HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 25 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hráči: Corvus (?), Quicci, Katka, Thera (?), Bifi, Conlai (cezpoľný, ?), Dvorax (?)

Sorcerer & Sword je prídavok k rolovej hre Sorcerer (Ron Edwards, Adept Press 2001). Hráči hrajú postavy vo svete, kde mágia nie je prirodzenou, ľahko ovládateľnou záležitosťou. Ľudia sami o sebe neovládajú mágiu, vedia však čiastočne privolávať a ovládať démonov, ktorí z reality vytvárajú pokrútenú a zmanipulovanú perverznosť, v ktorej neplatia žiadne známe princípy. Človek však riskuje nebezpečné spojenie; démon má vlastnú vôľu a vlastnú osobnosť a môže spôsobovať problémy nielen zosielateľovi, ale aj celému ľudstvu.

Svet v ktorom k tomuto dochádza má kataklysmický nádych, v očakávaní niečoho nevysloviteľne skazonosného. Éra, keď Prastarí ovládali svet sa skončila apokalyptickým bojom o dominanciu. Moc Prastarých bola rozviata vetrom tejto spúšte, na svet prišli ľudia a podmanili si ho v boji s posledným z oslabených Prastarých, vrcholiac v kataklysme, ktorá zmietla prvé ľudské kráľovstvá. Nastal zlatý vek ľudí. Na svete však existujú temné miesta, na ktorých sa vojna podpísala, a ktoré dokazujú, že Prastarí nevymizli zo sveta úplne.

Hráči hrajú postavy - mágov schopných ovládať a privolávať démonov. Zároveň sú to postavy, ktoré pomoc zakázanej a zákernej mágie potrebujú, pretože sú “seriously fucked up”, konfrontovaní s problémami, ktoré vyžadujú toto nečisté riešenie. Základnou otázkou hry je, ako ďaleko postavy zájdu, aby dosiahli svoj cieľ.

Postavy v Sorcererovi nie sú nutne samozvaní zločinci, ani hrdinovia. Sú to ľudia, alebo postavy dohnané k tomu aby robili zakázané a nebezpečné, z dôvodov s ktorými sa môžeme stotožniť.

V tomto svete bizarnej hrôzy, odvážnejšej a neostýchavejšej než si myslíme že je, sa odohráva hra Sorcerer & Sword. Mágia nie je ako povel “prines”, ani ako riadená strela proti protivníkovi. Je naplnená strachom a mimo z tohto sveta. Psy brešú a deti plačú keď okolo prechádza mág; sedliaci si mrmlajú tajomne a chytajú pevne do rúk svoje vidly; šlachtičky utekajú rýchlo preč, zastavujúc sa iba na posledný pohľad. Keď prebehne kúzlo, znepokojujúce psychadelické efekty obklopia vzduch a látka z ktorej je vysnovaná realita sa premieňa a mení známe zákony. V tomto svete je mágia rovnako záležitosťou morálky, ako aj fyzickým javom.

Spoločnosť vo svete nie je priateľská a dobrosrdečná. Žiadni láskaví mágovia poskytujúci pomoc, kryptické rady a záchrany v poslednom momente. Naopak, spoločnosť je priama, seznuálna a brutálna. Kráľovia sú šialení, kráľovné sú dekadentné a kňazi sú skorumpovaní. Život má malú cenu, a zaniká ešte lahšie než je stvorený. Ľudské práva sú pojmom bez nejakého významu. Polovično vyvinuté (alebo polovično upadnuté) opočloveky zápasia o svoj vývoj z jaskýň, a havrani krákajú protivne.

Žiadna skupina postáv putujúca po svete, individuálne a osobné príbehy prelínajúce sa navzájom.
Nelinearita plynutia času.
Sedenia ako uzavreté poviedky.
Prepájanie poviedok navzájom cez Kickery postáv a GM.
Spoločná tvorba sveta.
(Hranie démonov hráčmi.)
Silná preferencia v hre na retrospektívu a fantasmagórie cez ktoré sa prepája príbeh.
Element hrôzy a Prastarých v deji.
Ženský príbeh pre ženské postavy.
Kataklysma v ktorej majú prsty aj postavy a vývoj sveta pred a po nej


Hlavný zdroj literatúry:
R.E.Howard (rôzne poviedky), M.Moorcock (Elric), J.Salmonson (Tomoe Gozen)

A prvá vec k hráčom:

Hlavné postavy v tomto žánri sú mix, obrovský mix rôznorodých prístupov k životu, vlastností a povolaní. Intelektuáli, zákerní, zločinci. Hlavne si uvedom, že postava je tvoja, a pokiaľ jej nevdýchneš srdce, bude nudná, a nudný bude aj jej príbeh. Nespoliehaj sa iba na mechaniku tvorby postavy; rozmýšlaj o tom čo ťa baví a čo ťa zaujíma; aký príbeh svojej postavy by si rád videl, aké témy v nej budeš hľadať.

Nezabudni, že postava nie je hotový produkt. Je to prostriedok k vytváraniu príbehu. Uvedom si, že máš nielen zodpovednosť za hranie postavy, ale aj za hranie protagonistu. Ty určuješ príbeh, a musíš si to uvedomovať pri hraní postavy. Musíš ňou zaujať publikum, tak ako spisovateľ zaujíma svojich čitateľov. A publikom sú v hre ostatní hráči. Na to je nutné, aby si postavu poňal ako protagonistu.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Naposledy upravil lev dňa Pi. 21. Dec 2007, 21:00, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nuž, mám dočítané čo som potreboval. Rozmýšlam nad pripravením hry; nakoľko každá postava má svoj príbeh (čo by mala aj tak, ale tu je to o niečo silnejšie ako v iných hrách) a nakoľko pôjde o dlhšie hranie, tak uvažujem to prebrať s každým hráčom osobitne. Nič z toho čo sa načrtne nie je ešte pevne dané, lebo sa to poupravuje tak, aby každý hráč bol zaujatý postavami ostatných hráčov. To sa dá už na nejakom spoločnom posedení prebrať spoločne.

Prvá vec na premyslenie je, o čo v príbehu pôjde. Síce to nebudem nikomu diktovať, ale veľmi rád by som videl mužské a ženské príbehy*. Rozdiel medzi nimi je dobre popísaný (a aj návod ako ich tvoriť) v Sex & Sorcery, ktorú môžem zapožičať, alebo jednoducho na sedení s dotyčným/ou prebrať. S pomocou tejto knihy a náčrtu žánru zo Sorcerer & Sword sa dá veľmi ľahko a opakovane chŕliť námety na hru.

Až bude načrtnutý protagonista a téma jeho príbehu by som to previazal dokopy do jedného sveta.

Veľmi dôležité je dohodnúť sa na interpretácii Humanity, ako som včera spomínal, mnoho nápadov máte v knižkách.

_______
*toto rozdelenie nemá nič čo dočinenia s pohlavím postavy alebo hráča a už rozhodne neoznačuje komu sa taký príbeh páči. Anyway, zatiaľ som o tom hovoril iba s therou, a reakcia bola pozitívna.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
Kazdopadne existuju (okrem mnohych dalsich) aj tzv. zensky a muzsky typ pribehu. Opisane su v Sex & Sorcery (Adept Press, tretie a posledne rozsirenie Sorcerera). Muzsky typ pribehu sa vyznacuje konfliktom medzi potrebou ochrany/pomoci roznym spolocenskym "okruhom" (od vlastneho ja cez rodinu, komunitu az po ludstvo ako take) - napr. pomozes priatelovi v problemoch alebo sa podriadis pravidlam komunity a udas ho?

Zensky typ pribehu sa vyznacuje rozhodovanim ano-nie v mnohych situaciach, ktore sa viazu k reprodukcii - od vyberu partnera, zvadzania, cez sex, rozhodnutie mat potomstvo, zodpovednost za neho. Konflikt teda casto vychadza z reprodukcnych prav. Napr.: mozem si vybrat partnera alebo mi ho pridelia? mozem si vybrat kedy a ako chcem mat sex vs. znasilnenie alebo spolocenske odsudenie? mozem sa rozhodnut ci chcem mat deti (antikoncepcia, potrat) alebo za mna rozhoduje niekto iny? pohlavie dietata ap.

Toľko stručné vysvetlenie.


lev napísal:
(Hranie démonov hráčmi.)

Ako vo Wraithovi? T.j. démona jedného hráča bude hrať iný hráč?


lev napísal:
Kataklysma v ktorej majú prsty aj postavy a vývoj sveta pred a po nej

To by sa Ti mohol páčiť Charnel Gods, doplnok k Sorcerer and Sword od Scotta Knipea.


lev napísal:
Prvá vec na premyslenie je, o čo v príbehu pôjde.

Sorcerer je stavaný tak, že takéto veci sa vyvinú hrou. Jediné, čo hráč o príbehu svojej postavy vie, je kicker. Môže sa samozrejme dohodnúť na témach príbehu s GMom, ale nosná otázka príbehu by sa mala začať vynárať sama, kdesi okolo tretej session.


lev napísal:
Veľmi dôležité je dohodnúť sa na interpretácii Humanity, ako som včera spomínal, mnoho nápadov máte v knižkách.

Toto je najzávažnejšia otázka celej hry a je potrebné ju vysvetliť dôkladnejšie.
Ďalej voľba ľudskosti úzko súvisí so settingom - s povahou démonov a s tým, čo predstavuje sorcery.


Ja sa na Sorcerera teším a rád by som hral. Láka ma čosi ako obdobie krížových výprav, kde kresťanstvo je len pozlátko na inak pohanskej a poverčivej stredovekej Európe. Na opustených miestach, v lesoch a na krížnych cestách o polnoci má človek možnosť vidieť pravú, temnú podobu sveta. Literárnym vzorom je od Darrella Schweitzera Každý z nás je legenda (We Are All Legends). Ľudskosť by mohla súvisieť s vierou alebo so schopnosťou sociálneho života. Iná alternatíva je elrikovské sword and sorcery, kde by som chcel hrať lučištníka z nejakého exotického orientálneho kmeňa. Nedodržal tabu a vstúpil do Jaskyne Starcov, kde sa mu dostalo poznania, ktoré láme srdcia a ničí mysle. V zatmení zmyslov ušiel od svojho kmeňa, niekoľko rokov blúdil v pomätení ďalekými krajmi, až sa postupne naučil svojho démona aspoň čiastočne ovládať.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
S tým Wraithom, ono to nie je úplne rovnaké. Samotná idea je daná v Sorcererovi v časti Going Over the Edge, ale je dôležité pochopiť, že na rozdiel od Tieňa vo Wraithovi démon musí často poslúchať a navyše cieľom jeho hráča nemá byť nutne eliminácia postavy; ale vytváranie dilém a zvýrazňovanie tém (výborne je to urobené v príkladoch Paragonu zo Sex & Sorcery). V tom vidím eleganciu tohto prístupu, jeden hráč je zodpovedný za vytváranie dilemy, ktorú rieši iný hráč a opačne. Nie som však zatiaľ úplne presvedčený, či sa tak bude nakoniec hrať.

Ešte dôležitá poznámka:

Ron Edwards napísal:
If we wanted to be boring, the demon player-characters could be treated exactly as player-characters are ordinarily. As written, the Sorcerer rules work like this: if a player-character fails a roll to resist a direct order of some kind, then the character is still free to act as he or she chooses, but if the action is counter to or ignores the command, then the victorious dice against them now act as penalties to the action's roll. This procedure is a simple application of two rules: (a) Currency and (b) full freedom of action for player-characters.

However, that section "Over the Edge" is intended to be more interesting than merely applying the rules in the ordinary way. In Sorcerer, demons are not like other characters; they aren't just another race or dimensional travelers or anything like that. They are things, not people or anything like people. So the point of including that idea is to say, "let's have non-GM participants play non-protagonists, and the GM participant play the protagonist." That's why it's an over-the-edge proposal. The rules would apply as usual, but preserving the important feature that demons cannot be protagonists, and thus, yes, would have to be subject to the commands of the sorcerer. Can we play that way? Sure, because we'd all know the sorcerer was the protagonist. I still think it'd be pretty interesting.


S tým príbehom je to otázka mechaniky Destiny a samozrejme definície Humanity (tú som vysvetľoval už trochu po hre a ešte budem rozoberať s hráčmi osobne). Možno je lepšie použiť slovo téma, lebo samozrejme príbeh je nepredpísaný v hre.

Teraz sa chcem dohodnúť s ľuďmi na nejakých stretnutiach a tam budem hovoriť hlavne o tom, v čom sa hra líši od tých čo sme hrali, náčrty Humanity (aj Plural Humanity), ženský/mužský príbeh, ako riešiť nelinearitu času v hre a v neposlednom rade aj systémy prenášania úspechov, bonusové kocky a podobne.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Naposledy upravil lev dňa Ut. 18. Dec 2007, 15:32, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
WoD Wraith-like mechanika?

lev, napad to nemusi byt zly, ale osobne mi nesedi absencia "ustredneho spojovacieho pribehu" pre vsetky postavy, aspon z toho co si tu podal.

ak ma byt kazda postava protagonistom vo vlastnom pribehu, a (jeden?) hrac jej bude hrat na city cez Demona, ako potom pridu postavy k hromadnej interakcii?

chapem to zle, alebo to nie je skupinove hranie? maju postavy vobec nejaky motiv spolupracovat s ostatnymi?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dobra otazka, to by aj mna zaujimalo ako budeme spolupracovat pretoze ked si jeden odrozprava veci vo svojom pribehu a potom bude druhy rozpravat vo svojom, co ostatnych nemusi zaujimat ked sa ich to priamo netika......neviem si dost dobre predstavit ako to bude v reale vyzerat...

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicci: je to tak ze ziadna group play tu nebude. ziaden 'spolocny pribeh'

a je to presne ten dovod pre ktory som k tejto hre chladny.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Ut. 18. Dec 2007, 15:39, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Príbeh je prednostne postavený na definícii Humanity. Druhá vec, výsledky činnosti jednej postavy sa premietnú do scény inej postavy. To je základ previazania aké chcem robiť.

Každá postava má byť najmä protagonistom. Ak by som to mal povedať vulgárne, mám dojem, že sa nám v skupinovej hre postáv stáva to, že tá skupina brzdí rozjazd protagonistu (a často vedie k fatálnemu vyvrcholeniu v poslednej scéne). S týmto som úplne OK, ale na dlhšie hranie sa ma vždy zmocňuje dojem, že musím hodne potláčať zaujímavosť protagonistu, lebo inak by som rozdrbal príbeh, zábavu a všetko naokolo. Pretože tam jednoducho nemám dosť priestoru na vyznenie témy mojej postavy, v rámci toho, že moja postava interaguje priamo s ostatnými postavami je správne podriadiť ju ako protagonistu na súčasť skupiny, a nechovať sa ako Ass a rujnovať celú hru kvôli tomuto. Aj to je úplne OK, ale cieľ v tejto hre je, aby postava bola Protagonistom so všetkým čo k tomu patrí.

Hovorím zrozumiteľne, alebo nie?

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No ja som tak mástroval a hral niekoľkokrát, a funguje to.

Bifi na RPG fóre napísal:
(...) Ja bežne GMujem tak, že každá postava má svoj vlastný príbeh a nemusia sa ani veľmi stretávať. Existujú na to techniky, počnúc strihaním scén, prenášaním výsledkov akcie jednej postavy do scény druhej postavy (tzv. cross), zvyšovanie alebo zmierňovanie napätia v príbehu konkrétnej postavy prostredníctvom intenzity a frekvencie bengov, otvorení (opening) a "ticha pred búrkou" (bob), a asi najdôležitejšie je preplietanie (weaving) prostredníctvom NPCčiek. (Viac informácií nájdete v Sex and Sorcery, Adept Press 2003.)

Nie je jednoduché tie techniky v hre zvládnuť, ale mali by viesť k tomu, že príbehy budú postupne gradovať, prepoja sa a ponesú isté spoločné motívy a zároveň každý z nich reflektuje osobné záujmy daného hráča. Upozorňujem, že to neznamená, že postavy konajú spoločne alebo sa čo len raz v priebehu dobrodružstva stretnú - napriek tomu prežívajú spoločný príbeh.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
zo zvedavosti dám tomu šancu, ale prekvapuje ma značná odlišnosť od toho čo som doteraz zahral. aby sa to nezvrhlo do Ego-play...  :?  :wink:

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
V tomto je podľa mňa mimoriadne dôležité vytvoriť protagonistu, ktorý zaujme aj ostatných hráčov.

