xan v Má význam vymýšľať si vlastné pravidlá k RPG? napísal:
Ja netvrdim, ze levely su na *ehm* nic. Bez nich alebo lepsie povedane bez zlepsovania svojej postavy si ani neviem predstavit session/hru/dobrodruzstvo/atd... potom hraci nemaju motivaciu preco hrat dalej. Takto sa zlepsuju a su silenjsi a silnejsi... az nakoniec, ako spomenul alef0 vsetko vidia, pocuju, vedia, rezu, ale to uz je na inu debatu.
Toto by mohli aspoň čiastočne vyriešiť štatistiky ktoré sa nemenie. Napríklad postreh bude raz daný a po celú hru bude postava počuť/vidieť/... stále rovnako.
xan napísal:
nepaci sa mi ten pomer HP vs. DMG. Pretoze podla mna je blbost ked schytam 2x critical z obojrucaku do hlavy a sa zasmejem: "Ved mam este polku HP" + este k tomu fighty trvaju niekedy aj 20R+
Toto by zese mohli vyriešiť zlepšovaním dmg zbraní primerane rastu počtu HP. Povedzme že si schytal tých 2*critical obojručákom do hlavy, ak by bol prtotivník toho istého povolani a rovnakej úrovne tak by dostal ďaľšie bonusi k útoku (ako si ty dostal k HP) a pravdepodobnme by ti z hlavy narobil kašu.