HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4  Ďalšia
Autor Správa

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bezvadná, tak jsem si to představoval.  :wink:

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalcor napísal:
...
Co mi chybí v takto pokročilém systému je Fate Points (Pokud jsem ji nepřehlédl)
...


Myslím, že to môže predsa zastúpiť Aura nie? Keďže aj magicky nezdatná bytosť môže "nevedomky" použiť svoju auru na zvrátenie osudu.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Přesně tak a u té Aury bych se nebál jít s rozšířením jejího použití i dál než je zatím popsáno...

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja by som bol za, keby sa Aura nejak zakomponovala to tvorby predmetov, kde by sa pomocou nej určovala hodnota magickej sily danej veci.

A co sa tyka tej moralky, tak podla mna by to mohlo nejak suvisiet s psychickym stavom postavy, tudiz viac menej by sa to mohlo rovnat, hoci napada ma ze aj depresiou zdrveneho sialenca moze zrazu chytit moralka, ale skor nez moralka ho chyti zurivost... a to uz neviem ako by sa to vyriesilo.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nějak o tom popřemýšlím. Nemusí to být konec konců všechno mechanické. Může to být i na doporučení... :P

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Keď som si bližšie pozeral popis Prekliatia v Soumraku mágie, tak ma to veľmi zaujalo ako je to poňaté, nie je to typické spracovanie (aspoň čo sa upíra týka) folklóru a práve preto sa mi to páči, kvôli tomu, že ťažisko spočíva na psychike postavy ako sa s tým vyrovnáva a nie je to len "budes mat dake bonusy ale nemozes toto a toto a toto." Mohlo by to byť zaujímavé mať v družine takú postavu.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Takže rozhodol som sa spísať menšiu úvahu (súbor myšlienok) o jednom, aspoň podľa mňa, zaujímavom ryse a to Prekliatí. Keď sa naň človek zahliadne tak v ňom nezbadá nič čo by ho nadchlo, pravdaže prečítať si o podrobnostiach Prekliatia v Soumraku magie je dla môjho názoru inšpirujúce. Tento rys nestanovuje nijaké pevné pravidlá, teda okrem toho, že prekliata postava sa stane buď upírom (získa možnosť premeny na netopiera a vlka), alebo vlkolakom (premena na vlka) a ponecháva tak voľnú ruku hráčom. Aby som sa už konečne dostal k tomu podstatnému, zamyslel som sa nad tým a dal dokopy niekoľko nápadov pre Prekliate postavy.

Upír a vlkolak zvyčajne v každom z nás evokujú niečo nadľudské, silnejšie než my. Prekliata postava môže získať silnejšiu, obratnejšiu, rýchlejšiu či odolnejšiu telesnú schránku, či je už táto sila dostupná vždy, alebo len v noci, či pôsobením splnu, rozhodne má potenciál.

Hovorí sa, že vlkolak sa dorozumie so zvieratami, alebo upír rozkáže netopierom a drobnému hmyzu noci. Môže tak získať informácie, špehov či pomocníkov.

Pozor na ľudové výmysly, zvlášť čo sa upírov týka, neveľmi pravdivé sú tieto povery. Vampír sa skutočne za dňa pohybovať môže, no silné slnečné svetlo v ňom zrejme potešenie nevyvolá, rovnako ako v každom z nás. Cesnak, smradľavá to zelenina, no skutočne stačí smrad na odohnanie tejto bytosti noci? Nepochybne, nie. Avšak viera môže upírovi ublížiť, tak ako každému na koho padne hnev hociktorého boha. Striebro, lesklý to kov, no samotná podstata nie je to čo zraní, ale jeho ostrý hrot či hrana, rovnako ako je to u každej inej zbrani.

Pamätajte, že každému pokušeniu sa dá odolávať, no zaiste je ťažšie odolať mu zoči-voči. Čím naznačujem, že hladu po krvi, či čerstvom mäse, silná voľa čeliť môže, ale riziko je ohlade hľadieť na neďaleký odhalený krk, či stratené dieťa v lese. Takisto, pomoc priateľa mnohé môže spraviť.
Podľahnúť beštii v sebe, alebo sa snažiť vzdorovať, je to osobitná vec každého prekliateho. Troška dobrovolnej ľudskej krvi, alebo zvieracia obeť, aj to sú možné cesty duševného boja.

Prečo však postava prekliaty život vedie? Je to trest, alebo iba skúška duše? Nie sú to nadprirodzené schopnosti kto zabíja, ale slabá vôľa.

A to všetko je len zopár nápadov, ktoré osviežia hru Prekliateho. Treba však brať ohľad aj na výrok "čo je veľa, to je veľa", predsalen ide o príbeh a zábavu, nie nutkanie byť borce, či vždy vyhrať. ;)

ps: prepáčte mi ak niektoré pasáže znejú divne, alebo lyricky, mohol som sa nechať uniesť :)

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Super. Možná bych tam dal takovou vtipnou glosu, že česnek může vadit spíš vlkodlakovi pro jeho zostřené smysly...  :P (vtípek)

Líbí se mi to tak, že bych to rád zveřejnil v sekci Creet na d20.cz jestli souhlasíš?

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Alnag napísal:
Super. Možná bych tam dal takovou vtipnou glosu, že česnek může vadit spíš vlkodlakovi pro jeho zostřené smysly...  :P (vtípek)

Líbí se mi to tak, že bych to rád zveřejnil v sekci Creet na d20.cz jestli souhlasíš?


Tak to ma nenapadlo, ale je to logické, s takým dobrým ňuchom to musí byť poriadny puch :lol:

Jasné, že súhlasím, kľudne to tam daj.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
OK. Dík.  8)

BTW: Možná je to úplně naopak. Vlkodlaci nemají rádi slunce, svěcenou vodu, česnek a krucifix a upíři vylétají za úplňku a nesnášejí stříbro. To by bylo překvápko, do nějaké klasické fantasy... kde všichni spoléhají na to, že klišé platí.  :twisted:

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
CREET: O FORTUNA (alfa 2)

pravidla CREET: O FORTUNA, 845 kB
listina postavy, v.5, 139 kB

- tohle je taková průběžná alfa 2 verze. Abyste věděli, že to neflákáme...

Základní změny v nové verzi...
- obálka
- mírně odlišný desgin
- více příkladů
- obecně rozšířené "pokec" texty
- rysy a odbornosti sloučeny v rysy
- drtivá většina rysů má nyní uvedenou i svou popisně "stinnou stránku", abyste si nemysleli, že je to vždycky výhra je mít
- rozebrána tvorba vlastních rysů
- pár nových rysů z Creetu
- zrušeny dovednosti Obchod a Klamání, částečně přesunuty pod jiné
- rozšířené možnosti využití aury
- rozšířené schopnosti Reputace (provázání s rysy!)
- drobné číselné doladění Vybavení a Naložení
- dvě "jiné" formy získávání osvícení kromě hrdinské cesty
- rozšířená sekce pro Vypravěče (ale na té se stále pracuje)

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2006
Príspevky: 196
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zaradil som sa tak potichúčky do grafiky.... eeeee... no, zatiaľ upravujem mapu Wrakowa do vektorovej podoby, aby sa dala zväčšovať / zmenšovať akokoľvek...

Používam Inkscape (ak by to niekoho zaujímalo) a už som skončil (ak by to tiež niekoho zaujímalo  :P )

J.

_________________
Bags, nothing is ever easy....


Naposledy upravil Joeyeti dňa Ne. 01. Okt 2006, 17:20, celkovo upravené 2 krát.

Hore
 Profil  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2006
Príspevky: 196
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Finálna verzia Wrakowa.

http://joeyetijoe.szm.com/images/Creet/wrakow.svg

_________________
Bags, nothing is ever easy....


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
WOW! Tak to je teda ještě hustší, než jsem čekal... dokonce barevné...  :P

Super Joeyeti! Je to dokonalé!!!

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2006
Príspevky: 196
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
:ikonka34:

Sa normálne červenám  :lol:

Dik. Dúfam, že sa ti tie mapy potom hodia do nejakého Průvodce Creetem.....

J.

_________________
Bags, nothing is ever easy....


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun