HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ] 

Použili sme
feat Craft Poison 0%  0%  [ 0 ]
skill Craft(Poisonmaking) 60%  60%  [ 3 ]
úpravu featu 0%  0%  [ 0 ]
úpravu skillu 0%  0%  [ 0 ]
vlastný spôsob 40%  40%  [ 2 ]
Celkový počet hlasov : 5
Autor Správa

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nedávno som diskutoval s Alef0m o výrobe jedov a vznikla nezhoda, keďže môžu byť dve formy ako sa túto činnosť naučiť provozovať. Existuje kúzelnícky feat Craft Poison, ktorý funguje zhruba rovnako ako všetky ostatné kúzelnícke Craft featy - nepotrebuje vraj materiál a suroviny, a potom je tu skill Craft(Poisonmaking) z príručky Complete Adventurer. Výroba pomocou skillu je rovnaká ako pri ostatných Craft skilloch, rozličné jedy majú svoje vlastné DC na výrobu a je potrebné mať na ne suroviny (ktoré vôbec nie sú lacné, pokiaľ sú v danej oblasti zle dostupné, hlavne u tých najsilnejších jedov). Chcem sa vás opýtať, či ste túto otázku už niekedy riešili (ak ste pravdaže jedy vôbec používali) a ak áno, k čomu ste dospeli.

Edit: zabudol som dodať, ide o DnD 3.5e

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Traps & Treachery (vyd. Fantasy Flight Games) ma asi 10stranove pojednanie o jedoch. Vyroba jedov je feat, ktoreho naucenie ,,by DM mal urobit take narocne, ako to len ide". (Je to feat pre tvorbu veci (Item Creation Feats)). Vychadza sa zo zrucnosti Remeslo (Alchymia) (Craft (Alchemy)). Poskytuju velmi flexibilne pravidla pre tvorbu jedov - v principe si mozete uvarit lubovolnu kombinaciu nasledkov, ci zraneni. V principe kazdy efekt zvysuje DC potrebne na uspesne overenie Remesla.

Jediny problem, co som spozoroval, bolo, ze jedy s parametrami podobny jedom z Dungeon Master's Guide mali VELMI rozptylene ceny (od extremne lacnych po neskutocne drahe).

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Podľa mňa je lepšia interpretácia z Complete Adventurer. Keďže výroba jedu trvá dosť dlho (ak sa bavíme o silných a hlavne drahých jedoch) a je zvyčajne náročná na suroviny. Pre príklad, môj obľúbený Deathblade jed má craft DC 25, cenu 1800 gp, moja postava s dokopy 24 bodmi vrátane bonusu v poisonmaking ho vyrába zhruba 2-4 týždne, účinky jedu sú: injury, 1d6 Con/2d6 Con, save DC 20, čiže sa veľmi zneužívať nedá (možno u slabých jedov, ktoré spôsobujú len choroby, otravu či paralýzu by sa to dalo ... záleží však aj od DMa). Samozrejme je nutné aby mal DM rozum, pretože rozdiel ceny surovín pre jed sa dramaticky líšia v závislosti od toho či sú práve dostupné alebo nie (príklad pre Deathblade, cena pre dostupné suroviny je 300 gp, pre nedostupné je to aspoň 1350 gp).

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Taky dávám přednost Craftu. Bylo to tak popsané už v Song and SIlence, Complete Adventurer je jen 3.5e update...  :P

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Len na druhej strane: Track je feat, Brew Potion je feat...preco by aj Poison Brewing nemal byt feat? (Lebo prekonavam DC?)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Len na druhej strane: Track je feat, Brew Potion je feat...preco by aj Poison Brewing nemal byt feat? (Lebo prekonavam DC?)


podla mna to moze fungovat ako Track/Survival kombo teda pouzijes skill ale AJ feat ..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ono zase Stopovanie ma odlisnost v tom, ze kazdy vie stopovat, ale len po istu obtiaznost (predsa len tie konske stopy na skale, ked 20 dni prsalo). Zase v pripade jedov asi nema velky vyznam spravit toto delenie.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
preco? zlozitejsie jedy mozes robit len s featom a ten feat by ti povedzme aj zarucil ze sa pritom nahodou neotravis...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nad DC 20 s featom?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
povedzme...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
preco? zlozitejsie jedy mozes robit len s featom a ten feat by ti povedzme aj zarucil ze sa pritom nahodou neotravis...


Pri výrobe jedu je VŽDY 5% šanca, že to zbabreš AJ keď na konci týždna uspeješ na craft DC jedu. Feat Poison Use (má ho napr. PrC Assassin) zaručuje, že pri jeho aplikovaní sa nikdy neotráviš a feat Improved Poison Use (má to tuším napr. PrC Ninja Spy z Oriental Adventures, ale nie som si istý) ti umožňuje aplikovať jed ako volnú akciu v boji.

Edit: dodatok... v Complete Adventurer je to zbrabranie jedu aj špecifikované, tuším ak neuspeješ na craft DC o 4 a menej bodov, tak si tento týždeň nepokročil v jeho výrobe, ak neuspeješ o 5 bodov a viac tak si to celé zbabral, zničil pri tom polovicu surovín a musíš si kúpiť nové a začať odznova.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 11 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun