HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia
Autor Správa

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nemusi byt equipnuta na tie zvysne dve ability...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Vojvoda
Obrázok používateľa

Založený: 18.01.2007
Príspevky: 586
Body: 31
Bydlisko: Zlaté Moravce

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun napísal:
Thuriazs napísal:
Vie mi niekto vysvetlit co je double strike?

Príšera s bouble strike najprv udelí first strike zranenie a potom normálny.

Príklad: 2/2 Jožko s double strike bojuje s 3/3 Evkou

Najprv udelí Jožko 2 first strike zranenia Evke. Evka prežila, tak sa vojde do fázy udeľovania normálneho zranenia. Tam Jožko tresne Evke za ďalšie dve a Evka Jožkovi za tri a obaja zhynú.

Všimni si, že ak by Evka mala vzadu len dva, Jožko by ju zabill skôr, ako by stihla čokoľvek spraviť.


hehe tak kvôli tomuto sme sa kedysi strašne s kamarátom pohádali :D

on mal posledných 5 HP a ja som útočil s Rhoxom s double strikom. On ma blokoval Akromou a ja na to "nech dávam Dmg do teba".
a už to išlo Rhox nemôže dať dmg do hráča lebo akroma ho zabila prvá a pod :D

_________________
Keď má problém riešenie starosti sú na nič. Keď problém riešenie nemá starosti nepomôžu. (Dalajláma)


Hore
 Profil  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 15.04.2006
Príspevky: 228
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
nejak nechapem tuto kartu:
Tangle wire
a este dotaz : ked dam napr. zelenocerveny multicilor damage prisere s protekciou na cervenu umre?


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Neumrie, RG je zaroven R aj G.

A co nechapes na Tangle Wire?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4455
Body: 20
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Je Wall zaroven Defender? Tj. ked ma bytost vlastnost, ze ju moze blokovat iba Defender, moze ju blokovat aj Wall alebo iba bytost, ktora ma vyslovne uvedene ze je Defender?


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Stare Wally boli erratovane tak, ze maju Defender...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4455
Body: 20
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hej, viem. Preto sa pytam ci sa to rouzmie samo sebou, ze Wall je automaticky aj Defender, alebo to plati len u tych co to maju uvedene v zatvorke, prip. v texte.


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Plati to u tych, ktore to maju uvedene v oracle wordingu. Teda v podstate pokial viem u vsetkych.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 15.04.2006
Príspevky: 228
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no na zaciatku svojho kola si tapnem artefakt, priseru, land ..atd a zostane mi hovno s cim hrat ..nepochybne ta karta ma vyznam ale neviem v akej situacii to hrat a preco ked si styri kola budem tapovat svoje veci


Hore
 Profil  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4455
Body: 20
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nielen ty, ale kazdy hrac. Takze by som to asi hral v situacii ked na stole nic nemam a super ano.


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Plus, opponent tapuje vzdy prvy, a vzdy o jednu viac, lebo ty si tie ability v upkeepe nastackujes tak, ze najprv jeden counter removnes za fading. Plus vies tapnut aj Wire samotny, co ti nijak neublizi. Je to super lockdown karta...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4455
Body: 20
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
A este jedna podobna. Ked ma bytost A vlastnost, ze moze byt blokovana len flyingami. Moze ju blokovat bytost B, ktora "can block as though it had flying"?


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ano.

Ono si obcas staci klepnut na wizardoch nejaku tu kartu o ktorej daco chceme vediet do Gatherera a dole tam su rulings. ;)

Ako napr. tento:
"2/1/2006 Silhana Ledgewalker can be blocked by creatures that can block as though they had flying."
:lol:

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Takze ked equpinem na Lucku s double strikom Jitte a Lucka udeli damage dostanem dva countre alebo 4.

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
2 vo first strike a 2 normalne, takze 4.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun