Mne sa na Wizardoch páči jedna vec (aj keď teraz budem za zdroj považovať ich stránku o Magicu). Nemajú problém verejne povedať: áno, ide nám o prachy, no vždy sa snažíme nájsť kompromis medzi komerciou a spokojnosťou zákazníka (Magic totiž od svojho vzniku prešiel už nejedným obrovským škandálom, kedy sa na wizardow zosypala vlna kritiky za "komerčnosť").
Osobne si myslím, že ako firma majú veľmi inteligentný marketing a nech už sú ich "monopolné stratégie" akékoľvek, je fakt, že dokázali udržať na žive hafo hier, často ako jediní v obore.
A myslím si, že z tohto pohľadu bola trojka (triapolka) dobrý krok, pretože to oživilo ako firmu, tak aj hráčsku obec.
Dalcore, k tomu dlhému príspevku veľmi nemam čo povedať, keďže tu ťa z ponižovania nik neobvinil
, tak akurát snáď to, že pravidlo ALL RULES ARE OPTIONAL sa dá tak isto aplikovať aj na triapolku.
A snáď ešte to, že mne naopak systém premiešavania povolaní pripadá reálnejší. Stačí sa pozrieť na Drizzta napríklad. Ak by sme ho brali ako literárnu postavu, určite tam vystupuje viac ako Fighter / Thief / Ranger (okrem výborných bojových schopností a rangerskej filozofie má totiž aj dar využívať trochu zlodejské prepady zo zálohy a tak). Tiež nevidím dôvod, prečo by napríklad mág nemohol vedieť páčiť zámky, či prečo by bojovník nemohol raz za čas zanôtiť bardsong. To vysvetlenie, ktoré poskytil tebe (chvíˇul robím to, potom si "spomeniem" a robím to) je blbosť, skôr by som povedal, že niektoré postavy môžu byť takí "jack - of - all - trades", ktorí síce vďaka veľkému počtu povolaní v ničom nevynikajú, ale majú mnoho rozličných talentov.
PS: čakám na post "ty musíš být vždy v opozici!"