HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Knieža
Obrázok používateľa

Založený: 02.04.2005
Príspevky: 631
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ano aj a dokonca aj tie za ktore platis 0 alebo zivoty a podobne....vsetko co musis nejako aktivovat.....vsetko co nehra samo....

mnoho novacikov na tom zisti ze ich super karta az taka dobra nie je ....

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
a ako je to ked budem mat na prisere artefakt napr.bonesplitter a niekto mi nanu hodi arrest mozem potom artefakt preeqipovat?

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jasne.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Knieža
Obrázok používateľa

Založený: 02.04.2005
Príspevky: 631
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Laguna de Carsom napísal:
a ako je to ked budem mat na prisere artefakt napr.bonesplitter a niekto mi nanu hodi arrest mozem potom artefakt preeqipovat?


ano, reequip je vlastnost artefaktu......nie priserky. ak nie je povedane inak....

co sa tyka pravidiel snazte sa pochopit logiku, chvilku to trva ale potom jt to malina.

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Myslim ze logiku chapem vecsina mojich otazok sluzi ako presvecovacia metoda na mojich spolohracov ktorym niekedy viac vyhovuje keby to bolo inak ako to je spravne....

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

Žoldnier
Obrázok používateľa

Založený: 11.03.2005
Príspevky: 281
Body: 4
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ako funguje Forcefield??
(Lose only 1 life to an unblocked creature)
pokial by na mna utocil niekto s priserou co ma 0/* tak by mi nespravil nic, alebo 1 (tj je to maximalne 1 poskodenie, alebo vzdy 1?)

_________________
The best ideas often come from the worst minds.


Hore
 Profil  

Knieža
Obrázok používateľa

Založený: 02.04.2005
Príspevky: 631
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
najprv mas lose za 0 od priserky a potom dotycna karta hovori ze losujes iba jedna resp only co sa da v aj chapat ako najviac najme v tomto spojeni. Cize dokopy losujes 0.Moj nazor.

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6467
Body: 220
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dominator napísal:
ako funguje Forcefield??
(Lose only 1 life to an unblocked creature)
pokial by na mna utocil niekto s priserou co ma 0/* tak by mi nespravil nic, alebo 1 (tj je to maximalne 1 poskodenie, alebo vzdy 1?)

Momentálny oracle wording zneje takto:
gatherer.wizards.com napísal:
1: Prevent all but 1 combat damage that would be dealt this turn by target unblocked creature attacking you.

Z toho jasne plynie, že ak má príšera vpredu nulu, nič ti nespraví ani s forcefieldom v hre.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nevie niekto ako je to s Legendary Creature,presnejsie kolko exemplarov mozem mat v baliku lebo uz som pocul aj nieco take ze iba 2

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4458
Body: 21
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Myslim, ze v baliku normalne 4. Ale v hre moze byt sucasne len jedna (a to na oboch stranach). Prichodom druhej idu obe do hrobu.


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6467
Body: 220
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nightfall má úplnú pravdu.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 08.08.2004
Príspevky: 100
Body: 5
Bydlisko: Warrington
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zdravim,tak mam opet nejake otazocky tentoraz dve:

1.Ak mam artefakt napr.bonesplittera na nejakej prisere a chcem ju dat na inutak musim zaplatit aj unequip aj equip cize 2 many (equip stoji 1) alebo len eguip cize 1 manu? Hmmm.

2.Ako presne funguje schopnost double strike. (DS)
Dajme tomu ma priseru s  DS s hodnotami 1/1 a blokuje mi ju prisera 1/1 tak jeho prisera odide do vecnych lovist a ta moja nielen ze prezije ale mu da este aj 1do nejakej dalsej prisery ci do zivotov? Je to tak ci nie? Hmmmm

_________________
Moja česť je môj život.


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6467
Body: 220
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Laguna de Carsom napísal:
1.Ak mam artefakt napr.bonesplittera na nejakej prisere a chcem ju dat na inutak musim zaplatit aj unequip aj equip cize 2 many (equip stoji 1) alebo len eguip cize 1 manu? Hmmm.

Len equip. Teda jednu manu. Nikde na karte sa o "uneqip" nič nepíše. Rada do budúcna: rob len to, čo píše na karte / v pravidlách. Všetko ďalšie sú výmysly.

Laguna de Carsom napísal:
2.Ako presne funguje schopnost double strike. (DS)
Dajme tomu ma priseru s  DS s hodnotami 1/1 a blokuje mi ju prisera 1/1 tak jeho prisera odide do vecnych lovist a ta moja nielen ze prezije ale mu da este aj 1do nejakej dalsej prisery ci do zivotov? Je to tak ci nie? Hmmmm

Nie. Tvoja príšera najprv udelí first strike damage brániacej príšere a následne udelí normálny damage tiež brániacej príšere. Keďže táto už ale bude v tom čase mŕtva, damage jednoducho "neškodne vyprchá".

Je to rovnaké, ako keď sa bijú dve príšery a jedna z nich dostane Unsumon. Akonáhle je raz zohodnuté, že sa bijú dve príšery, odovzdávajú damage len jedna druhej. Ak jedna z nich odíde, damage sa jednoducho ignoruje.

Príklad boja:

fáza deklarácie útoku:
hráč 1: chcem útočiť.
hráč 2: nijako nereagujem
fáza deklarácie útočníkov:
hráč 1: útočím s príšerou Fero (1/1)
hráč 2: nijako nereagujem
fáza deklarácie obráncov
hráč 2: bránim tvojho Fera svojim Jozefom (1/1)
hráč 1: nijako nereagujem
fáza uloženia poškodenia na stack
Damage sa uloží na stack.
Hráč 2: hrám Unsummon na Jozefa
Unsummon ide na stack.
Hráč 1: nereagujem
fáza vyhodnotenia damage (stacku)
Unsummon vracia Jozefa na ruku
Jozef udelí 1 damage Ferovi a zabíja ho. V tom istom momente Fero udeľuje 1 damage Jozefovi. Keďže ale Jozef už nie je vtedy v hre, damage vyprchá.
koniec boja

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Naposledy upravil Annun dňa Pi. 15. Júl 2005, 22:33, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4458
Body: 21
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun napísal:
fáza vyhodnotenia damage (stacku)
Unsummon vracia Jozefa na ruku
Jozef udelí 1 damage Ferovi a zabíja ho. V tom istom momente Fero udeľuje 1 damage Ferovi. Keďže ale Fero už nie je vtedy v hre, damage vyprchá.
koniec boja


V tomto mas nejaky chaos nie?  :o


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nema... dobre to napisal...

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 207 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun