HuSä
http://annun.sk/

3:16
http://annun.sk/viewtopic.php?f=3&t=8348
Stránka 1 z 1

Autor:  wormwood [ Ut. 29. Jan 2013, 15:50 ]
Predmet príspevku:  3:16

povodnu 24 hodinovu verziu som nikdy necital. takze nemozem porovnavat. prave som vsak docital oficialny rulebook a som z toho celkom nadsený. nadherne jednoduchy system. az mi to stolne hry dokonca pripomina niektorými elementami. kazdopadne plny usudok si spravim az po prvej hre. preložil som však char sheet a range sheet do slovenciny, takze ak by sa to niekomu nahodou hodilo, postnem to aspon sem.

Char.sheet.
http://i47.tinypic.com/2meu1hh.jpg

Range sheet
http://i46.tinypic.com/2edtrag.jpg

Autor:  Aljen [ Ut. 29. Jan 2013, 18:40 ]
Predmet príspevku:  Re: 3:16

tato hra je az neuveritelne tricky ... aspon pre mna co ma mizernu pamat na pravidla.

Daju sa v nej robit veci ktore sa na prvy pohlad ani nemusia dat.
Kombat PC vs PC, PC vs viacere NPC.

Oplatilo sa mi taktiez precitat autorovu stranku http://gregorhutton.com/boxninja/threesixteen/

Citácia:
If you're not humiliated by your weakness...it ain't a weakness...do it again.

If you don't want to be humiliated use a strength

If you don't have any strengths left...let yourself die.

Autor:  wormwood [ Ut. 29. Jan 2013, 18:50 ]
Predmet príspevku:  Re: 3:16

akurat sa tim prehrabujem

http://www.indie-rpgs.com/forge/index.php?topic=27700.0

toto vyzera super

Autor:  alef0 [ St. 30. Jan 2013, 0:19 ]
Predmet príspevku:  Re: 3:16

Ta hra sa da ponat vselijako. 24hodinovka mi prisla ako totalny ulet: proste killujes nepriatelov po stovkach, az je to na hranici smiesnej absurdity a pseudomacho hry s divnou prichutou. Problem je, ze ta verzia zabudla povedat, ako sa to ma hrat.

Full verziu som necital (napriek tomu, ze ju mam doma, hm), ale zda sa mi, ze tam dodali levely a celkovo to nejak zmissionovali a dali tomu podivnu fazonu, aj ked si nepamatam, ci pomohli tomu zazitku, ako to ponat.

My sme to hrali s kymsi na jednej Slezine (tusim aj Aljen, ak ma neuron neklame, dokonca to viedol) a bolo to klasicke tazenie, s obcasnymi kombatmi, lubeznymi momentami, kde hrdinovia mreli ako na beziacom pase (Bifi a jeho prirodzena militaria) a cele sa to nieslo v takej smutnokomickej "we shall die" nalade.

Preklad 24ky je tu:
http://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?f=196&t=6458

Autor:  Aljen [ St. 30. Jan 2013, 11:55 ]
Predmet príspevku:  Re: 3:16

Mas full verziu a necital si ? Hanbi sa je to velmi dobra vec

Je to hra ktora vyznie az po niekolkych sesnach pretoze az vtedy sa tam zacnu objavovat zaujimave veci.
Kym sa hra one-shotovo tak posobi ako znacne odladenejsia 24-hodinova verzia (Range map, rozne zbrane, presne urcena hierarchia rozkazov, ciel mat najviac killov ma zmysel = level!)
To co som sa snazil v nasej hre podporit aj ked mozno malo bolo prave vysadenie vojakov na hostile planete kde ich masakruju domorodci (a vlastni) a vedenie odtrhnute od reality pouzivajuce vojakov ako rusi rusov v Stalingrade.
Ak zostanes vojakom casom proste nevyhnutelne umries. To ma apelovat na snahy zvysit si hodnost (spolu s kuulovejsimi zbranami). Ibaze s rastom hodnosti sa konkurencia zvysuje a ini dostojnici zacnu robit svinarny.
Obdobie medzii misiami je rovnakym taziskom ako Misie samotne, bohuzial je malo popisane co povazujem za chybu autora.

Pre hracov je narocne opustit mindset : Misia-> Leveup ->Misia = MLM
Poznanie ze mozes sa pokusit urobit cokolvek je tiez narocne prijat niektorymi hracmi (tak ako v DrD2). V missi a medzi misiami si mozes najrozlicnejsie pomoct (Vymenis svoje bojove drogy na dalsiu misiu za pristup ku Kapitanovmu zaznamniku? Pokusis sa najst lepsie miesto na prepad a tym zhovadit velitela v ociach ostatnych?)
Na oddychovej stanici ci planete sa toho moze udiat plno - tolko co v inej RPG hre ;)
Podstatne je aby si ten mindset MLM porusil tym ze das hracom ine ciele. Priatelske / nepriatelske NPC ktorych ciny PC priamo ovplyvnuju
(Ked Porucik X tajne sabotuje jednotku PC a oni na missi zistia ze maju len slepe naboje aby obvinil z neschopnosti ich nadriadeneho tak to PCs mozno nenechaju len tak ;))

na stranke co som uviedol vyssie je plno nametov na Misie ktore nie su len "Pobi vsetkych chrobakov".
Sprevadzanie filmarskeho stabu tociaceho dokument na "bezpecnej" planete, Zachrana plukovnikovho syna, Obrana zakladne pred infikovanymi(?) vojakmi z 3:12,...

Pravidla dokazu to iste co lubovolne ine RPG ... je skoda sa uzatvarat do Kill&Die mindsetu (Aj ked je to Pozemskou Doktrinou vysoko cenene)

Autor:  wormwood [ Pi. 01. Feb 2013, 0:54 ]
Predmet príspevku:  Re: 3:16

je to trocha mimo...ale. nemate nahodou tip na nejaku ambientnu muziku na volcanic planetu? neviem ani za boha co tam mam dat...

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/