Takze, stav je taky, ze sa zacne hrat zaciatkom marca.
Ak by mal niekto zaujem moze sa ozvat, v zasade bude najprv uvodne posedenie niekedy pred hranim, kde sa dohodneme na detailoch toho, ako si kto predstavuje hranie.
d20 Star Wars system budeme pouzivat, ak niekto potrebuje prirucky, tak ich mam skoro vsetky - v zasade si staci precitat Rulebook, a ak mate zaujem hrat nejake tie postavy so Silou, tak prislusne dve knihy.
Zvlast tvrde su podmienky na ziskavanie Dark Side pointov, cize necakajte nejake "vypalime dedinu a potom budeme dobri". Musim tiez upozornit, ze ak pouzijeme setting, ktory navrhujem nemozete hrat Jedi (ale mozete v nom mat levely z minulosti - postavy nezacinaju na prvom leveli). Inak zahrat dobreho Jedi je dost tazke, a myslim ze vacsinou by ste mohli skoncit na opacnej strane
Mimochodom - ak chcete mat postavy na Dark Side, a dohodnete sa so zvyskom skupiny na takomto smerovani, mozete.
Zopar house ruleov bude ohladom kombatu, pohravam sa trochu so zmenami v iniciative, a zmenit vyhodnocovanie po polovici kola (inak vznikaju strasne voloviny), uvidime vsak nakolko to spomali boj. (iba mimochodom si budem predhadzovat cisla)
Na zaver, Star Wars pouzivaju Wounds/Vitality system. Vitality mate vela, a predstavuje akusi sustredenost a podobne, a zranenia sa vam odcitaju z nich (a interpretuje sa to ako fakt, ze ste sa uhli v poslednu sekundu), ak dojdu Vitality, ide zranenie na Wounds, co je uz normalne zranenie. Wounds sa s levelom nezvysuju a ich hodnota je u bezneho cloveka 10 (obycajny blaster - 3d6 damage). Pri criticale ide zranenie priamo na Wounds, takze system je dost hrdinsky, ale zaroven jeden blby hod, a mozete ist dolu na hociakom leveli.
O settingu dlhodobo rozmyslam v casovej linii KOTORu, ale som ochotny sa prisposobit, ak by ste chceli nieco ine.
Nebudeme hrat "kampan" v zmysle, ze vas budem viest za ruku a budete robit questy - na pozadi sice bude bezat nejaky dej, ci sa do neho zapojite je na vas. Chcel by som skor hru, v ktorej centrom su postavy nie preto, aku vyznamnu rolu zohravaju vo svete, ale preto, lebo riesia svoje potreby, tuzby a ciele - teda vy sami si vytvorite kampan, tym ze si poviete, ze chcete hrat postavu s moralnou dilemou napr. Nad minulostou postavy nemusite zatial velmi rozmyslat, snazte sa hlavne dojst na to, co by ste chceli hrat - charakter, ake ciele by postava mala mat, a podobne.