HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hmmm Lovecraftovska atmosfera a RPG to by som skusil kedykolvek.
Aj ked suboj druziny s prastarym by sa asi nedal nazvat ani subojom ale skor:
velkou zranicou

:ikonka31:  :ikonka09:


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Z mojich skusenosti je najdolezitejsou vlastnostou library use :D inac mam Chaosiove CoC, rulebook aj program Byakhee na generovanie sheetov a drobnych dodatkov.

Take Cthulhu by Gasslight ma atmosku uz len settingom, na porno si nikto nespomenie aj keby pred nim sulozili.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Inak ten Call of Cthulhu d20 naozaj nie je až taký zlý, len by som sa naozaj bál toho, že taktizovanie zatieni hororovú atmosféru. Ja sa práve pokúšam pripraviť kampaň, v ktorej skĺbim taktizovanie a hororovú atmosféru - teda po vzore Delta Green robiť špeciálne misie, v ktorých sú príslušníci zvláštnych jednotiek nasadzovaní na, povedzme, "neobvyklé" úlohy tesne pred, v priebehu, a tesne po druhej svetovej vojne. Samozrejme že som systém trochu prekopal, hlavne som vyradil príliš taktické featy, ktoré riešia positioning a attacks of opportunity, a dosť radikálne mením skill list, kde zavádzam skilly ako Parachuting alebo Deep Sea Diving, niektoré zlučujem (Hide + Move Silently = Stealth), iné premenúvam (Spot = Observe), ďalšie vyraďujem (Rope Use, Tumble) a tak.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi: Je dobré si všimnout, že Opportunity Attacks (strana 88 ) jsou volitelné pravidlo. Tudíž pokud jej vůbec nezavedeš (doporučuji nezavádět) tak ani k němu se vážící featy nemají význam.

Naopak je potřeba si všimnout a aplikovat (a hráčům zdůraznit) pravidlo pro Massive Damage (strana 70) které výrazně odlišuje CoC d20 od D&D a velmi zneatraktivňuje souboj. To může lidi odkojené na D&D ze začátku mátnout.

Skilly bych skutečně přepracoval zhruba ve stylu současné Saga Edition nebo Spycraftu resp. obojího. Skilly v CoC d20 jsou totiž dost poplatné době vzniku a příliš se podobají D&D

tj. zejména
Sleight of Hand+Hide+Move Silently 1 skill (Stealth)
Read Lips+Sense Motive+Listen+Spot 1 skill (Perception)
Escape Artists+Balance+Tumble 1 skill (Acrobatics)
Climb+Jump 1 skill (Athletics)
Forgery+Disguise 1 skill (Deception)

Knowledge (udělat menší počet skutečně relevatních variant - cca 7... třeba humanitní vědy, přírodní vědy, vojenství, ... atd.)
Craft (zrušit)
Use Rope (zrušit)

Plus tomu nějak úměrně upravit skill pointy.

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Naposledy upravil Alnag dňa Št. 04. Okt 2007, 13:36, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Massive Damage je jasná páka. To je asi najdôležitejšie pravidlo, vďaka ktorému mi nevadia levely a nárast životov postáv.

Dík za rady ohľadne tých skillov. Minulý týždeň som preňúral niekoľko rôznych aplikácií d20, vrátane SAGA, Spycraft d20, d20 Modern a rôznych WWII. Prišiel som k tomu, že chcem niekoľko širších skillov, ktoré bude mať takmer každá postava (to sú tie pozlučované), ale potom kopu špeciálnych skillov, z ktorých budú mnohé nové. IMHO je klasický d20 skill set stavaný tak, aby umožnil každej postave sa rozumne odlíšiť - zlodej od hraničiara, policajt od lekára. Avšak akonáhle mám v družine 5 postáv, ktoré sú všetci príslušníkmi jednotiek špeciálneho určenia, tak sa bojím, že by si zo základného skill setu vybrali skoro identické skilly (a majú 8+Int bodov). Preto skúšam zaviesť skilly ako Administration/Bureaucracy, Camouflage, Crowd Control, Cryptography, Fortifications/Security, Interrogate/Torture, Investigate/Forensics, Leadership/Command, Manhandling/Holdout, Logistics, špecializované Navigate/Cartography, Operations/Tactics, Signals, špecializovaný Survival a Tradecraft/Intelligence Analysis. Potom mám ešte Parachuting a Deep Sea Diving, ktoré však asi zavediem ako featy na Jump a Swim.

Pozlučovanie Knowledge skillov si ešte musím premyslieť, ale asi to má potenciál.

Zvažujem ešte, či by namiesto 9+3 class skill setu nebolo vhodnejšie urobiť čosi ako training packages (teda lifepathy v BW alebo kariérny postup vo vojenskej Twilight 2000). Čiže napríklad by si hráč pre 3-levelovú postavu vybral Private, Navy a Navy SEAL, čo by mu dalo súbor skillov už aj s rankami, nejaké featy a nejaké voľné body na individuálnu úpravu, skilly pre špecializáciu (signalista, veliteľ) a hobby skilly. (Tak či tak by som potreboval urobiť nové 9-skillové occupation templates.) Ako by si to riešil Ty?

M

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
Massive Damage je jasná páka. To je asi najdôležitejšie pravidlo, vďaka ktorému mi nevadia levely a nárast životov postáv.


Právě. Připomínám ho jen proto, že občas někdo začne skutečet, jak je to hrozný hrát CoC s class/level systémem.

Co se skillů týče. Vyšel bych z toho, kolik skillů vlastně postavy budou mít. Řekněme, že průměrně 9 (8 + 1 za inteligenci) z rozptylu asi 7-10. Takže skillu na vyber by mělo být optimálně 2,5x tolik tedy řekněme cca 22. Jestliže všichni patří ke "stejnému oboru" tak asi dá rozum, že polovinu skillů by měli mít společnou, aby to ten fakt nejak reprezentovalo. Řekněme 4-5 a pár specializovaných řekněme taky 4-5. Takové speciální týmy obvykle bývají sehrané ve specializacích, tak to chce vyřešit na nultém - přípravném - sezení, že si nepolezou do zelí.

Jde taky o to, aby ty specialní dovednosti byly stejně využitelné a využívané jako ty obecné, aby tam nebyla žádná hluchá dovednost. Třeba v CoC máš Read Lips. Nepamatuji si, že bych kdy v životě viděl někoho odzírat ze rtů (v jakékoliv hře) a ani si to nikdo nehrál. Taková dovednost je tím pádem zbytečná. Tzn. sloučit s něčím nebo vyřadit.

Z tvého seznamu bych některé věci udělal jako třeba odbornost (Feat), která otvírá širší uplatnění a zároveň dává bonus na danou dovednost. Typicky Camouflage mi přijde, že se dost kryje s Hide/Move Silently, ale pokud by to byl Feat co by dával +3 na Stealth (sloučený H+MS) a zároveň umožnoval ukrýt se i bez co já vím nutnosti patřičného úkrytu nebo přímo před očima nepřítele atd. tak to by bylo fajn. Podobně Paraschuting +3 Atlehtics (Climb+Jump) a zároveň umožňuje seskok s padákem, což normální Jump neumožňuje. Deep Sea Diving +3 Swim a zároveň umožňuje potápění... atd.

Administration/Bureaucracy - to je IMO využitelné (dal bych to možná  jako Knowledge)
Crowd Control - tady nevím jestli si to nekryje s Bluff/Intimidate (tedy Persuasion)
Cryptography - záleží jak často se to bude vyskytovat a jestli to nebylo na sloučení do nějaké Investigate skillu
Fortification/Security - to si neumím moc představit
Interrogate/Torture - to zní výborně
Investigate/Forensic - taky možno dát to jako rozšíření dovednosti Search, pokud ji ponecháš samostatně (tedy jako Feat +3 Search, schopnost nacházet důkazy, analyzovat stopy...)
Operation/Tatics - to je IMO využitelné (opět i adept na Knowledge skill, to už by byly dva)
Survival - jakým způsobem specializovaný?, jak by se používal s čím by se mohl krýt?
Navigate/Cartography - otázka je jestli se to nekříží s tím Survival a jestli to není příliš specializované, resp. nešlo by pod to zahrnou ještě něco?
Tradecraft/IA - hm... - jak to chceš pojmout?

Knowledge skilly - podle mně by to měla být možnost získat dodatečné informace k situaci. A mělo by to být dostatečně atraktivní, takže pokud možno široké. Nějaké Knowledge: Occult, Social Sciences, Tactics, Technology, Bureucracy, Life Sciences, Physical Sciences a šmitec).

Ty Life-Path znějí docela slibně. Kdybych se rozhodl pro tuhle cestu (i když já bych spíš inklinoval k Saga Edition verzi bez skill ranků) a řekněme, že by si každá postava volila na začátku tři, tak by jí každá "life-path" dávala řekněme +3 na soubor cca 8 dovedností a ty by se různě překrývaly, takže ve výsledků by měla v některých dovednostech na začátku +3 v některých +6 a v některých +9. Podle inteligence by pak dostala bonusové skill pointy pro volné rozdělení a to tak že (4+Int) x 4 nebo tak nějak.

Každý life-path by taky mohl mít na výběr X na dovednosti orientovaných featů z nichž by si postava mohla vybrat řekněme jeden nebo dva a těmi specializovat svoje dovednosti (jak už jsem to psal výše).

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Navrhované skilly (navrhované specializační featy k nim)

Acrobatics (Dodge?)
Athletics (Paraschuting)
Deception (?)
Drive (Pilot)
Endurance (Survival/Navigate)
Gather Information (Interrogate/Torture)
Investigate/Search (Forensic Analysis)
Knowledge
- Bureaucracy (?)
- Life Sciences (?)
- Occult (?)
- Physical Sciences (?)
- Social Sciences (?)
- Tactics (?)
- Technology (?)
Mechanics
Perception (Cryptography?)
Persuasion (Crowd Control)
Ride (Animal Affinity)
Stealth (Camouflage)
Swim (Deep Sea Diving)
Treat Injury (Surgery, Field Medicine)

Lifepath řekně Soldier by pak mohl mít:
+3 Acrobatics
+3 Athletics
+3 Drive
+3 Endurance
+3 Knowledge (Tactics)
+3 Stealth
+3 Swim
+3 Treat Injury

a volitelné Featy
- Camouflage
- Dodge
- Survival

Oproti tomu co já vím FBI Agent

+3 Athletics
+3 Knowledge (Bureaucracy)
+3 Knowledge (any)
+3 Drive
+3 Gather Information
+3 Investigate
+3 Perception
+3 Persuasion

a volitelné Featy
- Interogate
- Forensic Analysis
- Cryptography

atd.

PS: Omlouvám se za dva posty za sebou, ale zdálo se mi vhodné rozdělit úvahy a nějaký výsledný produkt.

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ho, super. Veľmi pekne ďakujem za toľko námahy. Teraz nemám čas nad tým premýšľať, ale postnem aspoň texty niektorých z tých nových skillov (nie je to definitívne, len prvý nástrel):

Camouflage: Schopnosť stacionárne zamaskovať človeka, skupinu ľudí, predmety (napr. míny, pasce), objekty a/alebo vozidlá (pre pozorovateľov zo zeme, vzduchu alebo pod vodou), využívajúc pritom črty prírodného terénu, maskovacie vybavenie (siete, farby) a znalosť psychológie či výcviku tých, pred očami ktorých je potrebné niečo ukryť.

Craft/Profession: Označuje schopnosť vykonávať remeslo/profesiu v nejakej oblasti, pričom každá predstavuje samostatnú zručnosť. Táto zručnosť obsahuje aj schopnosť opravovať, t.j. zrušenú zručnosť Repair (v rámci zvolenej oblasti). Hráč si môže vytvoriť vlastný Craft alebo Profession skill.
Profession: Soldier je zručnosť, ktorá umožňuje vykonávať základné vojenské činnosti ako kopať latríny, prenášať muníciu, zbaliť si batoh, rozložiť a zložiť pušku a obsahuje základný vojenský výcvik. Okrem toho sa dá použiť namiesto Physician na prvú pomoc, na Navigate: Land, Camouflage alebo Craft: Electronics/Machinery/Gunsmith na základné opravy (všetko s -5).

Crowd Control: Odhadovanie a kontrola chovania davu, zabránenie vstupu a usmerňovanie toku demonštrácií, donútiť dav sa rozísť a používať donucovanie prostriedky, zabezpečenie bezpečnosti a identifikácia nebezpečnosti (napr. výskytu zbraní a pod.).

Cryptography: Umožňuje zašifrovať a rozšifrovať text pomocou známych kódov a šifier. Rozšifrovanie textu s neznámym kódom je zdĺhavý a náročný proces. Táto zručnosť sa dá zastúpiť zručnosťou Innuendo, avšak s postihom -5, resp. -10 pri neznámej šifre.

Fortifications/Security: Rozmiestňovať míny a detekčné zariadenia, klásť pasce, posúdiť alebo zabezpečiť obranyschopnosť objektu, tvoriť bezpečnostné protokoly, naplánovať stanoviská a obhliadky stráží a pod. Rovnako uľahčuje odhadovať a prekonávať existujúce zabezpečovacie procedúry a prekážky (využíva sa ako opposed check, prípadne FoRK alebo linked test).

Hearth Knowledge/Folklore: Znalosť ľudového almanachu (kedy a kde siať ktorú plodinu, kedy príde aké počasie), základov ľudových remesiel, porekadiel, rozprávok a piesní, byliniek a tradičnej kuchyne. Dá sa využiť pri spravovaní tradičnej domácnosti alebo vo vhodných podmienkach ako zástupná zručnosť pre Physician, Knowledge: Meteorology/Occult alebo primeraný Craft s postihom -5.

Inconspicious: Umožňuje chovať sa nenápadne v dave alebo skupine ľudí, nepriťahovať pozornosť. Líši sa od Disguise tým, že postava sa nesnaží stvárniť niekoho konkrétneho, len prispôsobí svoje správanie a ustúpi do úzadia.

Investigate/Forensics: Umožňuje analyzovať scénu zločinu a získané stopy (samotné stopy sa získavajú pomocou Spot/Observe), vytvoriť a overovať variantné hypotézy, používať laboratórne vybavenie na prípravu, analýzu a archiváciu vzoriek a pod. Vhodné FoRKy sú Sense Motive, Knowledge: Chemistry/Medicine/Psychology alebo Craft: Chemistry.

Knowledge: Označuje rôzne samostatné vedomostné zručnosti, ktoré je možné teoreticky študovať (v škole, na školení). Pri dosiahnutí piateho stupňa v jednej zručnosti urči presnejšie oblasť špecializácie – v  tejto oblasti má postava bonus +2, mimo nej postih -2.

Manhandling/Holdout: Zručnosť umožňujúca robiť efektívneho policajta či osobného strážcu. Umožňuje telesnú prehliadku, zatýkanie a spútavanie zajatcov, fyzické bránenie vo vstupe, narábanie s rukojemníkmi či skrytie objektu na vlastnej osobe.

Navigation/Cartography: Umožňuje plánovať najvhodnejší priechod terénom pre vozidlá, prepočítavať spotrebu palív, používať mapy, kompas, sextant a pod., zakresľovať mapy, navigovať na diaľku, odhadovať vzdialenosť a orientovať sa podľa terénnych čŕt. Jednotlivé Navigation zručnosti sa dajú vzájomne použiť ako zástupné zručnosti s postihom -5.

Signals: Obsahuje používanie semaforu, heliografu, Aldisovej lampy, telegrafu, poľného telefónu, rádia a ďalších telekomunikačných prístrojov. Trénovaná postava tiež ovláda morzeovku a signalizačný jazyk Semaphore. Dá sa použiť ako FoRK na Craft: Electronics pre signálne vybavenie, avšak nie ako zástupná zručnosť.

Speak Native Language: Považuje sa za trinásty core skill. Hádzať je potrebné pre porozumenie dialektom alebo archaickým nárečiam vlastného jazyka, rozbor komplikovaného literárneho diela a pod.

Speak Other Language: Hádzať je potrebné pre porozumenie zložitejšiemu písanému alebo hovorenému textu v cudzom jazyku, porozumenie dialektom alebo archaickým nárečiam, porozumenie započutej konverzácii v cudzom jazyku, rozbor literárneho diela v cudzom jazyku a pod. Pri lúštení starodávnych textov môže ako FoRK pomôcť Cryptography.

Survival: Obsahuje používanie kompasu, mapy alebo určovanie smeru podľa prírodných znakov, počítanie krokov a zaznamenávanie terénnych čŕt, schopnosť zaobstarať si v prírode jedlo, prekonávať prírodné prekážky, vybudovať si vhodný úkryt pred vplyvmi počasia, identifikovať divé zvieratá a pod. Obsahuje zručnosť Intuit Direction (GM38). Vie zastúpiť zručnosť Navigation: Land a prípadne aj Camouflage s postihom -5. Pri nadobudnutí piateho stupňa zvoľ špecializáciu podľa terénu alebo klimatického pásma (polárne, vysokohorské, mierne, tropické, púštne/stepné, pacifické).

Tradecraft/Intelligence Analysis: Zručnosť Tradecraft je znalosťou procedúr, techník a zariadenia používaného v akciách tajných služieb. Vo vhodných podmienkach je ho možné používať ako linked test alebo FoRK na iné zručnosti, súvisiace s tajnými operáciami (prenasledovanie, dead-letter drop, odovzdanie zásielky...). Okrem toho umožňuje vyhodnotenie údajov získaných takýmito operáciami. Dá sa použiť ako zástupná zručnosť pre Investigate/Forensics s postihom -5.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Pútnik

Založený: 18.09.2006
Príspevky: 13
Body: 5
Bydlisko: Kladno

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mám dva technické dotazy: Co je to FoRK? Něco jako synergy?
A co je linked test?

K seznamu skillů je těžké se vyjádřit, to strašně záleží na tom, co bude potřeba ve hře. Takhle abstrakně neumím posoudit, jestli je seznam dobře navržený. Resp. nikdy nebude dokonalý, WoTC ho u DnD mění s postupem verzí pořád.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no nakoniec to dopadlo inak.. nebude sa to hrat v d20 ale v Cold City.
http://www.contestedground.co.uk/coldprev.html

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
no nakoniec to dopadlo inak.. nebude sa to hrat v d20 ale v Cold City.
http://www.contestedground.co.uk/coldprev.html


V tom případě to asi nemá smysl dál řešit. Ale ty nápady jsou zajímavé, o tom žádná...

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No, ešte náš d20 plán nie je do budúcnosti definitívne mŕtvy, takže by som to nezahadzoval.

Ako naznačil Alnag pri skille Read Lips, naozaj sú skilly, u ktorých si ako GM viem predstaviť parádne a efektné použitie, ale po pár rokoch hrania zistíte, že sa nikdy nepoužili.  :shock:  (A niekedy je ťažké to odhadnúť dopredu.) FoRKy sú však mechanikou, ktorá naozaj parádne zabezpečuje, že sa využíva viac skillov, než ako by sa ich využilo v bežnej hre. Hráči sú naozaj kreatívne stvorenia.

Sorry, že som to nevysvetlil: aj FoRK, aj linked test sú pojmy z Burning Wheel. FoRK znamená "Field of Related Knowledge". Ak hráč odohrá scénu vedúcu k hodu tak, že by mu pri plnení úlohy mohol pomôcť niektorý iný skill, tak si vďaka nemu môže zvýšiť šance uspenia. (Pri jednom hode môže uplatňovať bonusy najviac za dva FoRKy. Bonus závisí od počtu rankov v pomocnom skille: +1 za rank 1 až 4, +2 za rank 5 až 9, +3 za rank 10 a viac.)

Linked test označuje plnenie komplexnejšej úlohy, pri ktorej treba overiť dva alebo tri skilly. Napríklad rozšifrovať okultný test môže byť najprv hod na Knowledge (Occult) a potom na Cryptography (alebo to môže byť priamo hod na Cryptography s Occult ako FoRKom). Aký je vzťah medzi dvoma nadväzujúcimi hodmi závisí od povahy úlohy - niekedy neúspech v prvom hode znemožní dosiahnutie celej úlohy a nemá zmysel ďalej hádzať, inokedy ju len sťaží a môže pre ďalší hod znamenať nejaký postih.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Pútnik

Založený: 18.09.2006
Príspevky: 13
Body: 5
Bydlisko: Kladno

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi: Díky za vysvětlení. Oboje jde technicky zjevně použít i při d20.

Dokonce přesně, jak popisuješ FoRK, jsem chtěl využívat synergy. Bonus by nebyl automatický, ale pouze na základě popisu, ze kterého by využití pomocného skillu jasně vyplynulo a neslo by svoje rizika.
Např. synergy z Bluffu na Diplomacy by nebylo automatické, ale postava by musela v rámci vyjednávání trochu šikovně zalhat, z čehož pak plyne riziko, že to později někomu dojde. Ale aktuálnímu vyjednávání by to pomohlo.
Omezení na dva skilly mě nenapadlo, počet jsem nechtěl omezovat, inspirován Alnagovou O Fortunou. Případně jsem uvažoval o přehazování DC10 jako při Aid another, ale to mi přišlo zase jako moc házení.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
LZJ napísal:
Omezení na dva skilly mě nenapadlo, počet jsem nechtěl omezovat, inspirován Alnagovou O Fortunou. Případně jsem uvažoval o přehazování DC10 jako při Aid another, ale to mi přišlo zase jako moc házení.


Ono to v té OF ale stejně prakticky nikdy přes dva dodatečné nešlo (tedy v té verzi, která to používala). Myslím si, že to omezení je rozumné.

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
Pri jednom hode môže uplatňovať bonusy najviac za dva FoRKy. Bonus závisí od počtu rankov v pomocnom skille: +1 za rank 1 až 4, +2 za rank 5 až 9, +3 za rank 10 a viac.

Na vysvetlenie: to už je moja aplikácia na d20. V Burning Wheel je to jeden (akýkoľvek) skill a jeden tzv. Wise skill (čosi ako znalostný skill). Ale inak áno, pochytil si to úplne presne.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun