Ja teda nehram archetyp, a postava tak bola dopredu budovana, s tym, ze som pocital, ze vela prilezitosti tu pre druida nebude, a bral som tu postavu skor ako pozadie, ktore ma, nie pre jej schopnosti (ktore ako si videl som ani nepouzil). Druid Dolan na 1. leveli chodil s druzinou po meste, zazil viacero bojov, a nevyuzil ziadne schopnosti. V tomto archetypnom systeme sa vsak z neho automaticky urobi Druid level 2, co mne osobne nie celkom sedi.
Ja si vyberam povolanie podla toho ako chcem formovat minulost postavy, nie jej buducnost. Multiclass je vyborny prave na to, ze mozes dobre zobrazit sucasny vyvoj postavy na jej schopnostiach. Moj Druid asi sotva nabral nejaku zivotnu mudrost ci kontakt s prirodou, zato nabral par sramov, insanity points, a zrejme aj nejake to zlepsenie v boji. Aj na tie mesta si zacne navykat casom (alebo sa zcvokne)
Mne sa najviac paci system karier Warhammeru, ktory je v tomto uzasny, ale aj tak je podla mna MC iba dobre, pretoze z povedzme 5 moznych povolani (archetypov) vytvori viac. Takto po svete beha 5 klonovanych dobrodruhov, akurat s inou minulostou, ale tymi istymi schopnostami. Ako ich vsak ziskali s rozdielnou minulostou neviem
Tento system (karier) ma aj Corvus vo Warhearte, takze nemam co dodat.