Hmm Corvus my sme sa tusim stale nepochopili
Element jedna, ked opisujem konanie inej postavy snazim sa to konanie prisposobit tomu aka postava je. Cize s Ozzyho vojakom by som nemal problem nechat ho povedzme vyskocit oknom. Tu je otazka ako takato akcia zapadne do dalsieho deja, aby Ozzy zbytocne neskakal cez to okno spat.
Dalsi element je rozsah konania. Ty sice hovoris, ze [vo Wushu] nema trebars zlomena ruka vplyv na postavu. Nie, nema vplyv na postavu z hladiska toho kolkymi kockami si hadzem ale zase je kravina aby som opisoval ako moja postava so zlomenou rukou striela z brokovnice.
Rovnako, co s tou zlomeninou v dalsich scenach? Pri stretnuti z policajtami bola moja postava postrelena a tu sa ukazali dve veci:
1) Alef ako GM evidentne nechcel zabit moju postavu ale ked uz opisal ako policajt mieri na mna tak ma iba lahko postrelil.
2) Zranenie sa vobec nebralo do uvahy, ani na mieste som si ho neosetroval.
Suma sumarum nech bolo momentalne mojej postavy ohrozenie akekolvek, herny (pribehovy) nasledok to neprinieslo.
Prave z tohoto dovodu som aj pri opise vlastnych scen s vasimi postavami maximalne pohol v priestore (postavil sa atd.) ale akciu som sustredil na seba.
Wushu ma ako som uz pisal element velkej improvizacie a hrac musi reagovat nielen na scenu popisanu GM ale hlavne na zmeny ktore do pribehu vnesu ini hraci. To vsak neznamena, ze svoje rozpravanie nezacinam s nejakym zamerom. Napriklad Ozzyho vybehnutie pre auto. Keby pred tym niekto z nas jeho postavu zamkol do inej situacie tak pre to auto proste nevybehne a to su veci ktorym sa chcem vyhnut, skor ak vidim v druhej postave snahu o nieco (vybehnut von a zobrat auto) tak jej vo svojom rozpravani pomozem.
Jedna vec je opisat ako sa z chodby valia dalsie zombies druha, ze sa navalili na jednu postavu
Treti element (a myslim kanen urazu nasho nepochopenia) su instantne reakcie na opis ineho hraca. Kedze iny hrac dokaze scenu zmenit takmer uplne pride mi (minimalne pri takto akcom settingu) skoda reagovat na tu scenu az neskor, medzitym sa totiz scena moze zmenit este aspon raz. Samozrejme, storyteller je hrac ktory scenu momentalne opisuje. Jednalo by sa teda skor o drobne vsuvky v style ktorym smerom odskakuje moja postava. Ono totiz vseobecne nikto z nas neopisoval konanie inych postav. Napriklad sceny v telocvicni kde ste Ozzy a ty opisali celkom slusnu akciu avsak vzdy za seba tym padom napriklad moja postava zostala niekde vzadu a prud zombies sa valil okolo nej pretoze s nou odvtedy nikto nepohol
Keby sa s postavami pravidelne hybalo najskor ma toto vobec nenapadne. Ako som uz pisal nemam problem ak niekto s mojou postavou pohne. V tom pripade su otazne iba prve dva elementy.
EDIT: Mno jo, PK prve dva elementy zhrnul dovma vetami ale mne sa nechce pracovat