HuSä • Zobrazenie témy - Diskusia o pravidlach v MTG

HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia
Autor Správa

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Cavte prosim vas ako funguje karta;Opal Guardian.Je to enchantment na zaciatku a ked super zahra creature spell  stane sa z neho 3/4 lietacka s flying a protection from red. a otazka znie v dalsom kole sa stane zas enchantom alebo zostanae uz priserov kym ju nezabiju normalne

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ostava priserou.

Kebyze tam bolo "Opal Guardian becomes a 3/4 creature with blabla until end of turn, vtedy by uz dalsie kolo bol zase enchantmentom. Pre porovnanie, pozri Halcyon Glaze.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
neviem ci sa to tu uz nespominalo, ale:
ako to je s branenim, pokial ma jeden hrac vylozeneho silent arbitera (No more than one creature can attack each combat. No more than one creature can block each combat.) a druhy utoci s potvorou, ktora ma lure?
logicky moze branit iba jedna, aj ked maju branit vsetky
kto si teda vybera, ktora z nich bude branit? utocnik, alebo obranca, alebo sa to vybera nejak nahodne?

_________________
The best ideas often come from the worst minds.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Brani len jedna podla vyberu blokujuceho hraca.

Arbiter urcuje, ze len jedna prisera je schopna blokovat (podla tvojho vyberu).

Lure sposobuje, ze vsetky, co su schopne blokovat blokuju, ergo len ta jedna.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zdravim,ako je to podla vas s chcangelingmi napr su elfovia alebo kithikini ktory vravia ze kedykolvek pride dalsi elf alebo kithikin do hry stane sa to spusta se tento efekt aj ked pride do hry changeling? Ved changeling je monster vsetkych tipov stale aj ked je na ruke alebo je sa stane az ked pride do hry? diky

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Sak na nom pise ze je furt all types...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Vojvoda
Obrázok používateľa

Založený: 18.01.2007
Príspevky: 586
Body: 31
Bydlisko: Zlaté Moravce

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
My sme teraz zas po nejakom tom roku zas začali hrávať mtg, postavili sme aké také balíky a hneď sme sa dostali k zákisu

Ja som hral Kokusha, na čo mi ho kamarát zobral pod svoju kontrolu na čo Kokusho zomrel.
Ako to je s tými životmi kto si dá hore a kto dole?

_________________
Keď má problém riešenie starosti sú na nič. Keď problém riešenie nemá starosti nepomôžu. (Dalajláma)


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Prida si kontroller v momente chcipnutia, teda tvoj kamos.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Vojvoda
Obrázok používateľa

Založený: 18.01.2007
Príspevky: 586
Body: 31
Bydlisko: Zlaté Moravce

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Silverbow napísal:
Prida si kontroller v momente chcipnutia, teda tvoj kamos.


si si istý?

lebo na Kokushovi je napísane že pridá životy keď odíde do hrobu ale keďže odíde do môjho hrobu...

_________________
Keď má problém riešenie starosti sú na nič. Keď problém riešenie nemá starosti nepomôžu. (Dalajláma)


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Som si isty. Triggered abilita sa triggerne pre kontrollera. A nie zo srandy na nom pise 'to A graveyard' a nie your. :roll:

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Cavte,ako funguje druha schopnost Ajaniho Goldmana sa pise ze prisery dostanu +1/+1 counter vigiliance do konca kola.tozn,zze +1/+1 contre zostavaju a vitality je do konca kola alebo aj countre su len do koca kola? dakujem

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

Dreamer
Obrázok používateľa

Založený: 23.01.2005
Príspevky: 1453
Body: 8
Bydlisko: Trencin/Brno
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Myslim ze countre ostavaju a vigilance je do konca kola.

_________________
We are the wounds and the great cold death of the earth
http://last.fm/user/vampirequicky


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Bojovník

Založený: 26.10.2007
Príspevky: 165
Body: 5
Bydlisko: PN\BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicky napísal:
Myslim ze countre ostavaju a vigilance je do konca kola.


Myslis si spravne. Je tam vyslovne napisane "gains vigilance until end of turn". Ohladom counterov nie je o com.


Hore
 Profil ICQ  

Konateľ
Obrázok používateľa

Založený: 13.03.2005
Príspevky: 1811
Body: 7
Bydlisko: Drakulovce nad Torysov
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No, budem trochu OT, ale mam obcas pocit, ze tato tema by sa mohla s kludnym svedomim premenovat na "Silverbow radí"...

_________________
"Vincent, Tiger s ručaním obmedzeným..."
P.S.:Nechceš šalátik?


Hore
 Profil ICQ  

Vojvoda
Obrázok používateľa

Založený: 18.01.2007
Príspevky: 586
Body: 31
Bydlisko: Zlaté Moravce

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mno čítali ste nové zmeny v pravidlách čo sa chystajú?

In to play = Batlefield
remowe = Exile
Combat dmg - už viac nejde na stack + ako sa po novom udeluje do blokujúcich príšer v poradí
End step, vlastnístvo príšer, static ability jaj riadne to haluzi :)

_________________
Keď má problém riešenie starosti sú na nič. Keď problém riešenie nemá starosti nepomôžu. (Dalajláma)


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun