Bentley Mirrorshade napísal:
CnL je určený pre hrdinské hranie. Pre iné RP zážitky je určite množstvo príhodnejších alternatív. Alebo sa vykašľať na pravidlá úplne a hrať "diceless", ak už chceme zachádzať do vyššie naznačených hĺbavejších sfér. Zdá sa mi, že práve na nevhodnosti CnL pre daný herný koncept padla popularita d20 Call of Cthulhu.
To je právě ten koncept, který se tu snažím nabourat. Proč by CnL mělo být jen pro hrdinské hraní? Jak víš, že pro jiné RP zážitky jsou vhodnější alternativy. Ano současná zkušenost ukazuje, že to tak je. Ale zkušenosti jsou od toho, aby se měnily. Call of Cthulhu dojelo na jiné věci... např. na špatný poměr fluff:crunch materiálu a přímou konkurenci originální hry od Chaosia. Ale moderní verze Call of Cthulhu (Nocturno) je d20 a vedla si poměrně slušně...
Bentley Mirrorshade napísal:
To všetko znie veľmi fascinujúco, ale neviem si predstaviť, ako by to mohlo zábavne fungovať aj v praxi (a keď už áno, vyžadovalo by si to kuštičko... zručnejšieho DM a veľmi, veľmi otvorených hráčov).
To si myslím, že je další mýtus. DMova zručnost a otevřenost hráčů se dá taky ovlivnit spoustou momentů. Hráči jsou otevření všemu, když jim systém dává to, co chtějí. DM nemusí být zručný, když to za něj obstarají hráči. Problém vyřešen.
Bentley Mirrorshade napísal:
Nie je jednoducho jednoduchšie hrať naraz viacero hier v rôznych systémoch (nie v tom istom čase!) ?
Nechápu. Nikdo nemluvil o tom, že to máš hrát najednou. Je to prostě o různých alternativách. Každý si může vybrat/navrhnout tu svou. Tak teď trochu otevřené mysli a zkus navrhnout nějakou jinou aplikaci úrovní, co říkáš? :P