Inak samozrejme tým že postavy na diaľku interagujú, vzniká väzba hráča na príbeh ostatných postáv. No a ak by hrali hráči démonov, tak priamo vstupujú do scény príbehu iného hráča.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tu je na inšpiráciu jedno staré prostredie pre SnS, inšpirované Métal Hurlant, v ktorom sme pred 4 rokmi hrali zopár sedení:

Enoch zažil stáročia nepretržitého bojovania. Výsledkom sú Pustatiny – vojnou poznamenaná krajina s rozrytými a spečenými pláňami, hrdzavejúcimi torzami bojových strojov, jazerami špinavej olejnatej vody a kostrami zničených miest. Na obzore možno niekedy vidieť stúpať špinavý dym a zem sa občas chveje hučaním skrytých strojov. Vegetácia je buď pokrútená a ledva prežívajúca mučivé slnko a jedovatú pôdu, alebo prekvapivo bujná. V týchto podmienkach žijú usadené alebo nomádske spoločenstvá ľudí, ktoré sa pre svoje prežitie musia chopiť každej príležitosti alebo nájdených zdrojov. Často sa tu rodia deformované deti, ktoré sú vyháňané alebo zabíjané. Ľudské komunity sú navyše ohrozované bytosťami, ktoré sa prispôsobili týmto neprirodzeným podmienkam: primitívnymi a znetvorenými humanoidmi a grotesknými verziami zvierat, jaštermi a všadeprítomným hmyzom. Život je tu krátky, špinavý a surový.

Ako zbrane sa najčastejšie používajú sekery, oštepy, kuše a ostnaté palice z opracovaných kostí a kameňa alebo nájdených kusov kovu. Potrhané a špinavé kusy oblečenia sú dopĺňané pozbieranými kusmi brnenia, filtrami a dýchacími maskami. Jedlo sa získava buď lovom, chovom drobných zvierat alebo pestovaním húb a iných jedlých rastlín. Zo žliaz mutantov, plesní alebo intoxikovanej vody možno vyrobiť halucinogénne drogy, z húb sa varí silný alkoholický nápoj. V podzemných chodbách a laboratóriách dávno opustených miest možno nájsť prapodivné artefakty. S pomocou niektorých z nich vraj možno vykonávať „mágiu“, ale väčšinou sa jedná len o hypnotizérstvo a šarlatánstvo.

Na juh od Pustatín sú chrámy a hrobky prastarej, dekadentnej a pomaly sa rozkladajúcej ríše Cryx, ktorá kedysi ovládala celý kontinent. Starému národu, ktorý tu bol tisícročia predtým, než súčasné civilizované národy zostúpili z úbočí severných hôr, vládne nezomierajúca, no postupne slabnúca šľachta.

Veľkú oblasť na západ a sever zaberajú lesy, pláne a ostrovy, na ktorých sa rozprestierajú Mladé kráľovstvá – štáty, ktoré sa v krvi zrodili vo vojne proti ríši Cryx a a sebe navzájom. Numídia, Thul, Menoth, Zalgar, Gauran... Protektorát Menoth je malý teokratický štát, ktorému vládne všemocná cirkev Syna svetla za podpory fanatických mníchov a dymiacich bojových strojov. Provinciám ríše Numídie, vojenskej únie kniežactiev pred dvoma storočiami založenej nemilosrdnými vojvodcami, vládnu primarchovia a ich prétoriánske gardy zakuté do železa. Najsevernejšou provinciou Numídie je Gauranské pohraničie, nárazník pred barbarskými kmeňmi, kde sa už deti učia narábať s lukom.

Za východnými džungľami ležia Kúfske stepi a bohatá ríša Ashai, v ktorej žije národ zlatej farby pleti. Ich mudrci a mágovia s modrými perami sa klaňajú podivnému hadiemu bohu a stepami sa preháňajú zachmúrení čiernovlasí ashaiskí jazdci s korálkami vpletenými do vlasov a zahnutými mečmi.



Suprové prostredie na Sorcerer and Sword je však Dictionary of Mu, to by som hral okamžite.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
O Dictionary of Mu uvažujem tiež :) Len si ho musím prejsť.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi: znie to ako "mierne" pokrutena Hyboria...  :D

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pozeral som to Charnel Gods, a dosť ma to nadchlo. No a popritom som čítal Elrica z Melniboné a.. ach!

Inak ako som už hovoril s pár hráčmi, asi dám na RPG F inzerát, lebo zatiaľ sa to tu nečrtá dobre (zdá sa, že ten štýl hry nenadchýňa ostatných tak ako mňa a Bifiho).

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 25 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun