HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
pokial pouzijem transcendence a v hre je nieco co suvisi s damagom ktory mi spravili (napriklad nieco co za kazdy bod poskodenia prida 2 HP), funguje to ako? niekto mi spravi 1 damage tak dostanem 2 (za transcendence) a dalsie 2 za tu druhu kartu, alebo ta druha uz nefunguje, pretoze mi dotycny v podstate ziadne poskodenie nespravil???


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6467
Body: 220
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dominator napísal:
pokial pouzijem transcendence a v hre je nieco co suvisi s damagom ktory mi spravili (napriklad nieco co za kazdy bod poskodenia prida 2 HP), funguje to ako? niekto mi spravi 1 damage tak dostanem 2 (za transcendence) a dalsie 2 za tu druhu kartu, alebo ta druha uz nefunguje, pretoze mi dotycny v podstate ziadne poskodenie nespravil???

Fungovalo by to takto:

1) na stack ide 1 damage
2) damage sa vyhodnotí. Tvoje životy klesnú o 1
3) na stack ide ability Transcendence a tá ďalšia abilita (v poradí podľa tvojho výberu)
4) ability sa vyhodnotia, získaš dva životy za Transcendence a prípadne ďalšie za tú druhú abilitu

Dôležité je si uvedomiť, že Transcendence nepreventuje damage. Ona ti len za každý život čo stratíš pridá dva. Ale ten jeden stratíš.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak toto bude zniet asi lamsky, ale nechapem jednu vec so stackom
pokial niekto vycaruje nejake kuzlo a ja pouzijem nieco na sposob counterspell, tak v podstate ten counterspell by sa mal zapocitat ako prvy a tym padom by zaucinkoval este pred tym ako pride do platnosti to kuzlo ktore pouzil super :(


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No ved hej...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
potom aky zmysel ma taka vlastnost?


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ich verstehe nicht, was du meinst... :?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
myslel som, ze ake ma potom vyuzitie vlastnost counter spell, pokial ho nemozem pouzit ako reakciu na vylozenie nejakeho kuzla :-/
a dalsia vec (neviete ci nieje nejaky FAQ niekde?? aby som tu nevypisoval kazdu otazku) - ked mam kartu auriok steelshaper ktora ma vlastnost "equip costs you pay cost 1 less" a mam nejaky artefakt ktory sa da equipovat, lenze jeho equipnutie stoji povedzme 1 zelenu (proste nejaku konkretnu farbu), stoji to aj tak o tu jednu zelenu menej, alebo to plati, iba v pripade, ze tam je nejaka "vseobecna" mana (bez udania farby)?


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Kde si prisiel na to, ze nemozes pouzit counterspell? :?

1 less je 1 hocijaka... keby bolo G less, tak je to o zelenu menej.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ved ked pouzijem counter spell, tak pojde na stack, tym padom bude v platnosti pred tym kuzlom na ktore ho pouzivam, a ked to kuzlo este nebude v platnosti, tak je ten counter spell na nic, nie?
alebo to je tak, ze dane kuzlo uz v hre je, ale este "nezaucinkovalo"??


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ty cielujes kuzlo na stacku... kuzlo nie je nikdy "v hre", ked sa resolvne tak ide zo stacku do gravu...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hunted wumpus ma vlastnost, ze ked pride do hry, tak vsetci hraci mozu vylozit nejaku potvoru do hry
- musia sa tie potvory normalne platit, alebo idu "gratis" (tj. je mozne kludne vylozit aj nieco na co dany clovek zdaleka nema manu)
- berie sa to vylozenie ako normalne vylozenie (teda ako spell)?
lebo v kombinacii s jednou kartou (uz presne nepametam nazov) ktora ma vlastnost, ze je mozne kuzlit iba jedno kuzlo za kolo - ked jeden hrac vylozi wumpusa tak potom moze vylozit este nieco, alebo nie?

_________________
The best ideas often come from the worst minds.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
1. ide to zadarmo
2. nerata sa to za kuzlo
3. hrac, co hra wumpusa, si nic extra nevyklada, len opponenti

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ak je na nejakej potvore Dehydration (Enchanted creature doesn’t untap during its controller’s untap step.) tak to znamena, ze stale utoci, alebo raz ju vlastnik tapne a ona ostane tapnuta, ale uz neutoci az kym ju majitel neodtapne a netapne zase?

_________________
The best ideas often come from the worst minds.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Znamena to, ze sa v untape neuntapne... a kedze tapnute prisery utocit nemozu, tak si ani nezautoci... ak ju niekto nejak neuntapne.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mam jeden maly problem.
Na bielej karte arrest je napisane ,ze prisera nesmie blokovat utocit ani pouzivat aktivacne ability medzi aktivacne ability patriia aj schopnosti za ktore sa plati alebo iba tie ktore maju tapovaci symbol?

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun