Dalcor napísal:
To nema souvislost.
Ono to je ale IMHO i pribehove (ale oWod neznam tak jako nWOD). Tam proste ten pocit koristi neni, protože supernaturalove jsou nadrazeni vsemu a sami osobe jsou skoro nesmrtelni. To je proste muj pocit. Navic se mi nezdala logika vzniku supernaturalu, v tom novem se mi proste pribeh libi vic. V tomto se tedy neshodneme. BTW co ty jsi Aerisi za stareho hrace?
Nie su nadradení, su podradení Gaii, Lune a ostatným duchovným entitám, ktoré ich stvorili, takisto Wyrm aj väčšina spiritov je mocnejšia, (btw aj v reále je človek hádam najslabší živý tvor, keďže sám o sebe nezmôže skoro nič, ale to sem nepatrí) proste na mňa tie bytosti nepôsobia až tak "uber", ale je to osobná vec vkusu.
Ty považuješ hráča so 6 a 3/4 ročnou P&P RPG praxou, hoci má v reále 17 za "mladého"? Divná logika, poznám 25+ ročných čo hrajú powerplayerovsky a detinsky na úrovni 5 ročných, ale to sem tiež nepatrí.
Dalcor napísal:
- dostupnost pravidel
- střídmost (ne 80 000 :wink: různých shifterů a supernaturálů, ale jsme teprve na začátku, že)
- stonásobně lepší systém
- Pravidlá sa dajú zháňať pomerne ľahko cez DC++ atď. Je pravda, že originál pravidlá sú na tom podobne ako 1st Editon DnD.
- Fakt? Skinchangers je potom čo? To je nechutná zvrátenosť changing breedov (až na chudáky kitsune, z ktorých sú teraz spiriti, ktorí parazitujú v materiálnych telách, tfuj hajzli jedni)
- Ako som už viac-krát spomínal, systém je lepší, ale
nebolo nutné nový systém kompletne odrthnúť od starého fluffu nemyslíš? Prečo jednoducho nemohli urobiť to čo, koncom 2003-začiatkom 2004 zúfalo žiadali oWoD hráči, totiž vytvoriť nWoD a zároveň vypustiť
jeden základný systémový rulebook, ktorý by bol adaptovatelný na oba svety?