HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 
Autor Správa

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Carpe DM Studios presents...
Planet Gameboard, known as Board. Land of squares....Home of the Four Houses. The noble Blues, the insidious Green and the evil Blacks...Now, four houses fight for their dominions...

Varovanie ministerstva herneho priemyslu: nasledovne riadky pochadzaju z pochybnej dielne.....

Ain't go angry Campaign Setting hraju styri druzstva: v Zakladnej sade su styri (Modri, Cerveni, Zeleni a Cierni). V kazdom druzstve sa nachadzaju 4 vojaci (aj ked povolania nerozlisujeme), ktori sa usiluju dostat zo svojho krytu cez straslive bojove pole domov, do svojej vlasti (O Canadaaa, we stand en guarde). Pre tych, ktori stale neuspeli v inteligencnom checku (alias iwo co go), ano, je to Clovece, nehnevaj sa, teraz v uplne novej uprave pre system d20(tm).

Jemne odchylky od zakladnych pravidiel:
* hadze sa d20 (preco? lebo d20). Hody kongruentne s nulou modulo 6 (teda 6, 12, 18) (v dalsom Lesser Critical (LC) hody) su ekvivalentne hodeniu sestky na klasickej d6. Hodenie 19ky je critical failure (pri jednotke by sa to zle pocitalo, ale pokrocili hraci mozu uvazovat 1ku ako failure a hody kongruentne s jednotkou mod 6 ako uspechy), 20ka je critical.

* figurky vyliezaju, ak uspeju v Leave Home Checku (DC = {6, 12, 18}). Rovnako sa si mozu hodit na pohyb este raz, ak uspeju v tomto Checku pocas boja.

* Stat-block figurky
Figurka [Fine Construct]; CR 1/35655; HD 2d20; HP 20; Init +0, Spd d20, AC d20 (Flatfooted d20, Touch d20), Attack: +0 base melee (d20, slam). SA: -, SQ: -, SV: Fort -, Ref -, Will: as master, Alignment: as master, Str -, Dex -, Con -, Int as master, Wis as master, Cha as master: Skills: -, Feats: -

* kazda figurka ma 2d20 HP (HD 2). To je uzitocne v combate.

* ak sa figurka ocitne v situacii, ze ma vyhodit inu figurku, nie je to take jednoznacne: nastava combat. Figurky si hadzu na iniciativu a nastava combat (podla statblocku). Ak figurka umrie, neumiera, ale vracia sa do krytu.

Volitelne pravidla:
* Ak figurka prechadza cez pole, na ktorom sa nachadza ina figurka, ina figurka ma k dispozicii Attack of Opportunity (jeden za kolo).
* Kazdy team by mohol mat specialne ability (napr. +1 na pohybove hody, +d20 HP a pod).

Zatial vsetko. Jokes, comments, feedback radi uvitame na znamej adrese /dev/null.
------------
This material is being released using the Open Gaming License Version 1.0a and you should read and understand the terms of that license before using this material.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ježíš, to je rachot...  :P

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2006
Príspevky: 196
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Keby som sa lepšie vyznal v d20, určite by som to vyskúšal ;)

Čo takto previesť napríklad do FATE?

_________________
Bags, nothing is ever easy....


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja sa vo FATE nevyznam, ale mozem vypustit pravidla pod OGL.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 06.06.2006
Príspevky: 196
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
To mi moc nepomoze..... OGL ako d20...... is d same  :wink:

Problem mi robia len tie Staty figurok... teda funkcie toho, co vsetko maju.

HP nie je problem prehodit do FATE, das mu nejaky aspekt Zivoty a podobne.... alebo inak, teraz si presne nepamatam.


A co keby si si FATE precital? Slovensky preklad uz existuje na RPG Fore.... nie je to dlhe a zakladne pravidla este menej... cooooooooo?  :twisted:

_________________
Bags, nothing is ever easy....


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tie staty su len taka sranda (ak si vsimnes tak su vsetky nulove alebo rovne hracovmu), lebo je to parodia na d20...

prevadzat to do FATE je uz trochu mimo :|

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
<rulelawyerovo okienko>
Staty nie su nulove. Je rozdiel medzi atributom, ktory nema hodnotu (indikovane pomlckou) a atributom, ktoreho hodnota je nula.
</rulelawyerovo>

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
:x  :ikonka01:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 8 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun