HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 16 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Táto téma bude slúžiť na priame vytvárania a rozoberanie rôznych prídavkov do hry, či už vo forme rysov, odborností, rás, magických schopností atď.

Momentálne sa zaoberám prevádzaním tradičných fantasy rás do O Fortuna systému, ako prvých som sa rozhodol previesť elfov. Rasy fungujú na princípe rysov postáv, čo znamená, že napríklad nie každý elf má magické schopnosti, alebo vie nádherne spievať, rovnako ako sa aj my ľudia jeden od druhého líšime a nie sme všetci rovnakí.

Takže zatiaľ ma napadli tri elfské rysy:
- Eflské zmysly (Všímanie +3, Aura +1)
- Elfské umenie (Remeslá Tanec, Spev, Recitácia +2, Aura +1)
- Elfská mágia (Prístup k elfskej mágii, Aura +2)

Takisto som sa zhruba rozhodol akú formu majú ich magické schopnosti. Elfovia sú spriaznení s prírodou viac než väčšina rás a práve od nej pochádzajú aj ich sily. Dokážu využiť všetky stránky matky prírody, tie lepšie či aj tie horšie.

Požehnanie zeme
(Charisma, elfská)
Elfovia dokážu pomocou síl zeme a rastlín liečiť zranenia a únavu, jedy a choroby,  rovnako však aj upokojiť dušu.
Cieľové číslo ovplyvňuje prostredie, v ktorom sa elf nachádza, jeho duchovné rozpoloženie rovnako ako jeho cieľa, rovnako aj prítomnosť iných priateľských postáv, ktoré majú miernu a silnejšiu auru.
Liečivá šťava: Elf dokáže za pomoci hociakej rastlinnej šťavy vyliečiť menšie zranenia. CČ 15, Aura 1
Vyžeň jed: Dotykom odstráni jed, pri neúspechu sa však môže elf otráviť. CČ 20, Aura 3
Uzdravenie: Kompletne vylieči zranenia a zbaví cieľ chorôb. CČ 25, Aura 5
Sladké výpary: Vytvorí ťažko postrehnuteľný oblak s polomerom 10 stôp, ktorý všetkým živým bytostiam v ňom vylieči 5 bodov zdravia. CČ 30, Aura 7 (a 2 ďalšie za každý bod zdravia naviac)
Regenerácia: Kompletne obnoví telo cieľa, zbavené od všetkých zranení, chorôb a iných vplyvov, navráti mu stratené končatiny a orgány. Je použiteľné aj na mŕtvu bytosť, pokiaľ nie je mŕtva už dlhšie ako 5 minút (relatívny pojem, ale malo by to byť veľmi krátko). Neskôr totiž už duša z tela odíde. CČ 35, Aura 9 (z toho 1 trvale)

Volanie divočiny
(Múdrosť, elfská)
Elfovia sú schopní komunikovať so zvieratami, lesnými bytosťami, dokonca aj sosamotným počasím, a požiadať ich o pomoc.
Cieľvé číslo ovplyvňuje prostredie, v ktorom sa elf nachádza, jeho psychický stav, nálada, množstvo sústredenia a prítomnosť iných priateľských či nepriateľských postáv, ktoré majú miernu a silnejšiu auru.
Divoký jazyk: Umožní zhovárať sa s akoukoľvek prírodnou bytosťou, či už sú to zvieratá, víly, škriatkovia a iní. Elf sa však musí prispôsobiť spôsobu konverzácie cieľa, takže sokol asi nebude komunikovat zlozito ako napríklad človek. CČ 15, Aura 1
Popros živly: Dovolí elfovi požiadať prírodu o zmenu počasia v danej oblasti, maximálne však na 24 hodín. CČ 20, Aura 3
Zavolaj pomoc: Privolá skupinu lesných tvorov, ktorí elfovi pomôžu v boji, alebo inej aktivite. CČ 25, Aura 5
Spriaznená duša: Elf získa trvalého spoločníka v podobe zvieraťa alebo lesnej bytosti, ktorá bude ochotná sa s ním spriateliť. Pri neúspechu môže na neho táto bytosť zaútočiť. CČ 30, Aura 7
Prastarý dub: Elf a všetci jeho priatelia v okolí s polomerom 10 stôp sa stanú nezraniteľní akoukoľvek magickou či nemagickou zbraňou po dobu celej scény. CČ 35, Aura 9 (z toho 2 trvale)

Prekliatie prírody
(Odolnosť, elfská)
Elfovia neradi povolávajú zhubné sily, to však neznamená že to nedokážu. Majú moc svojich nepriateľov oslabiť chorobami, jedmi, únavou, alebo odčerpať ich sily, či dokonca zničiť a rozložiť ich telá.
Cieľové číslo ovplyvňuje prostredie, v ktorom sa cieľ nachádza, duševný stav cieľa, rovnako aj koncentrácia elfa a jeho schopnosť udržať svoj hnev na uzde a použiť ho proti svojmu cieľu.
Dotyk ruže: Dotykom spôsobí cieľu malé zranenie. CČ 15, Aura 1
Uhryznutie hada: Dotykom otrávi cieľ. Pri neúspechu sa však elf môže otráviť. CČ 20, Aura 3
Parazit: Dotykom spôsobí cieľu zranenie za 4 body, elf si pritom 2 body zranenia vylieči, pokiaľ je zranený. Pri neúspechu môže nastať pravý opak tejto schopnosti. . CČ 25, Aura 5
Hejno smrti: Povolá hejno hmyzu o polomere 10 stôp, ktoré všetkých nepriateľov otrávi alebo nakazí chorobou a zraní ich pritom za 2 body zdravia. Pri neúspechu sa hejno môže obrátiť proti elfovi a jeho priateľom. CČ 30, Aura 7
Rozklad: Zničí a rozloží akékoľvek organické telo, alebo organickú látku. Pri neúspechu môže elf utrpieť vážne zranenie, alebo stratu končatiny. CČ 35, Aura 9 (z toho 2 trvale)

Prijímam akékoľvek pripomienky a neodmietnem ani vaše názory a pomoc.

Edit: upravené niektoré schopnosti obsahujúce časové údaje. - vďaka Alnag
Edit: pridal som aj info o tom, čo môže ovplyvniť cieľové číslo schopností.

_________________
Chaos is the only answer


Naposledy upravil Aeris dňa St. 19. Júl 2006, 16:27, celkovo upravené 2 krát.

Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jak už jsem psal Aerisovi po ICQ, moc se mi to líbí... (zvláště kouzlo Parazit  :wink: ), akorát bych možná u toho Starého dubu napsal nezranitelnost po dobu jedné scény (= v podstatě automatické výhry v jakýchkoliv konfliktech typu co je v sázce). Protože základní pravidla používají jenom jednotlivé scény nikoliv časové údaje (což vám nebrání si je tam přidat).

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ukrytí - Elf dokáže vkročit do stromu. Alnagu dodělej si sám, nemám O Fortunu nastudovanou.

Elfí boj - kombinace magie a boje. Taktéž dodělej...


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
V pohodě Dalcore. I nápady stačí. Rozvést už je zvádlneme...  8)

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalcor napísal:
Ukrytí - Elf dokáže vkročit do stromu. Alnagu dodělej si sám, nemám O Fortunu nastudovanou.

Elfí boj - kombinace magie a boje. Taktéž dodělej...


Ukrytie: Elf dokáže vkročiť do stromu a stať sa tak nevystopovateľným bežnými zmyslami, je možné ho odhaliť iba magicky. Navyše nemôže v strome zostať pridlho, inak ho strom zo seba vypudí. CČ 25?, Aura 5?

Elfský boj - postava má bonus +1 na Útočnosť a Dôvtip, Aura +1

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jo. Proč ne.

Ještě uvažuji nad tím, zda neudělat něco jako rys Elfí vědění (zvýšení 2-3 dovedností znalost, důvtip +1, aura +1 nebo tak něco... nevím přesně)

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Alnag napísal:
Jo. Proč ne.

Ještě uvažuji nad tím, zda neudělat něco jako rys Elfí vědění (zvýšení 2-3 dovedností znalost, důvtip +1, aura +1 nebo tak něco... nevím přesně)


Skôr by som to nazval Elfská múdrosť, znie to lepšie :) ... postava si môže zvýšiť 3 dovednosti z okruhu Znalosť o 2 body, Dôvtip +1, Aura +1 ... môže byť?

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jo. Proč by ne... říkám co mne napadá...  :P

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pridal som info o tom, čo môže ovplyvniť cieľové číslo schopností.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Pútnik

Založený: 19.07.2006
Príspevky: 4
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Napadá mě rozdělení na subelfy:-)

minimálně "civilizované" (tolkienovské/highelves) a "divoké" (woodelves/darkelves...)

jinak tedy musím říct že ta magie vypadá superně...

_________________
Servant of my own vice.


Hore
 Profil  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
SEB napísal:
Napadá mě rozdělení na subelfy:-)

minimálně "civilizované" (tolkienovské/highelves) a "divoké" (woodelves/darkelves...)

jinak tedy musím říct že ta magie vypadá superně...


Už som o tom premýšľal, ale neviem či by to nebolo trochu priveľa rysov, ale však aspoň by to bolo viac variabilné. Každopádne sa na to určite mrknem.

Vďaka :)

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Myslím, že většinu rysů mohou mít elfové společné. Ale lišit se mohou jenom v pár. Konec konců je to jenom specifická skupina toho samého druhu (teda rasy) tak budou mít víc společných než rozdílných věcí ne?

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Krv vznešených elfov
Vznešení elfovia sú pôvodom najstarší druh elfov. Sú zvyčajne rovnako vysokí ako ľudia. Žijú väčšinou v izolovanom prostredí, v horách, občas hvozdoch alebo na ostrovoch. Majú bonus +1 na Dôvtip a +1 na všetky hody Znalosti. Sú múdri a inteligentní, ale fyzicky slabší a menej odolní než ľudia. Pri tvorbe sa im zvyšuje Múdrosť a Inteligencia o 1, rovnako však znižuje Sila a Odolnosť o 1. Aura +3

Krv lesných elfov
Lesní elfovia sú pôvodom druhý najstarší druh elfov. Sú zvyčajne o trochu vyšší než ľudia. Žijú takmer výhradne v lesnom prostredí, alebo husto zalesnených horách. Sú samotárski, žijú v súlade s prírodou, hoci sa až tak nestrádajú iných rás ako vznešení elfovia, občas pomáhajú pocestným, ktorí zablúdia v ich lese. Sú obratní, ale majú menšiu výdrž než ľudia. Pri tvorbe sa im zvyšuje Obratnosť o 1, rovnako však znižuje Odolnosť o 1. Lesní elfovia si už od ranného veku osvojujú schopnosť v liečení, lukostrelbe, alebo v elfskom štýle boja s dvoma zbraňami, čo im pomáha prežiť v prírode. Každý elf si na počiatku môže zvoliť jednu odbornosť navyše aj ak neslpĺňa požiadavky, vyberá si z týchto: Šerm dvoma zbraňami, Lokálne ošetrenie, Mierenie. Aura +1

Krv temných elfov
Temní elfovia sú pôvodom najmladší druh elfov. Sú zvyčajne o trošku menší než ľudia. Žijú v podzemí, kde sa stali obávanými, vďaka svojím krutým, zákerným a krvilačným spôsobom života v prísnej matriachálnej spoločnosti. Sú obratní, inteligentní a majú schopnosť presvedčovať, ale nevydržia toľko čo ľudia. Ich zrak sa dokonale prispôsbil temnote, v ktorej žijú a získavajú Nočné videnie zdarma. Pri tvorbe sa im zvyšuje Obratnosť, Inteligencia a Charisma o 1, rovnako však znižuje Odolnosť o 1. Každý temný elf už od ranného veku navštevuje buď školu bojovníkov, alebo školu mágov (ženy kňažské školy). Preto si môže temný elf vybrať buď +1 bonus na Útočnosť, alebo Dôvtip. Považuje sa za dva rysy. Aura +2

Neviem ako sa vám toto pozdáva, dúfam však, že budú viac pozitívne než negatívne ohlasy.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
:ikonka33: Podle mně to vypadá výborně. Jen tak dál!!!

A pokud má někdo nápady i na jiné rasy příp. naprosto jiné dodatky k systému, tak se nestyďte a sem s nimi. Není to jenom o elfech (i když to tak vypadá).  :wink:

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Alnag napísal:
Není to jenom o elfech (i když to tak vypadá).  :wink:


Pravda, nie je to len o nich, keďže teraz prechádzam na konverziu "nízka, statná, vlasatá, bradatá, nas*aná postavička s obojručnou sekerou" Takže sa tešte na trpošov, pardón, majstrov trpaslíkov ;)

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 16 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun