HuSä
http://annun.sk/

[RULES] d20 Warheart-riesenie problemov taziacich D&D?
http://annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=2770
Stránka 12 z 14

Autor:  Warrior [ Št. 19. Apr 2007, 0:59 ]
Predmet príspevku: 

lev napísal:
Mne sa velmi pacilo aj delenie Move Silently.


toto je podla mňa zasa strašna debilita  :ikonka01:
už len pre to stredovekô, kde mestá neboli tak obrosvské a prepojenie mesto-wilderness(ked už nie priamo wilderness, tak aspoň rural :) ) bolo veľmi reálne...
ale hadať sa nebudem, chapem aj odlišne stranky, (je rozdiel plížiť sa po parketách a po popadanom lístí... ) ale nerozdeloval by som to

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 4:51 ]
Predmet príspevku: 

ja to delim kvoli tomu ze su to skutocne dve odlisne veci...a nie len kvoli parketam a listiu... ale kvoli vyuzivaniu prirodnych prekazok, schovavanie sa v dave, kamuflazi... pomysli ako by sa nejaky horal snazil vyzerat nenapadne v meste, alebo zlodejicek niekde medzi skalami ... a okrem toho to takto je vo wfrp v1 :ikonka01:

lev: vzdelanie predsa s tymto nema nic spolocne.. knowledge by sa dalej delit do kategoririi (to som pravda v tom nastrele nenaznacil)

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 9:33 ]
Predmet príspevku: 

ACROBATICS Balance
ACROBATICS Tumble
ATHLETICS Climb
ATHLETICS Jump
ATHLETICS Swim
CALLIGRAPHY Decipher Script
CALLIGRAPHY Forgery
CONCENTRATION Concentration
CRAFT (multi) Craft
DECEIT Bluff
DECEIT Disguise
DECEIT Intimidate
DIPLOMACY Diplomacy
DIPLOMACY Gather Information
DIPLOMACY Sense Motive
HEAL Heal
KNOWLEDGE (multi) Knowledge
LANGUAGE (multi) Speak Language
LEGGERDEMAIN Disable Device
LEGGERDEMAIN Escape Artist
LEGGERDEMAIN Open Lock
LEGGERDEMAIN Sleight of Hand
PERCEPTION Listen
PERCEPTION Search
PERCEPTION Spot
PERFORM (multi) Perform
PROFESSION (multi) Appraise
PROFESSION (multi) Profession
RIDE (multi) Ride
SPELLCRAFT (multi) Spellcraft
STEALTH Hide
STEALTH Move Silently
SURVIVAL Handle Animal
SURVIVAL Survival
SURVIVAL Use Rope




druhy nastrel.. tentokrat pohlad z opacnej strany.

k stealthu: mohlo by to byt tak ze hrac by si vybral ci je specialista na rural alebo urban a ak by bol v opacnom prostredi tak by mal len polovicnu hodnotu stealthu.

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 13:05 ]
Predmet príspevku: 

rozmyslal som nad tou levovou poznamkou: ze postavy mozu vynikat len v malo veciach.

zistil som pri prevadzani postav, ze skilly ktore nie su zlozene z viacerych skillov sa stavaju relativne drahsie..

ak mala postava v starom systeme:
knowlege (history) 3
jump 3
climb 3
swim 3

tak po prevedeni do noveho systemu bude mat:
knowledge (history) 3
athletics 3

takze ked v novom systeme investujem 1 bod do athletics tak je to ako by som dal 3. ale ak to dam do knowledge tak je to stale ten 1 bod. preto je vyhodnejsie davat skill pointy do zgrupovanych nez do specializovanych skillov. to bude mat za nasledok ze vacsina postav bude dobra v takych beznych veciach (ako atletika, klamanie, diplomacia, vnimanie) ale len v niektorych specializovanych, pretoze investovanie do nich je drahsie (leggerdemain je vynimka, to sa budu moct pravdepodobne ucit len zlodeji.)

Autor:  lev [ Št. 19. Apr 2007, 13:06 ]
Predmet príspevku: 

Tu nejde iba o to vzdelanie ale aj o ten pocit z toho ako taky zivot vo warhammeri vyzera, bezni ludia su radi ak maju co do ust, makaju kdesi za smiesne peniaze a nieto este aby sa odvazili ist niekde do lesa alebo podobne. A kedze postavy vo warhammeri su zvycajne zo zaciatku zasadene do socialnych a ekonomickych vztahov sveta (teda nie su to bezni dobrodruhovia ako z inych hier) tak mi to nepride nelogicke, ze toho malo vedia.

Inak, robis to zjednodusovanie skillov z dovodu:
lebo sa ti to zda byt lepsie
lebo je robota s tym urobit nejake NPC
alebo sa viacere skilly nepouzivaju?

Ten posledny navrh sa mi paci viac :)

Autor:  Warrior [ Št. 19. Apr 2007, 13:13 ]
Predmet príspevku: 

ked vieš skakať a si šplhať, určite ti aj plavanie (fyzicka časť) bude robiť menši problem...
haluzne to mal myslim shadowrun s tym stromom skillov, kde jeden skill sa mohol viazať na ine čo sa tyka bonusu

a k tej knowledge... v momente ked mam ranky v history, mam aj v geografii, heraldike, religion...
lebo jedno s druhym suvisí :)

ad postavy z warhammeru a ludia: to že je niekto povedzme dedinčan, neznamena že nemože byť dobrý plavec, pwnuť ťa v crafte (kováč), na sviatkoch preskakovať vatru a po nociach sa plýžiť k milenke na druhom konci dediny :))

Autor:  lev [ Št. 19. Apr 2007, 13:17 ]
Predmet príspevku: 

Warrior napísal:
ad postavy z warhammeru a ludia: to že je niekto povedzme dedinčan, neznamena že nemože byť dobrý plavec, pwnuť ťa v crafte (kováč), na sviatkoch preskakovať vatru a po nociach sa plýžiť k milenke na druhom konci dediny :))


Plavec moze byt statny, ale nemusi povedzme vobec vysoko vediet skakat a naopak. A vobec, ten swim inak, kolko ludi vedelo plavat v tej dobe?

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 13:19 ]
Predmet príspevku: 

hlavne mi ide o zjednodusenie levelovania a pracovania so skillmi. trochu sa zmensi vyber skillov a bude menej bodov na rozhadzovanie, takze to pojde rychlejsie a jednoduchsie. s tym ide do kopy aj to ze hraci budu mat menej skillov v charakter sheete a rychlejsie sa v nom vyznaju.

dalsi dovod je ze podla mna je zbytocne mat oddelene napr. spot a listen.. pretoze aj tak si vacsinou treba potom hadzat na obe a to zdrzuje...

a ano niektore skilly sa moc nepouzivaju.. nad tymto dovodom som nerozmyslal ale suhlasim s nim.

NPC robim z hlavy takze v tomto problem nebol.

postnem sem neskor ako som previedol mistrall rudolfa a zubodaja na porovnanie.

Autor:  Quicci [ Št. 19. Apr 2007, 13:36 ]
Predmet príspevku: 

ako sa s "perception" vyrieši zrak slepej postavy? sluch hluchej postavy? hľadanie tajných dverí postavou ktorá nemá ruky?

to zjednodušenie príde nejaké samoúčelné...  :?

Autor:  Warrior [ Št. 19. Apr 2007, 13:37 ]
Predmet príspevku: 

lev napísal:
Plavec moze byt statny, ale nemusi povedzme vobec vysoko vediet skakat a naopak. A vobec, ten swim inak, kolko ludi vedelo plavat v tej dobe?


hej ked maš silne namakane nohy tak ti skakať vobec nepojde :)

myslim že otazka: kolko ludi vedelo plavať v tej dobe je asi taka logicka ako: kolko ludi v tej dobe vedelo čarovať :)

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 13:39 ]
Predmet príspevku: 

Quicci: no jednoducho predsa... mas perception vysoky a si slepy tak sa predpoklada ze velmi dobre pocujes.. co je na tom divne?

a kazdy skillovy system sa da zostrelit ked si zacnes vymyslat katastroficke specialne scenare. trochou zdraveho rozumu sa ale daju lahko vyriesit.


to zjednodusenie je tu pre (prekvapenie, prekvapenie) zjednodusenie.

Autor:  lev [ Št. 19. Apr 2007, 13:44 ]
Predmet príspevku: 

Plavanie a skakanie nie je iba o sile, je to hodne o technike. No a ta otazka je na mieste - ked zoberies Athletic, tak pod nim je aj swim a nakolko Warhammer je zalozeny na istom historickom obdobii, tak sa to da porovnavat.

Autor:  Quicci [ Št. 19. Apr 2007, 13:44 ]
Predmet príspevku: 

...spájať zrak a sluch do jednej konštanty JE nelogické.

a k tomu levelovaniu:

ak sa zmenší počet skill pointov ktoré postava získa pri prestupe na vyšší level, stratia na tom najmä ne-combatové postavy (pre fightera skill pointy 1 či 2 nie sú až taký rozdiel, ale 2 a 4, resp. 3 a 6, 4 a 8 už hej...)  nevyužívajúce mágiu (Int bonus ku skillom...).

Autor:  Corvus [ Št. 19. Apr 2007, 13:49 ]
Predmet príspevku: 

vacsina ludi vyuziva zrak aj sluch naraz... a spolu sa to naziva vnimanie... skutocne toto mi pride najlogickejsie spojenie zo vsetkych co navrhujem.

zmensi sa celkovy pocet skillov za level... teda ak mas 4+2 za level tak budes mat teraz 3 skillpointy. pol body sa riesia ako v dnd.

stratia rovnako. kazdy strati polovicu, nemozes rozmyslat v absolutnych cislach.

Autor:  Quicci [ Št. 19. Apr 2007, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
stratia rovnako. kazdy strati polovicu, nemozes rozmyslat v absolutnych cislach.


takže po "novom" nie
X/2 + Int
ale
(X+Int)/2
...?

Stránka 12 z 14 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/