HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 78 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalšia
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Popriem :)
Pretoze to zavisi od povahy, moralky a presvedcenia postavy - to je uplne nezavisle od jej levelu.
A samozrejme od situacie kedy si musi postava zvazit ci je pre nu viac napriklad nechat umriet kamarata, clena rodiny, neznameho okoloiduceho alebo zneskodnit - zabit utocnika.

Moj zlodej napriklad mal a ma vycitky svedomia zo zabitia bandy ozranov s ktorymi sam chlastal. Ale ked mu islo o zivot tak nezavahal ani na moment a chladnokrvne ich popravil.
Jeho umysel bol uplne iny. Chcel ich zviazat co mu prave sorcerer prekazil. Zlodej urobil chybu ze sa ho pokusal presvedcit aby mu pomohol pretoze ak by ich viazal sam tak by bolo riziko vacsie. Tym sa stratil cas a nekrvave riesenie nebolo mozne. Utek by situaciu len zhorsil ale nevyriesil.

@Corvus
Ano najjednoduchsie by bolo zacinat na druhom alebo tretom leveli, to by vsak Majlo a ostatni nesuhlasili. Nevidim vsak problem zacinat na 1. leveli s virtualnymi-neexistujucimi expami ale so spomienkami a zazitkami.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
Nevidim vsak problem zacinat na 1. leveli s virtualnymi-neexistujucimi expami ale so spomienkami a zazitkami.

jasne. problem je len ta nekonzistencia medzi mechanikou a backgroundom.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
to by vsak Majlo a ostatni nesuhlasili.

No tu je zase ten problem ked pozadie a idey zasahuju do mechanik, pretoze zjavne s bohatsimi skusenostami dostane nasilu silnejsiu postavu, co je v spore so zvyskom. Otazka je, ci by sa to dalo vyriesit nejakymi levelmi v NPC povolanim.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tej som si vedomy a radsej kaslem na pravidla ako by som hrat inu postavu (musi byt 1. level pretoze DM) s inym backgroundom ako chcem :)

Myslim ze Alef0 uviedol presne tie dva rozdielne pristupy ako sa pozerame na 1. levelovu postavu ja a Majo.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Citácia:
to by vsak Majlo a ostatni nesuhlasili.

No tu je zase ten problem ked pozadie a idey zasahuju do mechanik, pretoze zjavne s bohatsimi skusenostami dostane nasilu silnejsiu postavu, co je v spore so zvyskom. Otazka je, ci by sa to dalo vyriesit nejakymi levelmi v NPC povolanim.

Ak existuju povolania
NPC clen dvora
NPC zlodej na najnizsich prieckach rebricka
NPC cestovatel

tak urcite.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Aljen napísal:
Tej som si vedomy a radsej kaslem na pravidla ako by som hrat inu postavu (musi byt 1. level pretoze DM) s inym backgroundom ako chcem :)


Takze tymto sa konecne vyjasnilo :). Bola tam nutnost tej konkretnej postavy koli pribehu?


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Commoner? [netreba sa zlaknut toho slova]

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
To uz by musel odpovedat MAjlo. Ten vsak skor zobral nase backgroundy a preplietol ich medzi sebou.

A nutnost takej postavy tam samozrejme bola. Ja som presne taku chcel a Majlo mi ju nezamietol :)

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tu su commonerske povolania: http://www.systemreferencedocuments.org ... asses.html
ADEPT
ARISTOCRAT
COMMONER
EXPERT
WARRIOR

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pozrite sa na starting age: u človeka 15 + 1d4.

Neviem, ako to je v Eberrone, ale DnD je z hlúpeho Janíčka k polobohovi. Ak hráte na štandardné prideľovanie XPov, tak človek, ktorý nikoho nezabil (resp. fyzicky nepremohol), bude na konci života tak na 3. leveli, ak má šťastie. XPy sa prideľujú za prekonané prekážky v podobe fyzického protivníka, pascí, prípadne sociálneho konfliktu, environmentálnych rizík (rozvodnené rieky a pod.) a príbehových cieľov. Z toho vyplýva, že postava, ktorá už "mala príbeh", porazila protivníkov a prekonala prekážky, získala už nejaké XPy.

Pokiaľ to chcete urobiť inak a 1. level je začiatok dobrodružstva, prosím, ale nemusí vám sedieť mechanický význam postavy s príbehovým, resp. realistickou predstavou hráča o postave. "Však som bol 4 roky elitný vrah mafie, ako to že to neviem?" Tiež sa vám bude potom stávať to, že keď GM niekoho opíše vnútroherne, "realisticky", tak naraz hráči nebudú vedieť odhadnúť jeho level. "Prišiel si po vás elitný vrah mafie!" "Aha, čiže prvý level?" Takže zásadne neodporúčam. (Omnoho viac som naklonený skupine, v ktorej sú postavy rôznych levelov - tie rozdiely sa aj tak postupne vyrovnajú.)

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Aljen napísal:
Moj zlodej napriklad mal a ma vycitky svedomia zo zabitia bandy ozranov s ktorymi sam chlastal. Ale ked mu islo o zivot tak nezavahal ani na moment a chladnokrvne ich popravil.
Jeho umysel bol uplne iny. Chcel ich zviazat co mu prave sorcerer prekazil. Zlodej urobil chybu ze sa ho pokusal presvedcit aby mu pomohol pretoze ak by ich viazal sam tak by bolo riziko vacsie. Tym sa stratil cas a nekrvave riesenie nebolo mozne. Utek by situaciu len zhorsil ale nevyriesil.
.

Neslo ti o zivot, nikdo ti nedrzal noz pod krkom, mohol si ujst, zabijanie spiacich ma daleko k sebaobrane
Ja som ti nic neprekazil. Ist ich zviazat je takmer to iste ako ist ich zobudit, preto som s tym nesuhlasil.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Cely tento mechanizmus expov je sice pekny matematicky a daju sa pren jasne napisat pravidla ale mne osobne sa nijak zvlast nepaci. Akceptujem ho pretoze ho pouzivame (aj ked zrejme len okrajovo. Aj tak sa expy v kampani co hrame a co sme hrali udeluju vsetkym zucastnenym rovnako bez ohladu na ich prinos k vyrieseniu situacie) a pretoze nemame iny sposob.

Napriklad za 5 ozranov som dostal 300Xp. Podla mna by vsak aj dostat 10Xp by bolo vela pretoze z takeho boja sa nemohol zlodej ani wizard nic naucit. Skor si myslim ze by sa expy/levely mali skor zakomponovat do pribehu a do RP ako do hlucheho poctarstva typu:
1 otvorena truhlica DC15 = 30Xp
2x sneak attack spoza zavesu = 50Xp
1x splh na 30 metrov po lane = 30 XP
---------------------------------------------
110Xp

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
skuste pouzit toto:

Bifi napísal:
Kľúče a skúsenosť (nová mechanika)

Podľa rád v Dungeon Master’s Guide 3.5 som sa rozhodol trochu pohrať s prideľovaním bodov skúsenosti (XP). Za prekonaných protivníkov (zabitím, zneškodnením, preplížením, presved-čením) postava získava polovicu obvyklého počtu XP. Rovnako za prekonanie pascí, zámkov, hádaniek a nebezpečných prekážok (priepastí, rozvodnených riek a pod.) postava získa polovicu obvyklého počtu XP. Okrem toho existujú štyri spôsoby získavania XP:
• za roleplaying, dobré herecké stvárnenie alebo opísanie postavy (jej postojov, pocitov, vnútorných konfliktov, tiež za vonkajší opis – ako vyzerá, ako sa tvári, čo robí) a pre-kreslenie herného sveta (približne 50—100 XP/situáciu)
• za splnenie cieľov dobrodružstva a väčšie hrdinské úspechy (100—300 XP/level/ dobrodružstvo)
• ak postava zámerne nevyužije svoj inštinkt, a následne ju to dostane do problémov (100—500 XP/herné sedenie)
• ale predovšetkým za plnenie kľúčov (100—500 XP/kľúč/herné sedenie).

Kľúče predstavujú ciele, citové putá a sľuby postavy. Mali by sa odvíjať od konceptu postavy a súvisieť s jej povolaním. Postava začína s dvoma kľúčmi a najviac ich môže mať päť. Kľúče so dajú odpredať – keď postava splní podmienku odpredaja, môže si kľúč vyškrtnúť a získať 500 XP. Nikdy si však už odpredaný kľúč nemôže znova vziať. Kľúče sa dajú získavať, keď je postava vo významnej situácii a hráč si myslí, že by bolo vhodné zmenu hodnôt alebo cieľov postavy stvárniť kľúčom. Nemôže však získať viac ako jeden nový kľúč za jednu úroveň. Možno je vhodné mať vzájomne konfliktné kľúče, aby s nich hráč vedel čo najviac vyťažiť. Kľúče sa dajú vymýšľať aj nové, ale možno postačia nasledujúce:

Kľúč bratstva/lásky. Tvoja postava má priateľa, ktorý je pre ňu dôležitejší než čokoľvek iné, alebo vážnu lásku (či už priateľskú, milostnú alebo rodinnú). Získa 100 XP, ak je s touto osobou v spoločnej scéne (max. 3-krát za dobrodružstvo). Získa 200 XP, ak táto osoba ovplyvní rozhodnutie postavy. Získa 500 XP, ak ju obraňuje aj za cenu veľkého nebezpečenstva, ak sa za ňu obetuje alebo vystaví utrpeniu. Odpredaj: Preruš s touto osobou vzťahy.

Kľúč hedonistu. Tvoja postava má rada vlastné pohodlie, zábavu – a vôbec, myslí len na seba. Získa 100 XP vždy, keď sa jej podarí si užívať. Získa 200 XP, ak je to aj za cenu drobných nepríjemností pre niekoho iného alebo pre svoj vlastný pôžitok postava niečo obetuje. Získa 500 XP, ak svojou snahou o pôžitok spôsobuje sebe alebo ostatným veľmi vážne ťažkosti a bolesť. Odpredaj: Zriekni sa lákavého potešenia.

Kľúč kmeňa. Kmeň je pre tvoju postavu dôležitou súčasťou jej identity. Získa 100 XP vždy, keď vykoná niečo, čo pomôže jej kmeňu. Získa 200 XP, ak kmeň obraňuje alebo mu pomáha aj za cenu výsmechu alebo nepríjemností. Získa 500 XP, ak bráni kmeň v boji. Odpredaj: Opusti kmeň.

Kľúč krvilačnosti. Tvoja postava rada dominuje v boji. Získa 100 XP, keď niekoho sama porazí v boji. Získa 300 XP, keď sama v boji porazí niekoho, kto je rovnako silný alebo silnejší ako ona. Odpredaj: Byť porazený v boji.

Kľúč masochistu. Tvojej postave sa darí po osobnej bolesti a utrpení. Získa 100 XP vždy, keď jej životy klesnú na nulu a menej alebo utrpí veľkú psychickú/citovú bolesť. Získa 300 XP, keď umiera alebo zažíva takú vážnu psychickú/citovú bolesť, ktorá otrasie jej životom. Odpredaj: Útek pred fyzickou alebo psychickou bolesťou.

Kľúč moci. Nezáleží ti na tom, čo s ňou – proste ju chceš. Tvoja postava získa 100 XP, ak sa jej podarí získať protislužbu u niekoho dôležitého, zvýšiť si prestíž, alebo pokaziť imidž jej rivala. Získa 300 XP ak zabije, zruinuje alebo úplne znemožní svojho rivala a zlepší si tým svoju pozíciu. Odpredaj: Vzdaj sa svojej moci a pozície.

Kľúč neopätovanej lásky. Tvoja postava miluje niekoho, kto jej nevracia jej náklonnosť. Získa 100 XP, ak táto osoba ovplyvní rozhodnutie postavy. Získa 200 XP, ak sa postava pokúsi získať jej náklonnosť. Získa 500 XP, ak sa za ňu obetuje alebo vystaví utrpeniu. Odpredaj: Vzdaj sa snahy získať lásku tejto osoby.

Kľúč obrancu. Tvoja postava sa rozhodla ochraňovať nejaké spoločenstvo. Získa 100 XP, ak sa pokúsi o činnosť, ktorá zvýši bezpečnosť spoločenstva alebo môže predísť neskorším problémom (200 XP, ak úspešne). Získa 500 XP, ak sa postaví na obranu spoločenstva aj za cenu vážneho osobného nebezpečenstva.

Kľúč ochrancu. Tvoja postava má niekoho, kto sa spolieha na jej ochranu. Postava získa 100 XP, ak je s ňou v spoločnej scéne (max. 3-krát za dobrodružstvo). Postava získa 200 XP, ak ovplyvní jej rozhodnutie. Postava získa 500 XP, ak ho zachráni pred utrpením. Odpredaj: Preruš s touto osobou vzťahy.

Kľúč pomsty/lovca. Tvoju postavu zožiera nenávisť k nejakej konkrétnej organizácii, osobe alebo rase. Získa 100 XP vždy, keď zraní člena tejto skupiny alebo prisluhovača tejto osoby (ak je to osoba). Získa 200 XP, keď uštedrí tejto skupine alebo osobe úder (zabije člena organizácie alebo prisluhovača, sťaží im život, ničí im majetok). Získa 500 XP, keď uštedrí veľký úder. Odpredaj: Nechaj svojho nepriateľa na pokoji.

Kľúč poslania. Tvoja postava má poslanie, ktoré musí naplniť. Získa 100 XP za každý pokus o jeho naplnenie (200 XP, ak bol úspešný). Získa 500 XP keď podnikne takú činnosť, ktorá úspešne splní veľkú časť jej poslania. Odpredaj: Vzdať sa poslania.

Kľúč podvodníka. Niekedy je celý tvoj život len ďalším klamstvom. Postava získa 100 XP keď sa vydáva za niekoho/niečo, čím nie je. Získa 200 XP, keď presvedčí niekoho s vážnymi pochyb-nosťami. Získa 500 XP, ak jej verzia prežije zámerný a sústredený pokus o odhalenie jej pravej identity. Odpredaj: Priznaj sa tým, ktorých si oklamal.

Kľúč povstalca. Tvoja postava sa snaží o zvrhnutie vládnucej vrstvy. Získa 100 XP vždy, keď sa verejne vyloví proti vládcom alebo poruší menej vážny zákon. Získa 200 XP vždy, keď priamo koná proti vládcom. Získa 500 XP, ak sa vystaví veľkému nebezpečenstvu s cieľom narušiť status quo. Odpredaj: Prijmi akúkoľvek službu od vládcov, ktorá ťa má umlčať.

Kľúč prísahy. Tvoja postava zložila prísahu, ktorá obmedzuje jej slobodu (zriekla sa nejakého druhu potravy, prisahala, že sa bude každé ráno modliť a pod.). Získa 100 XP za každé dobrodružstvo, v ktorom túto prísahu neporušila. Získa 200 XP, ak neporuší prísahu aj za cenu miernych nepríjemností. Získa 500 XP, ak neporuší prísahu aj za cenu veľkej bolesti. Odpredaj: Poruš prísahu.

Kľúč slávy. „Ty si ten najhorší vrah, o akom som kedy počul.“ „Ale počul si o mne.“ Tvoja postava získa 100 XP vždy vtedy, keď zabezpečí, aby jej meno a činy boli známe (tým, že sa nimi chváli alebo zabezpečí svedkov). Získa 200 XP ak podnikne niečo bláznivé, čo nie je nevyhnutné, s cieľom zvýšiť si reputáciu. Získa 500 XP, ak riskuje svoj život s cieľom zožať uznanie za svoje činy (napr. chválením sa, že zavraždila kniežacieho syna). Odpredaj: Uznaj niekoho zásluhy za čin, ktorý mohol zvýšiť tvoju slávu.

Kľúč služobníka. Tvoja postava slúži nejakému pánovi, plní jeho ciele a snaží sa o jeho dobré meno. Získa 100 XP ak urobí niečo, z čoho má jej pán prospech. Získa 200 XP, ak je to za cenu nepríjemností. Získa 500 XP, ak koná v záujme svojho pána aj za cenu veľkého telesného nebezpečenstva alebo straty reputácie či majetku. Odpredaj: Konanie proti záujmom pána.

Kľúč svedomia. Tvoja postava má súcit so slabšími. Vždy keď pomôže niekomu, kto si nevie pomôcť sám, získa 100 XP. Ak s použitím sily bráni niekoho, kto je v nebezpečenstve a nevie si sám pomôcť, získa 200 XP. Získa 500 XP, keď niekomu v nešťastí zmení ich život tak, že si vedia pomôcť sami. Odpredaj: Ignoruj prosbu o pomoc.

Kľúč trblietavého bohatstva. Tvoja postava miluje bohatstvo. Získa 100 XP za každý obchod v jej prospech. Získa 300 XP vždy keď zdvojnásobí svoj majetok. Odpredaj: Vzdaj sa všetkého čo máš, okrem toho čo môžeš poľahky uniesť.

Kľúč viery. Tvoja postava je vedená silnou náboženskou vierou. Získa 100 XP, keď sa jej podarí obrániť svoju vieru pred ostatnými. Získa 200 XP, keď sa jej podarí skonvertovať niekoho na svoju vieru. Získa 500 XP, ak bráni svoju vieru aj za cenu toho, že jej to spôsobí veľké utrpenie. Odpredaj: Postava odvrhne svoju vieru.

Kľúč vyhnanca. Tvoja postava stratila členstvo alebo príslušnosť k nejakej organizácii alebo spoločenstvu. Získa 100 XP vtedy, keď sa v hre objaví jej vzťah k jej bývalému spoločenstvu. Získa 200 XP, keď jej jej „nečlenstvo“ spôsobí bolesť. Získa 500 XP, keď jej toto „nečlenstvo“ spôsobí veľké utrpenie. Odpredaj: Znovu získaj členstvo v tomto spoločenstve.

Kľúč zbabelca. Tvoja postava sa vyhýba boju ako čert krížu. Získa 100 XP, keď sa vyhne potenciálne nebezpečnej situácii. Získa 300 XP, ak sa jej podarí zastaviť boj nenásilnými prostriedkami. Odpredaj: Vrhni sa bez váhania do boja.


je to sposob udelovania expov z hry The Shadow of Yesterday, ktory Bifi upravil pre d20 hru.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Majo napísal:
Neslo ti o zivot, nikdo ti nedrzal noz pod krkom, mohol si ujst, zabijanie spiacich ma daleko k sebaobrane
Ja som ti nic neprekazil. Ist ich zviazat je takmer to iste ako ist ich zobudit, preto som s tym nesuhlasil.

Omyl. O zivot mi islo od momentu ked som oslobodil na smrt odsudenych vaznov.
Ty si utiekol co je ok ked sa na to pozrie moja postava ako na spanikarenie, kedy sa nemysli na buducnost ani na priatelov.
Neuvedomujes si ale ze bez jedla, oblecenia a zbrani a so stoparmi za patami by si s wizardom prezil maximalne den? Ci si hadam v noci skoro nezmrzol (mal si stastie s kockou preto ta to neovplyvnilo) a ci si druhy den neodpadol od unavy?
Utek bolo samozrejme riesenie ale mimoriadne kratkozrake. Moja postava to aspon z dovodu svojich zivotnych skusenosti tak videla. :)
A zviazat ozranov by az take tazke nebolo ak by sa spravilo tymovo k comu sa mi vas nepodarilo ukecat. Potom by sme uz mali equip (hlavne jedlo a oblecenie) a prenasledovatelov by sme sa zbavili aspon na nejaky cas.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
prezil by som, stacilo ist do mesta, stratit sa tam, najstsi pracu a zarobit si na prenocovanie, tak ako som to vlastne aj urobil. A tak to vzdy robila moja postava aj posledne 2 roky. Ale tvoja postava si mohla mysliet nieco ine, to chapem.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 78 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 31 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun