Aljen napísal:
Hmm a nejaka situacia?
Zoldnieri su kontaktovani ruskou KGB aby zabranili CIA a Haganah (predchodca mossadu z 1940 ak sa nemylim) ziskat vysledky nemeckych nuklearnych vyskumov z utajenej tovarne na tazku vodu. V nemecku este stale existuju pozostatky SS ktore vytvaraju kult Fuhrera. Tento kult ma s vyskumom z cias velkej rise svoje vlastne zamery. Ozbrojene skupiny vojakov drancuju odlahle casti krajiny takze pohyb v nemecku nieje velmi bezpecny.
to ma napada len tak z voleja, ale je toho dost co sa da podla mna v tomto settingu prespekulovat.
Úplné Cold City, fakt, len o 4-5 rokov skôr. CC môže ale nemusí byť mysteriózne, akčné alebo hororové (t.j. boj proti príšerám, ktoré Nemci za vojny vytvorili), ale špionážne, konšpiračné a studené je IMHO vždy. O to sa postarajú národné záujmy jednotlivých postáv a mechanika dôvery. V našej súčasnej hre ide o zabránenie prepašovaniu bývalých nacistických vedcov do Južnej Ameriky a nadprirodzené či mysteriózne tam zatiaľ nebolo nič, a ktovie, či vôbec bude.
Lev: Ten Warhammer je kúl. Šlo by to urobiť aj ako Inkvizítor z Dark Ages. Lovci upírov a pod....
Mňa ešte láka postapo - prostredie DeGenesis alebo militaristický príbeh vo svete po globálnej katastrofe, či už jadrovej vojne, zombie outbreak alebo útoku mimozemšťanov.