HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 71 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Ďalšia
Autor Správa

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
v poslednej dobe sa diskutuje dost na nasej skole o tomto clanku

http://sloboda.zelenice.sk/newsread.php?newsid=662

tak by som bola rada, aby ste sa vyjadrili ako to vidite vy s vasimi skolami,
kedze tu uz mame ludi ktori este len pojdu na vysku, potom tych, ktori tam studuju a uz aj tych, co skoncili

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
moj nazor je taky>>>

myslim, ze viem, kto to napisal, poznam toho cloveka a len par postrehov k tomu

ano je to z valnej vacsiny pravda a ja sama dodrziavam niektore z tycho rad

ide vsak o jednu vec> jedno co neznasam a za tym si stojim, ked niekto len drbe do niecoho, ozyva sa, nadava a NIC NEROBI
ano ano, ja sa tiez viem postazovat, akych mame strasnych profesorov, ake blbosti sa ucime a bla bla bla

ale pokial budu toto robit vsetci, tak si mozeme vylozit nohy na stol a srat na cely svet

kedysi tu bola otazka, preco som v parlamente> moja modifikovana odpoved na to
pretoze odmietam sediet na zadku a NIC NEROBIT a len NADAVAT na to, ako sa mam zle

su tu porovnavania a evalvacie a neviem co vsetko s ostatnymi svetovymi univerzitami
zamyslel sa niekto nad tym, aka je dlzka existencie tychto univerzit, aka je ich historia a v akych podmienkach vznikali?