Twoflower napísal:
alef0 napísal:
To sa asi ukaze na tom priklade ,,sapeme sa po grali". Striktne podla pravidiel by to skoncilo tak, ze ten, kto ma v danej chvili vacsiu iniciativu sa v ramci pohybovej akcie chopi gralu....a je po dramatickom momente.
Hod na iniciatívu + všetci robia tú istú akciu - sápanie po grály = grál chytí postava s najlepším hodom.
Nie je podstatné, akým checkom sa to rieši, ale:
1. Kedy sa akcia "vrhám sa po grále" ohlasuje a ako?
2. Možno zmeniť ohlásený zámer ešte pred začatím vykonávania na základe ohlásenia niekoho iného? (T.j. hráč A: "Idem na druhú stranu miestnosti." Hráč B: "Beriem grál." Hráč A: "Tak aj ja beriem grál.")
3. Ako to ovplyvňuje rôzna vzdialenosť od grálu?
4. Nakoľko je výsledok predvídateľný?
5. Ak sa o to pokúšajú viacerí, čo s s nimi deje (kde sú a čo robia) práve v okamihu, keď ten najrýchlejší z nich grál uchopil?
6. Čo s akciou, ktorá bola ohlásená a nie je ju možné vykonať? Za akých podmienok možno meniť ohlásený zámer keď už sa akcie vykonávajú?
M
P.S.: Sorry, Dalcor, toto mi prídu ako praktické veci.... :oops: