Caute
Vidim, ze sa sem davno nikto neozval, tak len krako
Problem 13 lvl dobrodruhov nie je v tom, ze maju 80 HP a 10/3 BAB, lebo tie sa mozu minut, ale kuzla a predmety typu:
Fireball, Lightning Bolt, Cone of cold - na strane jednej
na strane strategickej: Fly, Teleport, Protection from Arrow
to je to, s cim lubovolne velka tlupa BASIC orkov nikdy nemoze sutazit.
Moja skusenost s *Dnd vravi, ze na vyssich levloch (rozumej 9+), nic co nema lietanie, nedokaze zabranit teleportu a dopovaniu ochrannymi kuzlami - nedokaze druzinu ohrozit
Hra sa musi posunut do instancii, kde nie druzina je centrom pozornosti (ohrozenia), ale nieco vyssej dolezitosti (rodina, mesto, civilizacia : )
Takze BASIC orkovia, mozu napriklad obliehat mesto, a ak druzina zbabelo uleti, odteleportuje sa, vnutorny hraci cas bezi dalej a orci vyplienia, zneuctia a zabiju
blizkych nechanych na pospas. Pri tom im pravdaze budu pomahat orci hrdinovia, najlepsie samani (druidi) ktori budu postavam nezne vypinat elementalne kuzla, pripadne dispelovat nechutne efekty. A pri tom nemusia byt brutal level, staci tak 6-7 a naozaj par kusov (napr. dvaja : )
_________________ Kúzelník, kúzelník .. koľko očí má Beholder ?!
|