alef0 napísal:
Kritik nemusi mat za sebou napisane nic, to je velky omyl, ktory sa u nas traduje (je to medzi mojimi kontrakritikami). Tak ako komentator nemusi hrat futbal (divna analogia, ale.)
Som zvedavy, inak aj reziser Zeljenka sa vyjadril, ze tretina ceskych filmov je pozeratelna, tretina odpad a tretina balansuje.
Dufam, ze sa dozijeme aspon takeho mnozstva filmov, aby sme to mohli na tie tretiny rozdelit.
Noooooooo...
aby som bol uprimny tak na mna to posobi takto nejako:
mnoho ceskoslovenskych filmov cerpa z komunizmu, ci uz ho paroduje alebo zachytava vazne. ak je vo filme komunizmus je to uzasne kritikovmu oku lahodiace dielko, ktore si zasluzi dobre, ze nie oskara. To ze je to milionkrat otrepana a nezabavna blbost je vedlajsie. Ak si uz niekto dovoli vybocit z tohto radu a pani kritici v tvidovych sakach so zaplatami na laktoch si nemozu honit vtaky nad tym, ze ten film je z komunistickej doby tak to zdrbu ako degradaciu uzasnej c-s kinematografie.
Citácia:
(FABRIKA SMRTI: MLADÁ KRV Slovenská vyvražďovačka (slasher horror). Psychopatický vrah zmasakruje skupinu mladých turistov v Tatrách. Všetci zomrú. Réžia: Gejza Dezorz
Hrajú: Jan Antonín Duchoslav, Táňa Pauhofová, Martin Pyco Rausch, Majo Labuda, Rytmus
aj ked sa im vlastne ani velmi nedivim
dalsia vec je taka, ze vsade hraju ti isti herci, ktori uz fakt nemaju co ponuknut a ich styl humoru ci hrania sa nezmenil uz od dob Marie Terezie (vid Bolek Polivka).
A pri tom by sa dalo tak krasne improvizovat, predstavte si serial po vzore Big bang theory z prostredia MATFYZackych intrakov ci napadity humor stylu Clerks, na ktory staci 1500 korunovy rozpocet. Ale to sa na Slovensku nikdy nestane