HuSä
http://annun.sk/

Dorn
http://annun.sk/viewtopic.php?f=22&t=5042
Stránka 1 z 1

Autor:  marquis [ Ut. 22. Máj 2007, 21:56 ]
Predmet príspevku:  Dorn

Hral niekto tuto hru? Celkom uvazujem o kupe, tak by som chcel vediet viacej, nez maju na stranke napisane. Privital by som viacej obrazkov z hry, mohli by ste ich sem hodit? Myslim fotky figuriek atd...

Autor:  Nightfall [ St. 23. Máj 2007, 10:03 ]
Predmet príspevku: 

Nedavno som si ju kupil. Mam odohranu zatial len jednu hru, takze tazko mi je nejak objektivne hodnotit, pretoze ta prva hra bola skor o takom oboznamovani sa s pravidlami, ale z tych prvych dojmov mozem povedat, ze hra ako taka ma zaujala hlavne systemom "jeden hrac proti ostatnym" a  velmi nizkou (ziadnou) mierou nahody v subojoch. Trosku nevychytana mi pripada graficka stranka, ale ta neni zas tak dolezita.
Ak chces vediet nieco konkretne tak sa spytaj...fotky sem dam ked sa dostanem k fotaku a ak na to nezabudnem :)

Autor:  marquis [ St. 23. Máj 2007, 10:38 ]
Predmet príspevku: 

Co si myslel tym "velmi nizkou (ziadnou) mierou nahody" ? Objasni mi to prosim ta. Grafika je pre mna dost podstatna, si potrpim na peknych veciach (ilustracie, graficke prevedenie planu...). Nie je ten herny plan nejaky maly? A figurky sa mi zdali tiez divne... Budem ti to pripominat, neboj :)

Autor:  Quicci [ St. 23. Máj 2007, 10:39 ]
Predmet príspevku: 

súboj: útok = zásah, bez obrany

tuhé príšery majú viac "životov"
hrdinovia majú tuším 4+ životov...

Autor:  Nightfall [ St. 23. Máj 2007, 10:55 ]
Predmet príspevku: 

Ako hovori Quicci. Pri subojoch sa nehadze kockou, neporovnavas ziadne utocne ci obranne cisla ani nic podobne. Proste kazdy utok = zasah, s tym, ze niektore prisery/hrdinovia maju utokov viac ako ine, pripadne dokazu urcity pocet utokov vykryt. Niekomu to moze vyhovovat pretoze si vacsinu utokov mozes presne naplanovat a spocitat, ale mne osobne by tam trosku viac nahody nevadilo.

Ak ti zalezi na grafickej stranke tak budes mozno trochu sklamany. Na hre sa dost podpisalo to, ze sa ju autori snazili urobit tak, aby bola co najlacnejsia. Pred hrou samotnou si tak hru musi clovek "skompletovat". Tzn. ze zetony predstavujuce prisery, poklady...  si sam musi polepit prilozenymi samolepkami (je ich okolo stovky) a to iste urobit aj s hrdinami. Samotne spracovanie materialov je na prvy pohlad dost "lacne". Hrdinov predstavuju drevene hranoly, samolepky ktore na ne lepis drzia slabo a maju tendenciu sa odlepovat, hraci plan je ako si si dobre vsimol trochu maly (resp. ani nie tak hraci plan, ale skor policka na nom...tie su mensie nez podstavec figuriek hrdinov takze ked ich je viac vedla seba je znacne neprehladne kto kde vlastne stoji) a najhorsie na tom su pravidla a "bestiar" ktore su ciernobielo vytlacene na obycajnom kancelarskom papieri (!). Vacsina tychto nedostatkov sa vsak da prezit alebo svojpomocne odstranit/vylepsit a (mozno az na ten hraci plan) hru ako taku vyrazne neovplyvnuju. Na druhu stanu, aby som zas len nehanil, tak kvalitne su urobene karty s udajmi o jednotlivych hrdinoch a potesia aj sklenene zetony predstavujuce pocet zivotov,...

Celkovo sa da povedat, ze sila hry bude skor v jej hernom systeme, nez vo forme, takze ak trvas na tom, aby hra aj dobre vypadala (a mas dost penazi) tak mozno by si dal prednost skor hre Descent, ktora ma podobny system a zaroven aj luxusne spracovanie...je vsak niekolkonasobne drahsia.

Autor:  Quicci [ St. 23. Máj 2007, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

vydáva Altar.
low cost preferred.
...čo ale nevylučuje kvalitnú hru.

čo mne vadí je práve jeden herný plán a predvídateľnosť hry pri 10-12 hraní.
toto som vytkol autorovi na niektorom z minulých Gameconov (predstavoval prototyp), ale...

Autor:  Nightfall [ St. 23. Máj 2007, 11:05 ]
Predmet príspevku: 

No tou predvidatelnostou by som si nebol uplne isty. Ako hovorim, hral som ju zatial len raz, ale mam dojem ze mnozstvo postav hrdinov, z ktorych sa da vyberat, moznost hrat za dobru aj zlu stranu a viac moznosti ako sa dopracovat k vitazstvu davaju dohromady celkom dobru zaruku toho, ze hra sa nestane stereotypnou. V tom vidim jeden z jej rozdielov napriklad oproti Proroctvu, ktore ma po par hrach prestalo bavit.

Autor:  marquis [ St. 23. Máj 2007, 12:57 ]
Predmet príspevku: 

No Descent som pozeral a o prachy mi ani tak moc nejde. Vzdy sa da na to nahrabat bubaky. Ja totis neovladam do takej miery anglictinu, aby som si prelozil pravidal a informacie na kartach. Preto aj cakam, ze DnD: Basic Game vydaju v cestine (som pocul nieco o tom). Toto ma inac celkom sklamalo, bo ste tu napisali to co som si iba myslel (plan, figurky atd). Si pockam na Talisman asi :) Alebo kym prelozia DnD: Basic Game.

Autor:  alef0 [ St. 23. Máj 2007, 13:00 ]
Predmet príspevku: 

D&D Basic Set v cestine nevyjde. Tie plany, ktore okolo toho boli, padli

Okrem toho, Descent a Basic Set su, podla toho, co som videl, trochu ine veci (Basic Set vlastnim a je to vypitvana verzia pravidiel D&D pre 10rocne deti).

Autor:  Quicci [ St. 23. Máj 2007, 13:05 ]
Predmet príspevku: 

ale sú tam Orkovia  :!:  :!:
:ikonka01:

playing the monster

Autor:  marquis [ St. 23. Máj 2007, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

Shit! Skoda, ze to nevyjde. Som si myslel, ze to bude taky inteligentny uvod do DnD, pretoze som to este nehral. Tak dalsie plany padly :P No nic... Novy Talisman to isti.

Autor:  alef0 [ St. 23. Máj 2007, 13:21 ]
Predmet príspevku: 

Ono je to zjednoduseny pohlad na D&D (z hladiska pravidiel), len tam nenajdes ziaden roleplay a priebeh hry sa da zredukovat na to, ze postavte si dungeon, prelezte ho, vymlatte v nom vsetko a vyhrajte.

Autor:  Warrior [ St. 23. Máj 2007, 13:36 ]
Predmet príspevku: 

Mordheim/Necromunda je potom omnoho lepšia :)

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/