HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 35 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3
Autor Správa

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tento "tvrdší" system sa mi pači, lebo postavy si častkrat rozmyslia, či bojovať alebo nie...

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no funguje to inak nez wounds/vitality zo starwars..
totizto mas len tie wounds a vsetky rany idu do nich...
...ma to taky zaujimavy psychologicky efekt ze ked zistis ze tvoja postava ma uz 0 wounds a uz povedzme dostala nejaky critical co ochromil ruku a hoci este stoji na nohach tak vies ako hrac ze dalsia rana uz moze byt fakt zla a tak rozumne radsej zdrhnes...
takze to zmensuje tendenciu nechat zabit seba ale do istej miery aj supera, pretoze sa castejsie stava ze ho len sundas do neschopnosti nieco robit nez ze ho rovno zabijes..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 27.07.2005
Príspevky: 134
Body: 5
Bydlisko: České Budějovice

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jak počítám do odolání zranění i hodnotu těla, simuluju efekt, že v boji pod vlivem adrenalinu člověka menší rány nevnímá a ani ho neomezují. Prostě takové ty škrábance (nebo čistě probodnutá ruka, které si ani nevšimne) se sice popisují, ale tohle zranění se nezaznamenává.

Co se týká morálky, je to podle mě velmi důležitá věc - používám jí třeba ve chvíli, kdy se někdo kryje před palbou za auto nebo zídku - podle počtu střel dopadlých okolo si hodí na vůli a případné neússpěchy mu dají postih na jeho vlastní střelbu (na skrývání ani útěk už ne). Takže pak má smysl i taktika, kdy jeden maník s kulometem střílí po schovaných protivnících, a i když se netrefuje, oni nevystrčí hlavu, protože v tuhle chvíli by se stejně netrefili. A tak se dá obkličovat nebo ustupovat z boje bez faktického zabíjení. (A na druhou stranu pak stačí člověk s dovedností velení, který zařve rozkaz, sníží nebo zruší svým spolubojovníkům postih a oni se všichni najendou vynoří a opětují palbu - prostě se tak dají nasimulovat i reálné přestřelky.

Únavu na druhou stranu neřeším, boje nebývají tak dlouhé (a jak jsem si přečetl u generála Pattona "pokud voják bojuje nepřetržitě 48 hodin, jeho bojová schopnost poklesne natolik, že je teba ho vystřídat." 48 hodin ...
Jasně taky mi stačí dvě minuty zápasu v Judu a padám na obličej, ve zbroji to musí být ještě horší, ale možná je střelba z paných zbraní mnohem méně náročná než osobní boj ve zbroji.

I když mám i pravidlo, že pokud boj trvá déle než je (hodnocení těla) kol, tak postava získá -1 za únavu. Ale nepoužívám ho.

_________________
Jerson má vždycky pravdu, kromě případů, kdy jí nemá.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jerson napísal:
Jak počítám do odolání zranění i hodnotu těla, simuluju efekt, že v boji pod vlivem adrenalinu člověka menší rány nevnímá a ani ho neomezují. Prostě takové ty škrábance (nebo čistě probodnutá ruka, které si ani nevšimne) se sice popisují, ale tohle zranění se nezaznamenává.


ak to dobre chapem tak v d20 by to bolo povedzme ze constitution bonus by fungoval ako damage reduction... podobne to ma WFRP s toughness...

ale ja to nemam rad. pride mi zbytocne mat 2 hodnoty odolnosti postavy na zranenie: HP a este aj telove DR.  totiz sa potom moze stat ze clovek je prakticky nezranitelny a neda sa udolat mnozstvom malych ran.
vo WFRP sa to volalo syndrom 'naked dwarf' kde trpazlik mohol na vyssich leveloch dosiahnut taku toughness ze ho normalny clovek prakticky nedokazal zranit ani mecom.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 27.07.2005
Príspevky: 134
Body: 5
Bydlisko: České Budějovice

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
ale ja to nemam rad. pride mi zbytocne mat 2 hodnoty odolnosti postavy na zranenie: HP a este aj telove DR.  totiz sa potom moze stat ze clovek je prakticky nezranitelny a neda sa udolat mnozstvom malych ran.
vo WFRP sa to volalo syndrom 'naked dwarf' kde trpazlik mohol na vyssich leveloch dosiahnut taku toughness ze ho normalny clovek prakticky nedokazal zranit ani mecom.

Asi jsi mě nepochopil - žádné HP nejsou. Postava používá odolnost plus případnou zbroj na odolání zranění, a když neuspěje, je zraněna a rovnou má příslušný postih. Akce může konat, dokud postih pro nějakou kaci nepřesáhne základní hodnotu, pod kterou si háže (třeba když má běh celkem 8, tak při postihu -8 si už nemůže hodit úspěch) a poté buď leží, nebo leží v bezvědomí, případně (v případě psychických vlastností) je zmatená. Takže takový jednodušší válečník může mít vysokou odolnost, ale po pár ranách už nerozezná protivníky od svých. Nicméně jeho postihy na boj nemusí být tak velké, takže prostě bude mlátit všechny co mu přijdou pod ruku.

_________________
Jerson má vždycky pravdu, kromě případů, kdy jí nemá.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 35 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun