HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 35 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Noze zrkadielko napis aka bola moja reakcia na D3 :D

pouzil som slovne spojenia "podla mna" takze jasne naznacujem ze som vyslovil subjektivny nazor. V ostatnych vetach som povedal mozne perspektivy a nie definitivne axiomy.

logicke skoky ti vsak zrejme niesu cudzie, kedze si z nejakeho dovodu spojil Hellgate gameplay a sposob zobrazenia.
Okrem toho Minmaxovanie a nevybalancovanost boli v Diablovi jednotke aj dvojke preco by v trojke byt nemali?

Takze zopakujem este raz moj nazor ze Diablo 3 nemusi vobec byt vyborna hra. Uplne staci ked bude priemerna a bude mat komercny uspech. Tak ako takmer v kazdej sfere ma znacka minimalne rovnaky efekt ako kvalita.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

*meh*
Obrázok používateľa

Založený: 06.08.2004
Príspevky: 1866
Body: 6
Bydlisko: Košice....
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
to je tym ze som si ta poplietol s aerisom :ikonka01:
moja chyba :D
kazdopadne .. co by si podla teba malo zobrat diablo z hellgate?
podla mojho naozru tam toho vela nebolo... za tymi triedami si stojim hral som sice len za marksmana (teda hral a dohral ..zbytok ma proste nechytil :p :) a ten mal a stale ma len jeden pouzitelny build... dokonca aj po patchi ktory mu pozmenil talenty
takze co sa vybalancovania tyka... diablo a hellgate si nemaju co vycitat
co sa zobrazenia tyka... som konzervativec... proste to uz nebude ono ked to nebude aspon priblizne wannabe izometricke... vyskusam sice aj ine moznosti .. ale chapes.. uz to do toho diabla je zazrane tak ze nieco "ine" je nemyslitelne (pre konzervativca ako ja :D)
a co sa tyka prostredia... mno...
hellgate fungoval podzemie/stanica/ruiny mesta/úpodzemie/stanica/ine ruiny mesta/podzemie/stanica/muzeum/podzemie/park a ruiny/peklo cize tak :D
pod pojmom podzemie mam na mysli samozrejme drahu metra a pridruzene chodbicky ku metru :)

_________________
Obrázok
http://www.eve-online.com
for those better gamers :p


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zobrazenie Hellgatu je otrasné pre hack and slash, prehľadnosť v prdeli. Hellgate je pokus o singleplayer FPS-like MMORPG a tak aj vyzerá. Diablo 3 má byť opäť len akčným hack and slash RPG, ešte aj sám Blizzard to potvrdil so slovami, že nechceli a stále nechcú, aby z D3 bola MMORPG.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hral som Hellgate dost dlho (myslim ze asi 5 dni :D ale dost intenzivne. Bol by som to presiel ale kvoli istemu bugu som nemohol pokracovat dalej)
a vobec si nemyslim ze bol hack and slash neprehladny. S mojim guardianom ci jak sa to volalo som sa celkom zzil a sposob boja na blizko sa mi hodne pacil - bol urcite bohatsi a interaktivnejsi ako klikanie v Diablovi ;)

Preto by sa mi pacilo ak by si sposob zobrazenia zobrali do diabla. Taktiez bol algoritmus vytvarania nahodnych levelov o dost lepsi ako v diablovi (kde to naozaj nebola ziadna slava). A samozrejme diablo by malo prispiet svojou bohatostou prostredi. V Hellgate ich teda vela nebolo aj ked vsetky boli pekne.
Taktiez sposob upravovania predmetov je v hellgate dokonalejsi - vsak ziaden div predsalen je to nova hra.

A dalsia vec co by samozrejme nemalo chybat je viac gore :D

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

*meh*
Obrázok používateľa

Založený: 06.08.2004
Príspevky: 1866
Body: 6
Bydlisko: Košice....
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mno.. o toto sa budem kludne hadat.. pretoze to interaktivnejsie bolo akurat to ze pridali interface ala wow (myslim do hellgate)
kde proste mackas par klaves ako bonus do klikania
guardian ak ma pamet neklame bol v zasade nehratelny z first person.. tam musel ist 3th person a tomu priznam ze bol podstatne lepsie nez 1th person
osobne nesuhlasim s tym ze v hellgate boli vsetky prostredia pekne.. ale zase uznam ze to je vec vkusu :)
algoritmus vytvarania nahodnych levelov bol vlastne taky isty ako v dable... neviem..rozdiel som nepozoroval
ale ten sposob upravovania predmetov by fakt mohli zakombinovat do diabla .. to mi naozaj sedelo .. to uznam :D

_________________
Obrázok
http://www.eve-online.com
for those better gamers :p


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 35 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun