HuSä
http://annun.sk/

[NPC Pool - D&D] Uvodne informacie, instrukcie a diskusi
http://annun.sk/viewtopic.php?f=25&t=3316
Stránka 1 z 1

Autor:  alef0 [ Pi. 19. Máj 2006, 19:50 ]
Predmet príspevku:  [NPC Pool - D&D] Uvodne informacie, instrukcie a diskusi

Uvodne informacie
Mile damy, vazeni pani.

Iste ste si vsimli, ze v teme o D&D pribudli zahadne prispevky zacinajuce sa na [NPC Pool - D&D]. Tato idea nie je uplne nova. Jej prapovodnu podobu na tychto strankach zalozil Dalcor, ktoreho Gungin Tvrdolebzna spociva na hlavnej stranke.

Co to vlastne je, ten NPC Pool? Tato krypticka skratka oznacuje nieco ako encyklopediu postav, ktore mozno lahko (ci tazko) zaradit do svojej prebiehajucej kampane. Kazda postava ma okrem bloku statistik uvedenych aj par ,,stavnatych" detailov o jej zivote, poslani, ci cieloch - teda veci, ktore z nech robia skutocnu postavu, a nie iba znosku cisel.

Ak mate nejaku svoju postavu, ktoru povazujete za nezabudnutelnu, nevahajte a zverejnite ju (formu mozete najst v Aerisovej postave). Ak neviete previest statistiky do systemu d20, nebojte sa. Najdolezitejsou je predsa ta stava.

--------------------------------------------
Uvodne informacie
Aeris ustanovil standard, ktory by postavy v NPC poole mali splnat. Globalne tvoria popis postavy dve veci: blok statistik a stava.
Blok statistik, cili statblock
Pokial je to len trochu mozne, pouzivajte pre postavy novy format statblocku pre NPCcka, pouzivany Wizardami od augusta 2005. Detaily mozno najst v Explorer's Handbooku, pripadne v Aerisovych postavach. Ak vam nebude jasna niektora polozka, pytajte sa v diskusii.

Stava, cili omacka
Tato cast je dolezitejsia, nez statbloky. Na inspiraciu vam opat vam posluzia Aerisove postavy. Uvedte niekolko odsekov o povahe postavy, odkial pochadza, kam ide, ake su jej ciele, ako sa stavia k ostatnym postavam....ved vy viete. Spravte zo svojej postavy plnokrvnu, nezabudnutelnu personu.

Dolezite odkazy
* Niektore slovenske preklady terminov zo bloku statistik su uvedene v Aerisovom clanku
* Ak najdete termin, ktory nie je v zmienenom clanku, nakuknite najprv do slovenskeho prekladoveho kluca
* Ak najdete termin, ktory nie je v slovenskom prekladovom kluci, navstivte cesky prekladovy kluc a nezabudnite sa on podelit s ostatnymi (pripadne ho zaevidujte do ceskeho kluca).

* Dalcor odporuca James Buck DnD 3.0 NPC Generator

Autor:  alef0 [ So. 03. Jún 2006, 12:04 ]
Predmet príspevku: 

Boli aktualizovane pravidla.


Mam otazku do diskusie: je zname, ze Wizardi vyprodukovali nieco ako ,,iconic characters" - to su ti typicki predstavitelia daneho povolania, znami z Prirucky hraca (klerik Pelor, mniska Ember, bojovnik Jozan).

Co keby sme sa pokusili vytvorit nieco podobne? Pre zaciatocnikov?

Autor:  Dalcor [ So. 03. Jún 2006, 12:09 ]
Predmet príspevku: 

Neni spatny napad
Ale Rogue se bude jmenova Yan Nosik

Autor:  Aeris [ So. 03. Jún 2006, 13:32 ]
Predmet príspevku: 

Dalcor napísal:
Neni spatny napad
Ale Rogue se bude jmenova Yan Nosik


A prvy feat bude Weapon Focus(Valashka)? :lol:

ad iconic characters: Majú mať aj nejaký stanovený level? Lebo pokiaľ viem, tak ikonické postavy z handbooku ho majú v skoro každom príklade iný.

Autor:  alef0 [ So. 03. Jún 2006, 13:43 ]
Predmet príspevku: 

Yan Noshika sme planovali v kuloaroch. Ved Aeris pamata....Destructive Peas +5. (Prepis navrhovanych featov z ICQ poskytnem na poziadanie)

Ale nie o tom som chcel.

Podla mna by bolo vhodne sa orientovat na nizkourovnove postavy: 1 - 3. level. Pripadne uviest nejaky progres konkretnej postavy, postupne od prveho levelu az po treti, mozno aj s nejakym pribehom.

Autor:  Dalcor [ So. 03. Jún 2006, 13:54 ]
Predmet príspevku: 

Mžem paladina. Prosím prosím smutně koukám ;)

Tormane Truth Word.

Jiank když s eprojdou Herolti Cormyru, tak tam je asi 15 backgroundu pro postavy. Ted když jsem skončil OG třeba budu mít čas je propojit.

Autor:  Aeris [ So. 03. Jún 2006, 13:59 ]
Predmet príspevku: 

alef0 napísal:
Podla mna by bolo vhodne sa orientovat na nizkourovnove postavy: 1 - 3. level. Pripadne uviest nejaky progres konkretnej postavy, postupne od prveho levelu az po treti, mozno aj s nejakym pribehom.


Čiže niečo takéto?

tu bude statblock na prvej úrovni

Xy už ako dieťa stále myslel na mágiu, fascinovali ho príbehy o kúzelníkoch a doslova hltal slová dedinského mudrca, vraj bývalého kúzelníka Yz atď. Motivovaný Xy začal šetriť, aby sa mohol prihlásiť na kúzelnícku školu v hlavnom meste ich regiónu. Nakoniec sa mu to podarilo a ako n-ročného ho prijali. Vyštudoval v x-rokoch, pričom mu povedali, že tu ho už nič viac nemôžu naučiť, ale nemá sa vzdávať a vydať sa na cestu za poznaním....

tu bude statblock na druhej úrovni

Xy tri mesiace putoval krajinou, pričom hľadal nejakého majstra, alebo zdroj vedomostí, ktorý by mu pomohol. atď atď.... you get the idea

Autor:  alef0 [ So. 03. Jún 2006, 15:06 ]
Predmet príspevku: 

No, mohlo by to byt takto.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/