Sa o tom rozbehla debata v hrach na ktore spominate tak reku, zalozim vlastnu temu.
Ja to hram este stale.
Neviem ci ste poculi o mode Jagged Alliance 2 v 1.13 (
http://ja2v113.pbworks.com/), je to de facto prerobenie a prekopanie celeho engfinu hry a robi to z toho zrejme najviac uber takticku hru mojej generacie.
Je to s tym ovela zlozitejsie, nepriatelia su ovela chytrejsi, ale na druhu stranu mate ovela viacej moznosti a vybavy (dokonca aj take uzasnosti ako ghilies pre sniperov). Zmenil sa aj inventarovy system, ktore je teraz ovela realnejsi (mate ruksaky, vesty, puzdra na pistole a jeden merc uz toho neunesie neurekom). A mozte hrat na vyssom rozliseni.
K tomu este doporucujem HAM (
http://ja2v113.pbworks.com/HAM-Features), ktory pridava dalsie uzasne veci (najzaujimavejsi je asi konecne funkcny suppresion fire, co v praxi znamena ze sa hra stava o dost realnejsou a nie je uz velmi mozne prechadzat mapy s jednym mercom, lebo sa musite kadejako kryt. taktiez maju konecne zmysel plne automaticke zbrane a tazke gulomety). Zaujimave je tiez napriklad ze neviete trenovat militiu hocikde, ale len vo vybranych sektoroch, co dost pridava na obtiaznosti, ak si nedavate pozor.
Ja to mam s tymto momentalne rozbehnute (instaluje sa to lahko instalatormi) a je to jednak uplne ina hra a zaroven super vyzva. Zazitky ako ked moj spotter a scout potichu zlozi hliadku nozom, nasledne pokosi stisenou automatkou dvoch dalsich a potom spoza jeho chrbta zo strechy skryty sniper odstreli naprietelov ktori zaculi vystreli a rozbehli sa spotterovym smerom stoja zato. Alebo polhodinova prestrelka kedy cele jedno moje utocne kridlo siestich mercov lezi pod palbou niekolkych gulometcikov a vytiahne ich z toho az prieskumnik spolu s odbornikom na tazke zbrane, ktorym sa podari gulometne hniezdo najst a vykurit dobre mierenym mortarom.
Ach.