Corvus napísal:
ja som sa pytal na konkretne veci prebrate z PtA.
Ok, konkretny zoznam technik, priamo prebratych z PtA (pisem z hlavy - keby som mal 7 hodin na to, aby som si pustil zaznam este raz, bolo by toho asi este viac):
- Pitch Session - vyber temy, zanrove kriteria, kolektivna tvorba postav
- Tocenie scen dokola po hracoch
- Hrac si specifikuje, o com scena ma byt (focus, location, agenda), GM ramuje
- Spoluhraci ponukaju elementy na zakomponovanie
A potom este samozrejme veci, ktore spomenuli uz kolegovia predo mnou, ktore som spominal ja, ci veci, ktore este budem spominat v tomto poste.
Inymi slovami, realne to bolo viac PtA ako nejedno "naozajstne" PtA.
Corvus napísal:
...tie ostatne veci su naozaj vseobecne.
Nesuhlasim, and here's why:
Peekay napísal:
Pretoze sme tam vsetci preto, aby sme zabavili nielen seba, ale aj ostatnych.
Imaginarne divacke obecenstvo, na ktoreho potesenie treba brat ohlady?
"The Rule of Screen Reality" - stalo sa iba to, co divak naozaj videl?
Totally PtA.
Peekay napísal:
Pretoze slova, vchadzajuce usami, sa v mysli bez akejkolvek namahy pretvaraju na zive a farbiste obrazy.
Pritvrdene zameranie na obrazovy element SiS oproti ostatnym jeho sucastiam?
Zvyseny doraz na akcnost, zaujimavost, putavost sceny (ak to nie je zive, nech sa to nedeje v ramci sceny)?
Totally PtA.