Existuje prirucka Guide to the Astral Planes z velmi vplyvneho sveta Planescape, z ktorej cerpam. Idea Astralu je taka, ze je to ,,nepriestorna nesfera". Ak nie si na ziadnej sfere, si v Astrale.
Co sa tyka casu, vysvetluju to tak, ze v Astrale cas neplynie. Vzhladom na teba. Lez, ,,cas sa neda oklamat", t. j. ,,absolutny cas" bezi rovnako v celom Multiverze. Ak stravis 20 rokov absolutneho casu v Astrale, sice nezostarnes, nehladujes, nesmadis, ale akonahle prejdes do Primarnej materialnej sfery, vsetky efekty nastanu retroaktivne (cize po 700 rokoch v Astrale sa po navrate na Primarnu sferu rozpadnes na prach). Z tohto dovodu zacinam mat iste pochybnosti o Tommikovej argumentacii, ze odides do Astralu, pumpnes sa lieciacimi kuzlami a potom sa vratis na to iste miesto v case (Tommik, mam pocit, predpoklada, ze zatial co ty si v Astrale, v Primarnej sfere neplynie cas, to vsak podla mna nie je pravda).
Co sa tyka pohybu, vsetky materialy sa zhoduju, ze pohyb sa kona puhou myslienkou a hore a dole su pojmy relativne vzhladom na postavu (,,Chcem ist hore, povedal si Zarthan").
_________________ Light hand of Empelol.
|