Twoflower napísal:
Konečne som sa dostal k pravidlám ADnD musím povedať, že paladina by som nehral. Nie že by nemal schopnosti vyvažujúce jeho povinnosti (apoň približne) ale nepáči sa mi to, že veľmi ľahko môže prísť o svoj status. V podstate ak nezvládne saving throw a podľahne kúzlu, má to isté (kto by charmoval paladina ak by nechcel, aby pre neho niečo urobil? a ak by to bolo dobré, chyrm je zbytočný). A ak sprvý niečo zlé z vlastnej vôle, príde o paladinstvo navždy. Toto sa mi zdá príliš tvrdé. To aby sa paldin bál keď mu povedia o netvorovi ktorý chitil pannu, či ju ísť zachraňovať aj keď tomu neverí alebo riskovať že ho vyrazia z rádu za odmietnutie pomoci.
Vedome a dobrovolne. Dve podmienky na stratu paladinstva. Navyse paladin nie je goody-two-shoes a paladin nie je hlupak, ktory sa rozbehne za kazdym drakom, ktoreho obvinia z unosov mladych panien.