HuSä
http://annun.sk/

Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?
http://annun.sk/viewtopic.php?f=3&t=6144
Stránka 5 z 5

Autor:  Weerty [ St. 23. Mar 2011, 23:42 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

alef0 napísal:
Ziadna priprava sa da, ale tam treba mat a davat velky pozor na to, aby hra nevyfucala.

Ale ciele su famozna vec, to sa robi bezne a banguju sa a potom je to o tom, ze hrac dostane, co chce. (Ciele su zabudovane do Pribehov imperia napr.)

Prca je, ze byt PJom by nemal byt trest.


Ono hej.. ale ťažko si užiť PJovanie... To proste treba vedieť

Autor:  alef0 [ Pi. 25. Mar 2011, 17:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

RPG stoji a pada na tom, ze hraci musia byt aktivni.

Autor:  Weerty [ Pi. 25. Mar 2011, 19:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

áno, v podstate RPG je presne na mieru šité tomu, keď chce niekto uniknúť dlhom, hypotékam, zemetraseniam a zlým, chrlivým jadrovým elektrárniam... A keď už kvoli dlhom, hypotékam, zemetraseniam a zlým, chrlivým jadrovým elektrárniam nemá čas, tak nemôže uniknúť a buď sa to všetko ukazuje na konkrétnej RPG hre, alebo ju dotyčný vôbec nehrá...

Autor:  alef0 [ So. 26. Mar 2011, 8:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

Popravde, vobec nerozumiem predoslej vete.

Autor:  Weerty [ So. 26. Mar 2011, 11:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

alef0 napísal:
Popravde, vobec nerozumiem predoslej vete.


Vieš že už ani ja...

Autor:  Aljen [ Ut. 29. Mar 2011, 11:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

V pripade ze nema dany clovek cas a chce hrat (a idealne ak najde este aspon jedneho cloveka co ma rovnaky zaujem ;) Netreba ich vela, mnohe RPGcka casto funguju lepsie ked je hracov menej) moze skusit na to urcene systemy:

Dirty Secrets, ktory sa nijak nepripravuje a zapletka + pribeh vznika kreativnym investovanim vsetkych zucastnenych.
Labyrinth kde monstery, dungeon a jeho story vznika za behu hry aktivitou vsetkych zucastnenych.
3:16pravidlovo ultralahka hra kde maju hraci prave tolko rozpravacskych pravomoci kolko chce rozpravac. prostredie vesmirnych marinakov kosiacich alienov je chytlave a dobre zname
Warrior, Rogue & Mage pravidlovo velmi lahka fantasy RPG kde sa daju monstery a opozicia generovat za chodu hry a kde maju hraci obmedzene rozpravacske pravomoci (platia za ne obmedzenymi FATE pointami)

posledne dve su pritom zadarmo

Autor:  alef0 [ St. 30. Mar 2011, 13:42 ]
Predmet príspevku:  Re: Čo je zábavnejšie? Byť hráčom alebo rozprávačom?

3:16 je v slovencine

Stránka 5 z 5 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/