Will napísal:
Dufajme, ze co najskor vyjde texturepack ktory z toho srpavi dvojku ... wait wut?! Ja nejak nechapem toto ... pustis si to 1920*1080 a dobre bude. Zoomovat urcite nebudes, v ziadnej hre to realne nevyuzijes lebo vsetko je skarede ked to zoomnes (aj DS) a pri hre chces co najvacsiu plochu.
Kedy bolo diablo nieco ine nez omalovanka? Animovane efekty a farbicky kde sa len dalo. Porovnavas tu dve neporovnatelne hry ale ked si zoberies bars jaky Sacred tak je to uplne to iste. Farbicky, efektiky a pri zoome skarede.
my head is full of fuck
kde sa ja hovoril o rozliseni a zoomovani?
preco ma wow ikonkovany inventar oproti wysiwyg inventaru v diable?
diablo je temne temne realisticke a temne, a jedine farebne efekty su magic najma ked hras v screene kuzelnika, ziadna omalovanka, na to mas plus light radius predmety
pre porovnanie ked mi tu zacnes jebkat [vymazané] o efektoch tak diablo 2 je k trojke ako blesk pocas burky ku novorocnemu ohnostroju na hrade, uplne realisticka a proporcionalna grafika zatial co vo wow/trojke charaktery su rozpravkove warcraftovske, vsetko je krive textury su jednoduche
este raz - vsetko je krive- neexistuje jediny rovny stlp, normalna plocha, neexistuje v tom svete dobre zvladnuta remeselna robota? vsetky mece musia byt zakrivene komiksovo? vsetky dvere zo 4 ohnutych latiek ktore nedosadaju? vsetci musia mat velke paste a nadmerne velke hlavy?(figurkovy syndrom)
dalsia vec co mi vadi - obludy maju nad hlavou ciselka ked im davam dmg
- neviem ci sa mi to zda, ale mam pocit ze herne mechaniky dmg dps ac a vsetko mozne je prebrate z wowka, teraz myslim system, nie samotne tabulky (kto kedy pouzil dps ako vyraz pri hrani diabla)
animacie postav- su prehnane, zaroven tak nejak wowkarsky plavajuco spomalene, to znamena ze napriklad pady nepriatelov velkych aj malych su tazkopadne a dlho trvaju, zasahy su nepresvedcive, pokazde mam pocit najma pri nepriateloch ze postava zasiahla vzduch, v podstate sa aj kolko krat stane ked som pozeral videa, najma jeden bossfight ze obluda len (opat tazkopadne) macha rukami a postavam sa rozdeluje dmg podla nejakej zasahovej aury, aj ked napriklad boss pozeral do stlpu/steny, to je nieco co by som necakal v roku 2011
- animacie su prehnane expresivne a chaplinovske, ja sa predsa nepozeram na pantominu, nez mi niekto zacne namietat, pozrite si ako vyzera perfektne rozanimovane rpg
http://www.youtube.com/watch?v=bfAkfS4i ... re=related a zaroven vyborna pocta k diablu, skoda ze to nema multiplayer, som to presiel asi 3 krat,
vsetko co som vlastne chcel povedat som nagodou vygooglil ked som si zo zlomyselnosti dal do googla- diablo 3 looks like (wow), wow mi uz doplnilo samo
prajem prijemne citanie
http://crankygamer.blogspot.com/2008/07 ... ft-15.htmledit: este som googlil
Those fans (now me as well) feel that Diablo 3 currently looks more like a WoW expansion pack than a successor to the Diablo franchise. The environment is too colorful and cartoon’ish, featuring waterfalls and rainbows and sunny grass fields. The dungeons are too bright and shinny, almost spotless clean as if a brigade of cleaning crews raided them moments earlier. The armor set and weapons look like they were copy-pasted from WoW.
I mean, where is the dark and foreboding world of Diablo, where evil lurks behind every corner? where are the dark scary dungeons you go thru without seeing but a few steps ahead? Diablo should be a mature and heavy game, not a light and cartoon’ish like WoW..