HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 41 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3  Ďalšia
Autor Správa

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Ale hranie alchymistu si mozes aj uzit. [...]a da sa pri nom fakt vyblbnut pri roleplay-i.


A pri ostatnych povolaniach nie? ;-) (ale to uz vyryvam)

V kazdom pripade dakujem za rady.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 30.05.2006
Príspevky: 14
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Citácia:
A pri ostatnych povolaniach nie? ;-)


Samozrejme. Ale sialeny pyrofor si o dobry a zabavny roleplay priam koleduje... :D  :D

_________________
http://ma-am.myminicity.com


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
A ked nechcem hrat sialeneho pyrofora, ale predsa alchymistu?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.09.2004
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: dublin/bb

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
DrD nikdy nebolo o boji ale skor zamerane na rp


SHADE: hral som DrD dost dlho, ale nevsimol som si ziadnu mechaniku, ktora by RP podporovala. vies to trochu rozviest, na zaklade coho si toto napisal?

_________________
www.rpg.sk
Slovensko-český portál venovaný stolným RPG hrám
rpginspirations.blogspot.com
Find your RPG inspiration here. One idea a day.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 27.05.2006
Príspevky: 58
Body: 5
Bydlisko: Košice

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja som sice DrDko nehral veľmi dávno, ale alchymista bol vždy preživák

Obratnosť - vysoké Oč a dobrá strelba
Odolnosť - Veľa životov, dobré Savy

U nás to vždy dopadalo tak, že vďaka tým blbým predmetom, ktoré si vyrobil, bol účinnejší ako bojovník urobený na strelca.
A hlavne nezabudnime na božské bomby a hliny (bez magenergie) a hlavne na zelený hlien, za ktorý vďačíme Semtexovi - nech mu boh Hromu pomáha

čo sa týka bojovníka, ako vo väčšine iných hier to bez neho nejde (živý štít) a je fakt nudný (ruku na srdce - kde nie) a väčšinou ho hrajú hráči, ktorým stačí ku šťstiu - a 12 som ich rozsekal ... sorry

Zsolo

_________________
Kúzelník, kúzelník .. koľko očí má Beholder ?!


Hore
 Profil  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
DrD podporující mechaniky RP - no to je jednoduché Crowene, tam je tak málo mechanik (a hlavně dobrých mechanik), že je musíš nahrazovat roleplayí, nic jiného ti nezbude.


Hore
 Profil  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.09.2004
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: dublin/bb

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalcor napísal:
DrD podporující mechaniky RP - no to je jednoduché Crowene, tam je tak málo mechanik (a hlavně dobrých mechanik), že je musíš nahrazovat roleplayí, nic jiného ti nezbude.


Takt toto by si zasluzilo vyvesit medzi hlasky :-)

_________________
www.rpg.sk
Slovensko-český portál venovaný stolným RPG hrám
rpginspirations.blogspot.com
Find your RPG inspiration here. One idea a day.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ked vsak nad tou vetou uvazujem....mozno to nie je az taka ironia, ako sa to na prvy pohlad zda. Vid FATE a spol.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 30.05.2006
Príspevky: 14
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0: Tak hraj theurga. ten je trochu vaznejsi, ale tiez sa da...

Crowen: Hmm, myslim ze nechapem otazku. Mechanika na roleplay? Ako to myslis? Nemam moc skusenosti s inymi RP stolovymi hrami takze pls uved priklad. Mne totizto nikdy nijaky mechanizmus na rp nechybal.  :?

Dalcor: Je pravda ze pravidla a emchanizmy nikdy neboli silnou strankou drd, ale mne to moc nevadi, pretoze robit PJ (GM, ST)  v hre, kde by som sa stale musel sustredovat na (sice vymakane) pravidla, by ma moc nebavilo. Ale nechcem sa moc rozkecavat, pretoze nemam taky rozhlad, ako by som na toto mal mat.

_________________
http://ma-am.myminicity.com


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
alef0: Tak hraj theurga. ten je trochu vaznejsi, ale tiez sa da...


Viem, ze sme sa uz trochu odchylili od debaty, ale povodna otazka smerovala k zaciatocnym urovniam alchymistovym. Theurg je uz od vyssich urovni, nie?

Jednoducho som mal dojem, ze prvych 6 alchymistovych urovni je pomerne nudnych (rozumej, pravidlove moznosti mi oproti takemu hraniciarovi pripadali vetche :-).

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 30.05.2006
Príspevky: 14
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0: Tak ot bola povodna tema!!! :wink:  Asi mas pravdu, aj ked ja neviem, niekomu mozu prist nudne aj prve urovne kuzelnika, alebo hocijakeho ineho povolania. Mna nebavi alchymista celkovo, a ked niekoho ineho ano, tak je to jeho vkus. Ked mu povolanie sedi, nie je co riesit.

_________________
http://ma-am.myminicity.com


Hore
 Profil  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.09.2004
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: dublin/bb

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Shade napísal:
Crowen: Hmm, myslim ze nechapem otazku. Mechanika na roleplay? Ako to myslis? Nemam moc skusenosti s inymi RP stolovymi hrami takze pls uved priklad. Mne totizto nikdy nijaky mechanizmus na rp nechybal.  :?


no na toto je najpovolanejsi Bifi, ale v skratke ide o to, ze urcity sposob mechanik a odmenovania hracov vedie k urcitemu typu hry. V DrD mas skusenosti za zabitie, tak kazdy zabija. Keby boli skusenosti za ukecavanie a zaporne za zabitie, tak by sa ti vsetci hraci naucili skretie jazyky a skretom by ani vlasok neskrivili. asi tak...

_________________
www.rpg.sk
Slovensko-český portál venovaný stolným RPG hrám
rpginspirations.blogspot.com
Find your RPG inspiration here. One idea a day.


Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 30.05.2006
Príspevky: 14
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
A na co je PJ? Aby iba interpretoval presne dane pravidla? To si mozem hrat aj sam doma...Viem sa naucit par stran... Ja svoju druzinu k rp vediem vyberom zapletiek a mnozstvom exp za jednotlive cinnosti. Uz vedia ze mozu hrat krvavych masiarov ale taktiez ze ak to vyriesia elegantnejsie, budu mat dobre napady a roleplayovat, budu postupovat po urovnach ovela rychlejsie. Mam sice v druzine aj par "munchinov" ale to je uz ina kapitola... :x

_________________
http://ma-am.myminicity.com


Hore
 Profil  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 31.12.2005
Príspevky: 84
Body: 5
Bydlisko: Brno, říše snů a stínů
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Samozřejmě že RP by měl být primárně cílem skupiny. Ale rozhodně je lepší, když v tom jdou pravidla na ruku. Pokud pravidal podporují hach and slash, bude většina začátečníku hrát a HnS vydají se touto cestou. Pokud pravidla podporují RP pomocí mechanik, tak začínajícím hráčům to určitě pomůže a zkušenějším to na škodu nebude. Pokud budu mít družinu, která se orientuje na RP. Vyberu systém, který to co nejvíce podporuje. To je jasná. A podobně to platí i naopak.
Ale to se dostáváme trochu OT. Takže už mlčím.  :roll:

Edit: Všiml jsem si že tu nemáte nějaké obecné, nebo teoretické téma o RPG. Proč?

_________________
"There are two kinds of people in the world, those who divide all the people in the world into two kinds and those who don't."
Metagame si not a necessary evil
Našlapuj zlehka, neboť šlapeš po mých snech - William Butler Yeats

Ex-Qualdezar


Hore
 Profil  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4458
Body: 21
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
O teorii RPG bola vytvorena samostatna tema


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 41 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun