HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Ďalšia
Autor Správa

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ešte krátko k svetu (keď si v neskorších fázach tvorby postavy budete robiť background):

Nehráme v žiadnom konkrétnom svete. Môžete si vymyslieť, čo chcete (ríše, ktorým vládnu hordy kostlivcov, mestá chodiace na obrovských hmyzích nohách, veže zo skla a pod.). Základný rámec je asi takýto: Svet je anachronická (a samozrejme nerealistická) zmes všetkých možných období a kultúr, kľudne je možné, že vedľa vyspelej ríše neskorého stredoveku v štýle talianskych obchodných miest je pás krajiny s pyramídami z červeného kameňa, na ktorých elfské kmene každý spln obetujú troglodytov. Mierim ale k pulpovej sword and sorcery atmosfére, a preto fantastické prvky sú vždy trocha bizarné a desivé. Väčšina sveta je ponorená do barbarstva. Oblasť, v ktorej hráte vy, pripomína západnú Európu raného stredoveku, teda je cítiť ozveny pádu nejakej mocnej ríše ako Ríma, v hlbokých lesoch je ešte stále možné nájsť relatívne neporušené kamenné cesty a ruiny chrámov, kúpeľov a veží. Najčastejšie spoločenské zriadenie je ranofeudálne, všelijaké ozbrojené statky, lokálne kniežatá, bandit kings... Kusy obrábanej zeme, na ktorej žijú ľudia, sú skoro vždy obklopené nepriestupnými horami, hlbokými lesmi, vyprahnutými púšťami alebo nekonečnými pláňami, samozrejme plnými nebezpečenstva. Aj Keep on the Borderlands je jednou takouto výspou civilizácie, pevnosť na pomedzí medzi trocha organizovanejšími mestskými štátmi a nehostinnými skalistými pláňami, rozsekanými kľukatými kaňonmi.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Sudca Thread.

STR 10 / 0
DEX 8 / -1
CON 10 / 0
INT 13 / +1
WIS 13 / +1
CHA 9 / 0

+5% exp gain

Vysoká, asketicky štíhla postava v čiernom čistom rúchu pristúpila ku kľačiacej dievčine a položila jej ruku na čelo.
- Adelaide, zhrešila si. Krádež je v našom kraji hrdelný zločin.
Vzlyky, slzy kropiace zem, neovládateľný strach.
- Pane, nie, nebola som to ja...
Thread sklonil svoju úzku, vychudnutú hlavu a zosilnil zovretie kostnatých prstov na spánkoch vyľakaného dievčaťa.
- Pane... nie.....ja nie, nekradla som.... áááááá!
Triaška zachvátila dievkino telo, kropaje potu stekajú dolu sudcovou tvárou, oči oboch sú obrátené v stĺp
- ....ano, ano, ANO!! Spala som s Merkusom, aj s Woliardom, aj s Erikom, aj....AAAAAAARGH!
Telo Adelaide skĺza bezvládne na zem a trhane sa zachvieva. Threadov pohľad je o poznanie tvrdší ako predtým. Okolostojacim dedinčanom mrzne morok v kostiach.
- A teraz sem priveďte toho zlodeja...

Drsný šíriteľ poriadku a zákona ho obnoví kdekoľvek sa objaví. Rýchlo a efektívne do troch dní.


//do kelu, prave na WIS som nemal ani jeden set abilit...

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 30.01.2008
Príspevky: 958
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
(studujem materialy, postava sa blizi kazdym dnom!)

_________________
GM for hire, pôvodca polovice zla, Bič boží a lesba v mužskom tele.
"You're so willing to take risks for your country, why aren't you willing to do the same for your own happiness?" -- I. Derevko


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Trpazlici:

MANY DWARVES...
3. With appropriate materials, can build an ad-hoc object to accomplish a simple purpose.
4. Admire anything that has been finely crafted, including poems, games, trade agreements or even arguments.
10. Are capable of killing for a cause they believe in.
15. Claim dwarves invented books.
Ak nie su pod tlakom rozhoduju sa pomaly, dokladne zvazuju vsetky pre/proti

SOME DWARVES...
1. Shun the world in order to perfect a craft or art.
3. Become obsessed and dangerous.
9. Search for dark secrets in silent, lost places.
10. Believe the world would benefit from dwarven rule.

Potom vyber alebo vytvor ešte jednu črtu, ktorá je typická pre TVOJHO TRPASLÍKA.
S oblubou fajci tabak a hra na malej pistale smutne melodie
---
Detaily o trpajzlikoch ako takych dodam neskor

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Naposledy upravil Aljen dňa Pi. 14. Nov 2008, 15:20, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 04.01.2008
Príspevky: 10
Body: 5
Bydlisko: Brno, Česká republika
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Peekay napísal:
(studujem materialy, postava sa blizi kazdym dnom!)

Sakra. Už mám pocit, že jsem podcenil přípravu... :D

_________________
Stay calm, this is not happening.


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Trpazlikov spravime viacmenej klasickych :P
Nech nenarusim nikomu jeho imaginativny ci jaky priestor.
Daco tu vygenerujem.

Trpazlici v svete X su vplyvnou aj ked menej pocetnou rasou. Ako majstri vojenskej strategie a taktiky, stavebnictva, zbrojarstva a banictva su vyhladavanymi odbornikmi dokonca aj elfov, ktori su inak (nech doplni majo nebudem sa miesat do elfov :P)
Zaoberaju sa z vrodenej lasky k zlatu a cennym materialom aj bankovnictvom a mnohe ludske kralovstva vyuzivaju ich sluzby v podobe obrovskych trezorov vykovanych z mithrilu a opatrenych najsilnejsimi obrannymi kuzlami a runami. Posadky chraniace tieto podzemne pokladnice su zlozene z najlepsich bojovnikov a klerikov. Medzi trpazlikmi vsak nevladne svornost podobne ako medzi inymi rasami. Ich dlhovekost zarucuje pocetne rodiny a rodinne klany. Miesto v trpazlickej spolocnosti sa dedi z pokolenia na pokolenie a zmenit ho v tomto hierarchickom systeme nie je jednoduche. K slovu sa dostavaju politicke machinacie, ktore su casto pripravovane cele generacie vopred, kym vo vhodnej chvili prinesu svoje ovocie (niekedy aj krvavou cestou a fyzickym odstranenim vladnuceho klanu).

Nezelani jedinci a rodiny su obvykle posielani do zapadlych a chatrajucich pevnosti kde nemaju ziadny vplyv na trpazlicke spolocenstvo a casto sa o nich postaraju hordy orkov, goblinov a podzemnych trolov. Maloktora takato odlucena rodina sa udrzi dostatocne dlho aby mohla nazbierat sily a opat sa zapojit do politickeho kolotoca. Klerici boha Y v ktoreho vacsina trpazlikov veri (ale vyskytuju sa aj inoverci aj ateisti) maju znacny vplyv ale aj oni musia byt velmi opatrni pri presadzovani svojich planov voci vladnucej rodine. V minulosti je sice par zaznamov o teokracii ale v sucasnosti je pri moci cisto materialne a obchodne zalozeny rod Z.

Najvacsie trpazlicke mesta dosahuju pocty obyvatelov niekolko desiatok tisic. Vsetky sa nachadzaju v dutinach vytesanych pod horami v blizkosti podzemnych riek. Okrem toho existuje mnozstvo roznych vacsich a mensich pevnosti, ktorymi si trpazlici brania svoj horsky masiv a zdroje v nom (pred inymi rasami a aj pred inymi trpazlickymi risami) Polnohospodarstvo na povrchu je pre trpazlikov nezname a nemaju ziadne trvale povrchove osidlenia okrem obchodnych a diplomatickych centier v mestach inych ras. Zdroj potravy im sluzia hlavne kultivovane druhy hub pestovane v podzemnych farmach a rybolov v podzemnych riekach. Niektore druhy potravin (tabak, maso, chmel a obilie, sol, stavebne a vzacne drevo) vymienaju za svoje remeselne vyrobky (zbrane,zbroj, kovacske prace) pripadne za ne platia vzacnymi kovmi a diamantami. V obchode tvrdu jednaju a ak ich niekto podvedie tak si to dlho pamataju, vratia to vzdy aj s mastnymi urokami a previnileho obchodneho partnera (alebo jeho potomkov) obvykle caka totalny bankrot.

Klerici maju vlastnu organizaciu - cirkev. Vymenou za svoje magicke sluzby im komunita poskytuje co potrebuju na vedenie zivota. Taktiez v tejto organizacii panuju presne zakony a hierarchia (a casto este tvrdsie politicke machinacie ako v civilnom sektore).

Trpazlici sa od inych ras okrem fyzickej podoby odlisuju aj povahou. Nie su dovercivi voci cudzincom a vzdy si udrzuju odstup. Trva dlho kym si ich niekto dokaze ziskat za priatelov. Casto sa na vztahy v inymi ludmi a neludmi (aj trpazlikmi) pozeraju pragmatickymi ocami. Beru to co by v inych rasach povazovali za priatelstvo skor ako obojstranne vyhodne spojenctvo. Nastastie su zasadovi a dost stabilni vo svojich nazoroch, takze taketo spojenectva len malokedy rusia aj ked sa im ukaze ina moznost ako vynosnejsia. Absolutne dodrzuju slovo ak ho raz daju (a davaju ho tazko, po dlhom uvazovani) pretoze su presvedceni ze jeho porusenim by stratili svoju tvar a doveryhodnost co buduce obchodne prilezitosti podla nich znemozni a poskodi meno ich rodiny a klanu - ktore je pre nich casto viac ako vlastny zivot ci prospech. Vacsinou posobia zachmureno, aj ked to je skor dosledok ze vsetko co pocuju a co idu povedat dokladne zvazuju (najdu sa medzi nimi aj horkokrvni jedinci) a cinia tak aj medzi priatelmi. Dokazu sa odviazat a bavit pri silnom trpazlickom pive (vyrabanoom z dovazaneho obilia, chmelu a specialnych hub) ale aj vtedy ich politikarcenie a intriganstvo funguje na 100% mozno este na viac kedze striehnu ci niekto z veseliacich sa prekroci svojuhranicu a bude to mozne vyuzit (vyziadat si slub alebo dohodu ktoru bude triezvy lutovat).

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Naposledy upravil Aljen dňa St. 12. Nov 2008, 11:37, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
sakris keby som nechodila do skoly, prisla by som sa na vas asi kuknut ako to vyzera v praxi....(ako na prve bifiho wushu ;))

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Sak budeme tipujem hravat podvecer. Ci mavas skolu vecer? Sak dojdi.:)

Doplnujem Aljena: ... dokonca aj elfov, ktori su inak >velmi neradi spolupraci s nimi, lebo ich nemaju radi a obvinuju trpaslikov z mnohych zlych skutkov z minulosti.<

Mam problem s prekladom. Ani so slovnikom som to nepochopil: v Many elves som nepochopil 3ku a 17ku. Some elves 5ku, 6ku a 13ku.
Some dwarves: 1ku. Ak by ste mi to vedeli prelozit bol by som vdacny. Ak sa Vam to nechce pisat sem, mozete mi to napisat do pm. Diki


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
doplnujem Maja.
... mnohych zlych skutkov z minulosti aj ked ani sami ciste svedomie vobec nemaju.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mne by sa možno páčili ľudia ako veľmi spoločensky a technologicky nevyvinutí - žijú prevažne v kočovných kmeňoch s náčelníkmi, nepestujú si obživu, len zbierajú bobule a ovocie a byliny a žijú v podstate z čried dobytka, ktoré ich nútia kočovať. Len málo kmeňov sa pokúša žiť ako ostatné rasy, teda v stabilných komunitách/dedinách/mestách - ľudia žijú v hradištiach. Trpaslíkmi a elfmi, ktorí sú prevažne statickí (žijú v mestách) sú vnímaní ako menejcenní, často dobrí iba na pobavenie v aréne - alebo ako prvá línia v prípadných bojoch.

Obe strany (elfovia a trpaslíci) si s obľubou kupujú ľudských náčelníkov (ktorí, nutné povedať, sa často radi nechajú kúpiť), aby im sprostredkovali zo svojho kmeňa to, čo potrebujú (či sú to už spomínaní "gladiátori" či ženy pre zábavu, alebo postrádateľné zdroje do bitiev/bojov).

Ľudská mágia sa pocitom aj vizuálom blíži skôr k primitívnym rituálom, než k niečomu vznešenému (ako u elfov) alebo kvazitechnologickému (ako u trpaslíkov).

Súhlas, nesúhlas, komentáre...?

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 30.01.2008
Príspevky: 958
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Baelara napísal:
Mne by sa možno páčili ľudia ako veľmi spoločensky a technologicky nevyvinutí
...
Súhlas, nesúhlas, komentáre...?


Suhlas - svoju postavu som si predstavoval ako nejakeho mongolskeho kocovnika, vodcu lupezivo-zoldnierskej bandy :)

_________________
GM for hire, pôvodca polovice zla, Bič boží a lesba v mužskom tele.
"You're so willing to take risks for your country, why aren't you willing to do the same for your own happiness?" -- I. Derevko


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja potrebujem aby v settingu bolo nieco pozitivne. Nie same drsnosti a este drsnejsie drsnosti.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Majo napísal:
v Many elves som nepochopil 3ku a 17ku. Some elves 5ku, 6ku a 13ku.
Some dwarves: 1ku. Ak by ste mi to vedeli prelozit bol by som vdacny. Ak sa Vam to nechce pisat sem, mozete mi to napisat do pm.


Many elves, 3: Vedia prehovoriť rastliny, aby rástli aj v najnehostinnejšej pôde.
Many elves, 17: Prisahajú lojalitu len k Horiacemu Roku. Horiaci Rok je možno skupina prastarých elfov, alebo možno elfský aspekt Boha myriád. Čo to je, vedia iba elfovia, a keď sa ich spýtate, jednoducho sa zasmejú alebo upadnú do radostného zamyslenia.

Some elves, 5: Sú potomkami ľudských žien, donútených k pohlavnému splynutiu mužom-elfom.
Some elves, 6: Krížia nové zvieratá v snahe zhmotniť nejakú konkrétnu predstavu.
Some elves, 13: Sú prenasledovaní kŕdľami vrán.

Some dwarves, 1: Stránia sa sveta, aby doviedli k dokonalosti remeslo alebo umenie.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 30.01.2008
Príspevky: 958
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Majo napísal:
Ja potrebujem aby v settingu bolo nieco pozitivne. Nie same drsnosti a este drsnejsie drsnosti.


Ved si to tam vytvor ;)

(o tom bol konieckoncov cely Bifiho post, ako sa nehra v konkretnom, pevne urcenom svete)

_________________
GM for hire, pôvodca polovice zla, Bič boží a lesba v mužskom tele.
"You're so willing to take risks for your country, why aren't you willing to do the same for your own happiness?" -- I. Derevko


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no jo ... a ja som zase realista a neznasam Cierno/Biely pohlad na cokolvek. Nemam taktiez moc rad klasicke tolkienovske rozpravkove pristupy: (Elfovia = dobri, orkovia = zli)
Ak to chceme hrat ako rozpravku povedzte hned, ja sa prisposobim a nastavim tymto sposobom.
Ak nie tak nechcem nic co by bolo apriori dobré a apriori zlé (mno pri tom zlom by som spravil vynimku).

Samozrejme trebars elfovia su Majova parketa. Nech si s nimi spravi co chce. mali by vsak byt schopni vo svete logicky prezit.
edit: ja by som ich napisal ale Majovi by sa zrejme nepacili co beriem :)

(napr: matriarchat, vysoka cierna magia, nejake krvave oltare, obety stovak bytosti na pocest mesacnemu Bohu, najazdy na neelfie usadlosti, nesmrtelnost a s tym suvisiaca dekadencia, uzasne umenie, uzasne bioinzinierstvo a uzasne zvrhle zvratenosti)
---
ehm ... co sa tyka ludi Baelara u mna nesuhlas :)
---
Ludi som si predstavil asi takto:
Ide o mladu, agresivnu, akcnu, prisposobivu rasu. Vdaka ich kratsiemu zivotu nie su taki pomalysarozhodujuci ako trpazlici co ma svoje negativa a pozitiva. Od starsich ras sa rychlo naucili stavebnictvo (smelo by som dal kamenne mesta) a polnohospodarstvo. Splhaju sa horedole po rebricku civilizacie, useky rozmachu su striedane obdobiami upadku. Nieco ako popisal Howard v Nemedijskych kronikach. Taktiez su velmi roznorodi a lisia sa medzi sebou kulturou, technologiou (ci uz vlastnou alebo prevzatou od starsich ras).
Ludi je vela a ich kultury sa velmi lisa. mame tu od barbarov v kozusinach cez PKovych mongoloidov :P, otrokarske absolutisticke spolocnosti, divoke teokracie a kultisticke samodestrukcne zriadenia, feudalizmus az po zacinajuce pokusy o demokraciu v rozvinutejsich bohatych oblastiach. Rozne stadia vyvoja, zmyslania, moralky, technologie.
Taky velky ludsky kotol na ktory ine rasy vo svojej stabilite a konzervativnosti pozeraju s udivom/odporom/strachom.
Minimalne trpazlikom vsak nerobi velky problem na tom vytazit co potrebuju. Vedia dobre ze nerastne bohatstvo sa casom minie a tak sa pomaly orientuju na bankovnictvo a obchod - k comu je tento kotol mimoriadne vhodny. Vyuzitie rozlicnych ludskych stran na svoje ciele, konkurencny boj aj medzi samotnymi trpazlikmi a ich risami a hlavne nutnost zrychlovat svoje rozhodovanie vsak zacina modifikovat aj trpazlikov a objavuju sa jedinci/rody ktore narusaju stare poriadky a zvyklosti ...
Obcas s niektorymi ludskymi zoskupeniami musia bojovat (trpazlici sedia na horach zlata a su menej pocetni) vacsinou vsak len obranne. Uz sa ale naucili ze kazdy clovek a kazda ludska spolocnost je ina a stare skusenosti sa mozu ukazat ako uplne neplatne.
Trpazlici su viac prepleteni hlavne s bohatsimi a civilizovanejsimi ludskymi komunitami, casto ich pomocou svoejj financnej moci nad nimi pouzivaju na ziskavanie vyssieho postavenia vo vlastnej trpazlickej hierarchii..

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun