HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No nejdem to pisat do MTG oblubeneho decku, spravime si vlastne forum, bude to lepsie, takze sa pytajte, ktore pravidla vam niesu jasne, ja hned prispejem prvou otazkou:

Ked mam na potvore lure a zautocim na supera, musi blokovat vsetkymi potvorami, alebo moze pouzit vlastnosti potvor aby ich zachranil? (Povedzme ze tapne manovych elfov za manaburn, ale zostanu mu aby ich mohol pouzit za welwisherov)

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Môže ich zachrániť použitím ich schopností. Bližšie ti to osvetlím neskôr, momentálne som trochu trochu v strese. :ikonka36:

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak ako Annun povedal... ale zalezi od toho ci sa ta abilita da v tej faze (declare attackers) pouzit - t.j. ak je abilita ala instant. Ak je ala sorcery tak ma smolu :lol: Taktiez ich moze zachranit kadejakymi unsummonmi atd. (to je prave nevyhoda venom decku :P).

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No konkretne tento priklad ked ich ma manovych, cize jasne manu mzoe tapnut kedykolvek, cize ich moze zachranit, fajn...
A este jedna otazka, ako je to s udelenim damage? ked mi napriklad blokuje potvoru dvoma potvorami, mozem lubovolne rozdelit dammage, ale musim rozdelit ten dammage do potvor alebo mozem dat vsetko do jednej a nechat prejst cez obranu pomocou trample?

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Shadow napísal:
No konkretne tento priklad ked ich ma manovych, cize jasne manu mzoe tapnut kedykolvek, cize ich moze zachranit, fajn...
A este jedna otazka, ako je to s udelenim damage? ked mi napriklad blokuje potvoru dvoma potvorami, mozem lubovolne rozdelit dammage, ale musim rozdelit ten dammage do potvor alebo mozem dat vsetko do jednej a nechat prejst cez obranu pomocou trample?

Trample nemozes dat kym si nedal dost damage na zabitie vsetkych blokujucich priser.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 10.08.2004
Príspevky: 109
Body: 5
Bydlisko: Blava, ne?

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mal by som otazocku .. mozno aj dve.

Kto urcuje damage ked je kreatura blokovana dvomi kreaturami?

Nabaluju sa na seba globalne enchantmenty? (priklad- vylozene dva Goblin War Drums (utociaca kreatura nemoze byt blokovana menej ako dvomi kreaturami))

_________________
Still P.T.P


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Depres> Ty ako utocnik rozdelujes komu pojde kolko, ale ako som sa pytal vyssie, musis dat do kazdej potvory aspon tolko aby ju zabilo az potom mozes pouzit trample, cize nemozes spravit ze das do najslabsej vsetko a zvysok prejde...
A konkretne tento priklad sa nenabaluje... lebo mas tam napisane ze musia byt blokovane aspon dvoma potvorami.... Konkretne:

Q: Do the effects of multiple enchantments stack? For instance if I control three Goblin War Drums does that mean my creatures must be blocked by six or more creatures? Or if I have two Goblin Warrens and pay and sacrifice two Goblins, would I get six Goblin creature tokens?

--Daniel Bedell, Portland, OR

A: Some effects from enchantments add up (like Propaganda’s effect, and Crusade’s), but many don’t; it depends on what they do. Multiple Goblin War Drums effects don’t add up, each card stops a creature from being blocked unless it’s blocked by two or more creatures, and each of the Goblin War Drums is satisfied when the attackers are blocked by two or more creatures, or no creatures.

Each Goblin Warrens has an activated ability with a separate cost, and as with all activated abilities, each activation must be paid separately, and have separate effects.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hm, k tomu blokovaniu a damage: teraz v novych ediciach uz asi nie je abilita "banding", ale kedysi to bolo a ak aspon jedna z braniacich priser mala banding tak damage rozdeloval obranca.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 30.09.2004
Príspevky: 73
Body: 5
Bydlisko: Spodne vrstvy spolocnosti

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Vysvetli nekto mojmu kamosovi, ktory tvrdi, ze prisery sa nesekaju len raz, ale biju sa kym jedna neskape. A este otazka. Vlastne asi viac, ale verim, ze sa najde nejaka trpezliva dusa:
 Mozem priseru regenerovat viac krat za kolo?
 Ked mam modular 1, ale dal som si na neho este dva countery takze ma 3 1/1 countery.  Zabiju mi ho a mam si rozdelit len jeden alebo vsetky tri?
 Ako je to s preventom? Vsak nemoze niekto pouzit prevent v strede suboja.
 Abilitu mozem pouzit hocikedy, alebo nie?

Verim, ze Anuna a Mikhaela potesi, ze do velkej magicovej rodiny patrime vdaka nim aj mi severania...

_________________
"Mors principum est..." Smrť je len začiatok....


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Michael napísal:
Vysvetli nekto mojmu kamosovi, ktory tvrdi, ze prisery sa nesekaju len raz, ale biju sa kym jedna neskape.

Príšery si damage udelia raz a hotovo. Ak obe prežijú, obe prežjjú. No big deal.
Michael napísal:
Mozem priseru regenerovat viac krat za kolo?

Áno. Keď sa príšera zregeneruje, tapne sa (ak tapnutá nie je) a removne sa z boja. Žiadne iné obmedzenia neexistujú.
Michael napísal:
Ked mam modular 1, ale dal som si na neho este dva countery takze ma 3 1/1 countery.  Zabiju mi ho a mam si rozdelit len jeden alebo vsetky tri?

Všetky tri. Ak by ale na sebe mala enchantment, prípadne by boli žetóny iného tyu ako +1/+1, presunul by si len +1/+1, ostatné by zanikli.
Michael napísal:
Ako je to s preventom? Vsak nemoze niekto pouzit prevent v strede suboja.

Celkom nerozumiem otázke. Ak sa to dá hrať ako instant, tak áno.
Michael napísal:
Abilitu mozem pouzit hocikedy, alebo nie?

Ability permanentov sa dajú hrať ako instanty, ak to na karte nie je uvedené inak.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Moj otázka sa netýka priamo pravidiel ,ale čo už.

Čo bola skôr CORE SET alebo MIRRODIN?

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Eh, ktora edicia Core Setu?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 172
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Core Set, ak myslis osmu ediciu tak ten bol skor ako Mirrodin.


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 29.11.2004
Príspevky: 1094
Body: 77

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mam na ruke Swallowing Plague. Moj super ma v hre okrem ineho jedneho Tangle Golema. Ten ma vzadu 4.
Takze - otazka: Ja na jeho Tangle Golema zoslem Swallowing Plague, pricom zaplatim dve cierne many a doplatim dalsich sest man. Kolko zivotov ziskam? Styri (teda damage potrebny na zabitie Tangle Golema) alebo sest (teda tolko, kolko som doplatil miesto X)?
Ja som si najprv myslel, ze plati to druhe (teda nezlezi na toughness priserky), ale bol som schladeny, ked mi jeden kamos, oznamil, ze sa to tak nemoze hrat... HELP  :wink:


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dostanes tolko kolko zaplatis

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun