Twoflower napísal:
Akciu možno normálne zrušiť v rozmedzí medzi začiatkom kola a začatím. Ak ju už začneš, musíš aj dokončiť - nemôžeš začať zosielať kúzlo a v polovici prestať, ani sa rozohnať kladivom a v strede oblúka to zmeniť na pitie lektvaru. Máš síce pravdu a nemožnosť prerušiť beh znie blbo, ale sekvencie to rieša veľmi neúhľadne. Lepším riešením sú čo najkratšie kolá - ak kolo trvá sekiundu a nie šesť, za kolo prebehneš 5 metrov a nie tridsať, a hneď je to logickejšie. Ale to už je cena za ťahové hranie, ak sa ti to nepáči sús hrať real time, môže to byť zábava.
Nerozumiem tomuto prispevku a ani tomu, co chces docielit.
Najprv si zareagoval tym, ze som nepochopil co dlzka kola znamena. Ja si naopak myslim ze to chapem velmi dobre a Ty sa snazis len vysvetlenim ospravedlnit nerealisticku mechaniku. Pozri tiez link, na ktory v mojom prispevku odkazujem.
Potom si zareagoval tym, ze predsa existuje nejaky speed factor (a pridal priklad na hranici slusnosti). Zial speed factor v DnD neexistuje (a o DnD sme sa bavili), ale dva z mojich navrhov ho v roznych podobach navrhuju. Moje navrhy vsak nie su kompletne, su iba napady akymi by sa niekto, kto by chcel d20 upravovat, mohol uberat. Nepredstavujem tu ziadny komplexny alebo revolucny system.
Potom prichadzas so systemom neumoznujucim prerusit zamyslanu akciu (ktory je uz v mojom prvom navrhu) a nereagujes pritom na moju otazku, kedy sa zahlasuje. Vnimas ako samozrejme, ze jeden hod na utok je jeden sek a navrhujes po vzore GURPSu skratit kola na co najkratsie casove useky a hovoris, ze to je jedina cesta ako znizit dan za turn-based systemy. Jedina ina je podla Teba real-time. A? Moje navrhy rozbijaju klasicky turn-based system na aspon ciastocne exchange-based system.
Este raz - ja nemam ziadny problem, ktory by som tu riesil. Naopak som Dalcorovi daval navrhy ako riesit iste nedostatky v DnD. A nerozumiem, co chces svojimi prispevkami do diskusie povedat.
M