Baleara> ok uz chapem.
Co sa toho veta tyka, samozrejme nepoviem ty blbec co to stvaras ale ajtak preferujem prisposobit sa nez vobec takto stopovat rozpravanie. Ked tak sa to moze vykecat v pauze medzi hernymi scenami, tak ako sme konieckoncov vykecavali a urcovali tak hrubo smerovanie deja.
Inac prave pri takychto one-shotoch sa aspon mne urcite lepsie pristupuje na rozne "ptakoviny" typu motorova pila na ruke
Heh a este jedna vec ma napadla, hrac zacne vzdy kricat ked sa s jeho postavou deje nieco taketo, na druhu stranu kedy sa s nou v tejto oblasti deje nieco pozitivne? Uz sa vam stalo, ze ste zacali bez ruky a v pribehu doslo k jej dorasteniu, nahradeniu...?
PK> S pribehom argumentujem stale v tej istej rovine - to co vznikne z rozpravania hracov a GM, cize ako napisala Baleara, ked dohras a zrekapitulujes co sa stalo mas cely ten pribeh. Preto si myslim, ze vyvoj postav urcuje vyvoj pribehu koniec koncov uz som to sem pisal...