HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 9 ] 
Autor Správa

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Alnag na d20.cz oznamil, ze Wizardi oznamili prve dve previews k Star Wars Saga, co ma byt novovydana verzia pravidiel k tomuto svetu. V preview su ukazane niektore vyrazne modifikacie systemu d20 - zacali sa pouzivat talentove stromy (zname z d20 Modern), prepracovali sa zivoty (zaviedol sa pojem prahu zraneni, ktory pri prekroceni dava kumulativne postihy na vsetko mozne), vyhodil sa koncept skillpointov.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ach jaj... talentove stromy su fajn ale uz su tu odjakziva v d20 modern, zivoty podla mna len zbytocne prekomplikovali a to ze vyhodili skillpointy je kravina roka.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Argumentuje sa tym, ze skillpointy su narocne na vypocet. V podstate jediny sposom, akym je mozne zvysovat stupne je cez feat.

Tiez sa mi to nevidi, chcelo by to nejake priklady.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no mne sa nepaci ze je to potom takze bud skill mas alebo nemas.. vobec to neriesi ako si v nom dobry... teda SAGA to riesi tym ze ked gaines level tak sa automaticky zlepsis vo vsetkom... to sa mi nepacilo ani na True 20..  

to uz to radsej mohli urobit tak ako vo wfrp v2, teda ze zoberies skill a ked ho zoberies este raz tak dostanes bonus.. povedzme pri prvom zobrati skillu by si hol mal na urovni level/2, pri druhom na level a pri treton na level*1,5 alebo takto nejak... trochu variability do toho aby si nebol vo vsetkom rovnako dobry..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
...jj, ak zachovajú class sys, tak jeden warrior bude ako druhý - až na featy  :?

welcome to Altar

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aby neboli rovnaki tak su tam tie talent stromy. ale suhlasim ze pocitanie skill pointov moze niekoho obtazovat... preto by ten wfrpv2-like system mohol byt fajn..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja som sa v diskusii pytal Alnaga, ci sa nahodou nedozijeme nonweapon proficiency slotov na kazdej stvrtej urovni :-) a la AD&D strikes back.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
v 4,0 a skilly: ešte že neexistuje preklad plusiek do EN... (v + je to o hubu)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Já musím říct, že mně se ta myšlenka líbí a že by byl každý fighter stejný jako druhý... tomu neveřím. (Otázka, která mne trápí mnohem víc je, jak ošetří multi-class, ale na to si holt počkáme).

Nejvíc mne oslovilo to, že designéři netápou (jako v některých jiných případech), mají jasnou představu o tom, co chtějí dosáhnout (přiblížit se hrdinům ze SW, kde všichni umí tak nějak všechno) a daří se jim to (zdá se).

Líbí se mi, že postavy na 1e nebudou looseři a nechcípnou po první ráně.
Oslovila mne idea sjednocení všech možných stavů do jedné stupnice.
A konečně skutečně cool je to, že postavy nemají hluché úrovně, ale na každé úrovni dostávají nějakou cool schopnost.  :wink:

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 9 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun