HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]

Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 200 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
toto mi pride ako pekne zhrnutie toho Fuji

Spoiler! :
Opinion
Very cute, but maddening to use.

After two weeks of hands-on work with this camera, I've concluded a) it's very cute and does many things well but b) it can be maddening to use.

What it does well:

• In good light, it takes photos and high definition video which are sharp and have good color saturation.

• The tiny flash is surprisingly powerful, even when lighting a fairly large room.

• It offers a wide range of image sizes and formats (ie., 16:9, 4:3, etc.)

• It takes excellent close-up photos of flowers, insects, etc.

• It has some interesting and useful features including high speed (33 fps) photography at 3MP, red-eye reduction, etc.

• It's extremly cute (like a baby dSLR) and easy to carry around.

Why it's maddening:

• The electronic viewfinder (EVF) functions like a traditional optical viewfinder. When using the EVF, however, you must continue looking through it to see the image you just shot as the latter doesn't appear on the camera's main viewscreen. The logic is you only use the EVF when it's too bright to see the main viewscreen, however, I'd like to be able to use the EVF to save on batteries and use the main viewscreen to confirm my photos after each shot.

• The camera menus are frustratingly inconsistent between different camera modes. For example, some modes allow you to change the ISO while other modes allow only "auto" ISO. The auto-only option should ONLY be on the auto mode.

• Setting shutter speed and aperature is not entirely intuitive. To increase the shutter speed, you have to push the down arrow button. (I know, push down to admit less light, but I don't think that way when shooting. If I want a faster shutter speed, I should be pushing the up arrow button.)

• When setting aperature, you're only given a choice of two aperature settings (f3.5 and f7 when on wide angle, for example). If I'm adjusting the aperature, I'd like to set it to any setting I desire, not just two.

• The macro and super-macro modes require separate button clicks to activate and deactivate. In the field, this quickly gets annoying, especially when similar video closeups don't require the same adjustments. If closeups work when shooting video, they should also work with still photos.

• No threads for lens filters. I have a skylight 1A filter on all of my SLRs and dSLRs. With a little camera like this one, I'd like it to have the same protection for its lens.

• No battery level indicator until the batteries are almost entirely drained.

• The full camera manual is a PDF on CD. For a camera that definitely requires you to read the manual to get reasonably comfortable (or at least minimally frustrated) with it, a printed full manual is a must-have.

Problems
• When shooting toward the sun (not necessarily directly at it, but with the sun at your face), the viewfinder image takes on a strong bluish tinge which is distracting. The photos themselves are fine, but forget trying to judge color accuracy when looking through what looks like a clear, blue shower curtain.

• The "blue shower curtain" effect IS a problem on the final result when shooting lower resolution video (620x480 or 320x240). Face toward a major light source such as the open sky and your low-rez videos will have a noticeable blue curtain "falling" down the screen at those bright spots.

• Ridiculously short battery life. I like using AA batteries and have two Pentax dSLRs in which battery life isn't an issue. Why this little camera goes through AAs like popcorn is an engineering problem IMHO.

• Zooming while shooting video sounds like a zipper zipping and unzipping on the audio. When shooting, plan on editing out any zoom-transitions you have in your video later.

Bottom line: I *want* to like this camera, but it's annoying enough that I haven't fallen in love with it. Hopefully many of the issues above can be addressed with a software update. The hardware issues, however, make the camera feel like it's still not ready for prime-time.

Naposledy upravil Corvus dňa Št. 22. Jan 2009, 16:24, celkovo upravené 1 krát.

Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
OMFG to su ceny!

277E za Canon EF 70-200mm f/4L USM
http://www.bestcena.sk/canon-ef-70200mm ... p-207.html

a na slovensku chcu zidi 540E!
http://www.lomise.com/items.php?id=588199

oni tam maju IS verziu maju za 516E!
http://www.lomise.com/items.php?id=24833097

WTF! :shock:

a moja zrkadlovka canon 450d s kitovym objektivom za 329E
http://www.lomise.com/items.php?id=65908821

a na slovensku za 580!
http://www.bestcena.sk/canon-eos-450d-1 ... p-101.html

Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
takze som zistil ze lomise.com je na 99% scam. beware.

Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Body: 398

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Kurna som vami uplne zmagoreny a zacinam seriozne uvazovat nad zrkadlovkou.
Ale najprv sa poriadne naucim aspon s tym co mam.

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
som teraz fotil vystavu psov. mal som tam moju zrkadlovku aj ocov kompakt canon 590IS.

fotilo sa tam dost tazko, zle svetlo, pobehujuci psi. ale rozdiel vo fotkach je priepastny. 590IS urobil niekolko dobrych fotiek ked bol pes velmi blizko a pouzil sa blesk.
ja som neblyskal vobec. casto by som si zelal aby boli niektore fotky ostrejsie, ale pouzitenych zostalo vela.

Citácia:
Ale najprv sa poriadne naucim aspon s tym co mam.

to nie je o tom naucit sa na tom co mas. zrkadlovkou sa foti jednoducho inak. nieco je na nej lahsie, nieco tazsie.
trenovat mozes akurat kompoziciu. aj ta je ovplyvnena hlbkou ostrosti.

ale taketo fotky s rozmazanym pozadim na kompakte z principu fungovania neurobis:

Obrázok

Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Body: 222

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus, supni odtial nejake vydarene fotky do prislusnej temy sem.

Som zvedavy. :)

Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
este ma dnes caka editacia... a tych fotiek je dost... (kopu dobrych urobila aj venus)

Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mojim konstantym problemom je podcenenie dostatocneho osvetlenia resulting v zasumenu fotku.

Naposledy upravil Will dňa Po. 26. Jan 2009, 15:34, celkovo upravené 2 krát.

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
to zrkadlovka dost riesi dvoma sposobmi:

- vysoke iso je velmi pouzitelne.
- pouzitie velmi svetelnych objektivov.

Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Este takto:
Videl som fotky z Canonu, Nikonu s Olympusu ale nemam s nimi dlhodobejsie skusenosti, su v skratke popisatelne?

Dost ma zaujima hlavne fotenie za zhorsenych svetelnych podmienok, t.j. pritmie, ci dominantne osvetlenie jednej farby (oranzove svetlo atd). Ide mi hlavne o vernost vykreslenia farieb. Ja viem, ze najlepsi je na to fotak za 100K ale to az ke budem mat Ferrari v garazi.
Fotenie pohybu.
Predpokladam, ze na makre nieje moc co pokazit a je zavisle hlavne od toho co povoli objektiv.

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
v cenovej do 666E by som volil opat to co mam ja teda canon 450d s kitovym objektivom. dokupis k tomu za 100e 50mm 1.8 objektiv a si v suchu. tento objektiv ti dovoli riadne odclonit a zvysit casy, co je dobre na fotenie pohybu a v zlych svetelnych.

450d sama o sebe foti najlepsie vo svojej kategorii v zlych podmienkach s vysokym iso. tie fotky psov co som daval su vsetky na 1600.

ak chces setrit tak zober orezanu verziu 450d: 1000d. foti podobne, len je horsie vybavena a spracovana. podla mna sa na 450d priplatit oplati.

lacne nikony su menej vybavene a maju horsie vysoke isa.
olympus by som nekupil ani nahodou. tam su tie vysoke isa uz naprd dokonca aj u vyssich modelov.

na prave makro potrebujes makro objektiv.

Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus> myslis konkretne tento kit? http://www.fotoexpert.sk/digitalne-zrkadlovky/canon-eos-450d-ef-s-18-55-is

Sanjuro
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hej ten.

ale tu ho maju za lepsiu cenu:

canon 450d kit
canon 1000d kit
canon 50mm 1.8

Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ten Canon sa mi velmi pozdava, vdaka zatial.

holografický odraz
Obrázok používateľa

Založený: 16.06.2005
Body: 132
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hej hej, olympusy určite nie.
porovnávala som canon 450D s olympusom 520 a na rovnakých nastaveniach boli fotky z olympusu prakticky nepoužiteľné. nepamätám si presne čo tam bolo, len iso 1600, a zrno a farby boli skoro neporovnateľné. to už sa dalo skorej porovnávať s ixusom.
olympusy majú proste malé sensory.

ja by som inak doporučila tento canon 450D alebo, ak chceš dať na to viac prachov, nikon D90 http://www.dpreview.com/reviews/NikonD90/ (ten už má aj video)

Profil ICQ  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 200 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]

Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.