HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 61 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
BrunoP napísal:

To kto sa chopi gralu sa da polahky vyriesit hodom na reflex save.


velmi nesystemove riesenie...
save su na to aby si sa niecomu vyhol a nie nieco dosiahol.. na to su skill a ability checky

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
To kto sa chopi gralu sa da polahky vyriesit hodom na reflex save.

Ano, ale tym porusis strikny sled pravidiel - ak nie si na rade, nemas si co hadzat (Preco vlastne reflex? ;-) (Presne na toto sa zaviedli potichu ,,immediate" akcie).

BrunoP napísal:
my pouzivam ready akcie na vselico takmer stale.

Budem ti vdacny za inspirativne priklady :-)

BrunoP napísal:
Moj system riesi do hlbky a do vacsieho detailu (namiesto 6 sekundoveho roudy, 1 sekundove fragemnty) a dava vacsi priestor pre rychlejsie zbrane, rychlejsie/pomalejsie kuzla, vacsia dynamickost suboja.


Teda opytam sa takto: je nejaka vec, ktora sa v klasickom D&D systeme spravit neda a da sa spravit vo vasom? Inak povedane: mas nejake konkretne priklady, v ktorych je tvoj system vyhodnejsi oproti klasickemu?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Cestovateľ

Založený: 21.04.2006
Príspevky: 26
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ano kuzlenie, mag zacne kuzlit gestikulovat, ak pocas toho zautocis prerusis mu to, takisto kazda ina akcia ktora sa vyhodnocuje na konci nie na zaciatku.

Na reflex samozrejme, z dovodu ze sa jedna o situaciu v ktorej musi hrac dosiahnut nieco pricom sa bere DC najvyssie cislo ktore hodil iny hrac. Nic sa tym neporusuje, prave naopak je to logicke a vhodne.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
BrunoP napísal:
Ano kuzlenie, mag zacne kuzlit gestikulovat, ak pocas toho zautocis prerusis mu to, takisto kazda ina akcia ktora sa vyhodnocuje na konci nie na zaciatku.

To ale poté nemá cenu Concentration Skill a Combat Casting Feat stejne jako Casting Defensively. Navíc co mágové zaměření na boj, ty se tomu nemůžou vyhnout?
BrunoP napísal:
Na reflex samozrejme, z dovodu ze sa jedna o situaciu v ktorej musi hrac dosiahnut nieco pricom sa bere DC najvyssie cislo ktore hodil iny hrac. Nic sa tym neporusuje, prave naopak je to logicke a vhodne.
TO je IMHO nešťastné řešení, protože REF přímo neodpovídí dexteritě, tj spíše bych použil Initiative Check a nebo DEX check, chceš li se orientovat podle toho kdo kam dosáhne, pořád to ale neřeší pořádí toho kdo kam dosahuje jako prvni


Naposledy upravil Dalcor dňa Pi. 21. Apr 2006, 14:21, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hej na save pri tomto treba zabudnut (ide to proti logike d20 systemu). .. ak uz tak tie checky co navrhuje Dalcor.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

prekladateľ
Obrázok používateľa

Založený: 27.10.2004
Príspevky: 1558
Body: 10
Bydlisko: Pratscha on Wineroad
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
To sa asi ukaze na tom priklade ,,sapeme sa po grali". Striktne podla pravidiel by to skoncilo tak, ze ten, kto ma v danej chvili vacsiu iniciativu sa v ramci pohybovej akcie chopi gralu....a je po dramatickom momente.

Hod na iniciatívu + všetci robia tú istú akciu - sápanie po grály = grál chytí postava s najlepšou iniciatívou.

_________________
Personally, I like the university. They give us money and facilities, we don't have to produce anything! You've never been out of college! You don't know what it's like out there! I've *worked* in the private sector. They expect *results*.


Hore
 Profil  

prekladateľ
Obrázok používateľa

Založený: 27.10.2004
Príspevky: 1558
Body: 10
Bydlisko: Pratscha on Wineroad
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
To sa asi ukaze na tom priklade ,,sapeme sa po grali". Striktne podla pravidiel by to skoncilo tak, ze ten, kto ma v danej chvili vacsiu iniciativu sa v ramci pohybovej akcie chopi gralu....a je po dramatickom momente.

Hod na iniciatívu + všetci robia tú istú akciu - sápanie po grály = grál chytí postava s najlepším hodom.

_________________
Personally, I like the university. They give us money and facilities, we don't have to produce anything! You've never been out of college! You don't know what it's like out there! I've *worked* in the private sector. They expect *results*.


Hore
 Profil  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dvjkvítek - Alef0 chtěl říct že jednoduchým hodem se vytrácí dramatičnost typu kdo tam bude první když se drápeš po sloupu.4 hody na inicaitivu součet vítězí  :lol:  dobré tím jsem to asi taky nevyřešil že  :?  tak ten co nejlépe popíše co dělá má největší bonus k hodu na kostkou)

Ale zpět od řešení sápání se po grálu k výhodám, nevýhodám a mechanice iniciativy


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Twoflower napísal:
alef0 napísal:
To sa asi ukaze na tom priklade ,,sapeme sa po grali". Striktne podla pravidiel by to skoncilo tak, ze ten, kto ma v danej chvili vacsiu iniciativu sa v ramci pohybovej akcie chopi gralu....a je po dramatickom momente.

Hod na iniciatívu + všetci robia tú istú akciu - sápanie po grály = grál chytí postava s najlepším hodom.

Nie je podstatné, akým checkom sa to rieši, ale:
1. Kedy sa akcia "vrhám sa po grále" ohlasuje a ako?
2. Možno zmeniť ohlásený zámer ešte pred začatím vykonávania na základe ohlásenia niekoho iného? (T.j. hráč A: "Idem na druhú stranu miestnosti." Hráč B: "Beriem grál." Hráč A: "Tak aj ja beriem grál.")
3. Ako to ovplyvňuje rôzna vzdialenosť od grálu?
4. Nakoľko je výsledok predvídateľný?
5. Ak sa o to pokúšajú viacerí, čo s s nimi deje (kde sú a čo robia) práve v okamihu, keď ten najrýchlejší z nich grál uchopil?
6. Čo s akciou, ktorá bola ohlásená a nie je ju možné vykonať? Za akých podmienok možno meniť ohlásený zámer keď už sa akcie vykonávajú?

M

P.S.: Sorry, Dalcor, toto mi prídu ako praktické veci....  :oops:

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Ano kuzlenie, mag zacne kuzlit gestikulovat, ak pocas toho zautocis prerusis mu to, takisto kazda ina akcia ktora sa vyhodnocuje na konci nie na zaciatku.


Ano, este nieco? (Co s Dalcorovymi pripomienkami?)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi - v poho, samozřejmě problematika mechanik substitující popsi činnosti odklání od RP - což je onen tvůj uváděný příklad, mechanicky se vše co jsi popsal dá řešit samozřejmě psotihováním a bonusováním vysledku dle přihldénutí k dané situaci. Ovšem problém mechanik  které fungují proti RP není jen otázka sápanís e po grálu, kde se dramatický efekt soustředí na výsledný hod kostkou. Největší problematiku vidím ve skillech jako diplomacy gather inforamtions který vyloženě fungují proti jakémukoliv RP. TO je ovšem námět na jinou diskuzi


Hore
 Profil  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 27.07.2005
Príspevky: 134
Body: 5
Bydlisko: České Budějovice

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tedy když to tak čtu ... veškeré problémy s rychlostí akcí jsem odstranil spolu s hodem na iniciativu a bojovými koly. Možná to zní divně, ale pravdu to funguje.

Samozřejmě, že pořád když jde do tuhého počítám, dvě sekundy jako základ, ve kterém postava koná, ale neřeším "kdo je rychlejší", dokud to není opravdu nezbytné. Na rychlost reakce se háže většinou jen při setkání s nepřítelem a pak už to jde postupně, dokud se nezmění bojová situace, řeším jednoho po druhém, pokud jsou protivnící slabší nebo srovnatelní, tak napřed řeším hráčské postavy, v případě nějakých speciálů nebo hlavních CP standartně začínají oni a pokud hráči chtějí začít, tak ověřuju postřeh. Hráči pak konají podle počtu akcí, tedy počtu úspěchů.

Když by došlo na zmiňované skákání do střely a podobně, jednoduše ověřím počet úspěchů střelce a skokana, přičemž skokan bude potřebovat navíc minimálně jeden za skok, možná i další za vzdálenost, kterou potřebuje překonat.

Jinak standartně je metr vzdálenosti za jeden úsúěch a každá jednoduchá akce také za úspěch - takže odhození pistole (1), vytrhnutí granátu od pasu (2), odjištění - pokud to není šroubovací pojistka (3) a vrh (4). Dopad granátu budu tak jako tak řešit na konci kola, ale všechny postavy, co dosáhnout alepsoň jednoho úsúěchu můžou proti této postavě jednat, mají-li připravenou zbraň.

_________________
Jerson má vždycky pravdu, kromě případů, kdy jí nemá.


Hore
 Profil ICQ  

prekladateľ
Obrázok používateľa

Založený: 27.10.2004
Príspevky: 1558
Body: 10
Bydlisko: Pratscha on Wineroad
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalcor napísal:
Dvjkvítek - Alef0 chtěl říct že jednoduchým hodem se vytrácí dramatičnost typu kdo tam bude první když se drápeš po sloupu.4 hody na inicaitivu součet vítězí  :lol:  dobré tím jsem to asi taky nevyřešil že  :?  tak ten co nejlépe popíše co dělá má největší bonus k hodu na kostkou)

Ale zpět od řešení sápání se po grálu k výhodám, nevýhodám a mechanice iniciativy

Maximálna realičnosť+dramatičnosť:
Na herný stôl sa umiestny "grál".
Hráči (nie postavy) sa rozostavia po miestnosti podľa postavenia postáv v hre.
Na povel PJ (GM, DM, ...) sa všetci vrhnú ku "grálu" na stole.
Grál získa postava ktorej hráč získa "grál".

_________________
Personally, I like the university. They give us money and facilities, we don't have to produce anything! You've never been out of college! You don't know what it's like out there! I've *worked* in the private sector. They expect *results*.


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Twoflower napísal:
Maximálna realičnosť+dramatičnosť:
Na herný stôl sa umiestny "grál".
Hráči (nie postavy) sa rozostavia po miestnosti podľa postavenia postáv v hre.
Na povel PJ (GM, DM, ...) sa všetci vrhnú ku "grálu" na stole.
Grál získa postava ktorej hráč získa "grál".


nevýhody: rozdiely medzi fyzickými parametrami hráčov a postáv, možné zlomeniny, škody na majetku, rozhádanie hráčov. :)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

prekladateľ
Obrázok používateľa

Založený: 27.10.2004
Príspevky: 1558
Body: 10
Bydlisko: Pratscha on Wineroad
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ale zato maximálne dramatický efekt. (pravosť zlomenín zaručená).

_________________
Personally, I like the university. They give us money and facilities, we don't have to produce anything! You've never been out of college! You don't know what it's like out there! I've *worked* in the private sector. They expect *results*.


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 61 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun