HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 120 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalšia
Autor Správa

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja to nevsdavam ale vcera sa mi uz nechelo :)

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ta nebola nejak hard, vcelku klasika, Merrill a Isabel isli dole ale inac nic.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No ja som s hentou a s drakom mal najvacsie problemy. Ale tak nemal som druheho kvazitanka zo sebou...

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
táto hra sama o sebe nijako neurazí, je dobrá na zabitie nejakého času a človek sa nenudí. Ale žeby som sa pri nej nejako extra bavil to nie. A hlavne nemyslieť- to je základ, nemyslite na to že to nemá dej, na to že lokácie sú ako cez kopirák.
[/size]
6/10

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Lokacky su cez kopirak a to som iba v prvom meste stale lebo som teraz dlho nemal cas sa hrat. Kazda jaskyna je ta ista, kazdy hideout je ten isty ... toto dost posrali.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Will napísal:
Lokacky su cez kopirak a to som iba v prvom meste stale lebo som teraz dlho nemal cas sa hrat. Kazda jaskyna je ta ista, kazdy hideout je ten isty ... toto dost posrali.



to sa asi poserieš aj ty keď zistíš že ty nie si v prvom meste ale v jedinom meste ktoré v tej hre je :D :D :D bon appetit

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
teraz ako to druhykrat hram tak to vobec nevnimam s tymi lokaciami... ale hej pravda je taka ze keby sa viac snazili tak to mohlo vyzerat inak... ale v ramci pribehu to funguje ze mesto je iba jedno a ze kazda jaskyna etc je rovnaka je fuk stejne su to len bojove areny... ta hra proste neni dokonala, ale stale je dobra dost na to aby som sa dobre bavil aj pri druhom prechadzani...

Puk - ehm, bolo nutne dat to tak velkym pismom? a s tym ze hra nema dej nesuhlasim

edit - inak ako sme sa tu na zaciatku bavili o tych predmetoch a hovorilo sa o tom ze kvoli roleplayu etc si ludia nechavaju aj horsie veci tak som teraz narazil (pri prvom prejdeni som to nejak nenasiel) na stit ako gift pre aveline a uplne som sa smial na jej reakcii ked bola nasrana a spytala sa kde je stit jej manzela, ze sme ho urcite niekde predali za lacny peniaz :D well, mala pravdu XD

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Wolf napísal:
teraz ako to druhykrat hram tak to vobec nevnimam s tymi lokaciami... ale hej pravda je taka ze keby sa viac snazili tak to mohlo vyzerat inak... ale v ramci pribehu to funguje ze mesto je iba jedno a ze kazda jaskyna etc je rovnaka je fuk stejne su to len bojove areny... ta hra proste neni dokonala, ale stale je dobra dost na to aby som sa dobre bavil aj pri druhom prechadzani...

Puk - ehm, bolo nutne dat to tak velkym pismom? a s tym ze hra nema dej nesuhlasim

edit - inak ako sme sa tu na zaciatku bavili o tych predmetoch a hovorilo sa o tom ze kvoli roleplayu etc si ludia nechavaju aj horsie veci tak som teraz narazil (pri prvom prejdeni som to nejak nenasiel) na stit ako gift pre aveline a uplne som sa smial na jej reakcii ked bola nasrana a spytala sa kde je stit jej manzela, ze sme ho urcite niekde predali za lacny peniaz :D well, mala pravdu XD



ale kdeže, zle som sa vyjadril. Má to rovnako hlboký dej ako Gothic 4. :ikonka17:

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ziadny gothic som nehral takze porovnat nemozem....
skus aspon trochu rozviest preco ta kritika na pribeh, kludne do spoiler tagu.. zaujima ma to

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Skriatok> na mesta som si v RPG nikdy nepotrpel, Zaklinac mal tiez jedno mesto za celu hru, ze ano ;)

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Wolf napísal:
ziadny gothic som nehral takze porovnat nemozem....
skus aspon trochu rozviest preco ta kritika na pribeh, kludne do spoiler tagu.. zaujima ma to


fájn teda, pokúsim sa obhájiť svoje tvrdenie, nakoľko tvrdenie bez argumentu sú len prázdne slová.

Spoiler! :
Takže:
-príbeh je predvídateľný a veľmi rozhádzaný
-človek je zavalený kopou rozhodnutí ktoré sa tvária vážne avšak ich dosah je...povedzme si úprimne...takmer žiaden
-príbeh sa odohráva len v jednom meste a jeho okolí no napierk tomu nijako nepracuje s prostredím (ak nepočítame že sa nejaké dvere nové otvoria)
-čo akt to klišé, niektoré questy dokonca pôsobia iracionálne a umelo (pašovanie Serebesa pod mestom von).
-zaujímavé príbehové prvky sú zrážané priam dementným spracovaním lokácií (napr quest v jaskyni kde prístup do niektorých častí blokuje betónový blok). Tieto betónové bloky miznú a objavujú sa podľa toho či ste nejaký bočný quest prijali/neprijali alebo skončili.
-nepriatelia vyskakujú z neba čo dodáva tiež na uverení príbehu ktorý stavia často na bojových situáciach
-ostatné postavy môžu nosiť len preddefinované brnenie

podčiarknuté - akčná RPG ktorá by skôr mala mať názov akčná hra s RPG prvkami. Zrejme som len príliš rozmaznaný hrami ako Dragon Age: Origins, Zaklínač, Divinity 2... kde človeka dej a atmosféra strhnú a nepustia ho až do konca. Tu sa to však nedostavilo. Dragon AGe 2 je podvod na hráčoch za ktorý môže Bioware. Sľubovali hory doly, to ako sa naše rozhodnutia budú všade odrážať a bla bla bla, aký bude príbeh epický. Namiesto toho som dostal odfláknutú akčnú rubačku v štýle Devil May Cry ktorá mala možno 20% z príbehu top RPG akými sú DA: Origins alebo Zaklínač. V porovnaní s epickým príbehom iných hier je preto DA 2 úplný sudový výplach pri ktorom som po dlhom čase ľutoval že som si hru rovno kúpil. Keď toto nazývajú majstri RPG od Bioware rpgčkou s príbehom tak ja som pinokio :ikonka18: =)

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Will napísal:
Skriatok> na mesta som si v RPG nikdy nepotrpel, Zaklinac mal tiez jedno mesto za celu hru, ze ano ;)


Zaklínač mal síce len jedno mesto ale mal veľa ďalších lokácií =) tu je lokácia len jedna a všetky tie ostatné sú CTRL+C a CTRL+V.,,,veď dohraj hru a sám uvidíš. Nie je zlá ako akčná sekačka ale po jej dohraní sa ti bude cnieť za nejakou dávkou riadneho fantasy RPG...dovtedy snáď výjde patch ktorý zlepší optimalizáciu Zaklínača 2 :ikonka17:

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Škriatok Puk napísal:
Spoiler! :
Takže:
-príbeh je predvídateľný a veľmi rozhádzaný
-človek je zavalený kopou rozhodnutí ktoré sa tvária vážne avšak ich dosah je...povedzme si úprimne...takmer žiaden
-príbeh sa odohráva len v jednom meste a jeho okolí no napierk tomu nijako nepracuje s prostredím (ak nepočítame že sa nejaké dvere nové otvoria)
-čo akt to klišé, niektoré questy dokonca pôsobia iracionálne a umelo (pašovanie Serebesa pod mestom von).
-zaujímavé príbehové prvky sú zrážané priam dementným spracovaním lokácií (napr quest v jaskyni kde prístup do niektorých častí blokuje betónový blok). Tieto betónové bloky miznú a objavujú sa podľa toho či ste nejaký bočný quest prijali/neprijali alebo skončili.
-nepriatelia vyskakujú z neba čo dodáva tiež na uverení príbehu ktorý stavia často na bojových situáciach
-ostatné postavy môžu nosiť len preddefinované brnenie


mno
- predvidatelnost pribehu.. imo miestami... klise sa pouzivali, ale ked to porovnas s jednotkou kde od zaciatku hry vies o com cela hra je (tj pozbieram armadu, zabijem archdemona) tak si myslim ze pribeh bol zaujimavejsi v podani dvojky... pravda, bola hra dost linearna (aj ked po dvoch prejdeniach som mal s kazdou postavou iny pocit a imo ktore pc rpg neni v podstate linearne?) ale v konecnom dosledku mne sa pacili ako klisove vsuvky tak aj celkovo podanie systemom kazdych par rokov iny priekak a sledovanie viacerych mensich dejov, nez jeden velky (blight v jednotke) takze si myslim ze je to ciste osobna vec co sa komu paci
co sa tyka iracionalnosti questov ten pocit som mal max pri tych total sidequestoch typu nasiel som vec vratim majitelovi.. v tom som fakt nevidel zmysel

- co sa tyka rozhodnuti - ano kedze pribeh smeruje vzdy k jednemu koncu tak rozhodnutia neovplyvnuju pribeh az tak zasadne v ramci finale, kedze koniec ma hra len jeden, ale imo na to rozhodnutia niesu.. tie su na to aby si formoval charakter postavy a to kedze som teraz skoro nakonci s druhym charakterom mam pocit ze ide.. cize role play (z nazvu role playing game) funguje... samozrejme zase su veci ktore nespravis lebo linearita ale zas - uplnu volnost ti da maloktore pc rpg - proste, nerozhodnes sa ze opustis kirkwall, lebo hra... ale to je imo v poradku a nevidim problem

- spatne poznamky k lokaciam nejdem komentovat, pretoze to je pre pribeh irelevantne, tak ako aj objavujuce sa druhe vlny nepriatelov (ono celkovo combat nema nic spolocne s pribehom, ako origins tak aj toto som presiel na normal pretoze som nemal nutkanie hrat tazsie suboje ale hrat pribeh)

- co sa tyka toho ze hra by sa nemala volat rpg ale akcna hra s prvkom rpg... ehm... no takto.. ak by to tak bolo tak preco pre mna bol combat viacmenej irelevantny a aj tak som si uzil hru? akcna hra je Diablo (a dobra) ale DA by som tak nenazval... ostatne vobec nemam moc rad tieto podkategorie etc.. ja hodnotim hru na zaklade toho ako ma vtiahne a aky mam z nej celkovy pocit ako som sa zabavil etc, a Dragon Age 2 ma vtiahol, zabavil a ma to pre mna aj replay hodnotu, cize si skratka nemozem stazovat... a dalej neviem.... je ok ze tebe sa to nepaci, je super ze si aj napisal dovody ale skratka kazdemu sa paci nieco ine...

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh

Založený: 02.06.2008
Príspevky: 51
Body: 6
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Wolf napísal:
Škriatok Puk napísal:
Spoiler! :
Takže:
-príbeh je predvídateľný a veľmi rozhádzaný
-človek je zavalený kopou rozhodnutí ktoré sa tvária vážne avšak ich dosah je...povedzme si úprimne...takmer žiaden
-príbeh sa odohráva len v jednom meste a jeho okolí no napierk tomu nijako nepracuje s prostredím (ak nepočítame že sa nejaké dvere nové otvoria)
-čo akt to klišé, niektoré questy dokonca pôsobia iracionálne a umelo (pašovanie Serebesa pod mestom von).
-zaujímavé príbehové prvky sú zrážané priam dementným spracovaním lokácií (napr quest v jaskyni kde prístup do niektorých častí blokuje betónový blok). Tieto betónové bloky miznú a objavujú sa podľa toho či ste nejaký bočný quest prijali/neprijali alebo skončili.
-nepriatelia vyskakujú z neba čo dodáva tiež na uverení príbehu ktorý stavia často na bojových situáciach
-ostatné postavy môžu nosiť len preddefinované brnenie


mno
- predvidatelnost pribehu.. imo miestami... klise sa pouzivali, ale ked to porovnas s jednotkou kde od zaciatku hry vies o com cela hra je (tj pozbieram armadu, zabijem archdemona) tak si myslim ze pribeh bol zaujimavejsi v podani dvojky... pravda, bola hra dost linearna (aj ked po dvoch prejdeniach som mal s kazdou postavou iny pocit a imo ktore pc rpg neni v podstate linearne?) ale v konecnom dosledku mne sa pacili ako klisove vsuvky tak aj celkovo podanie systemom kazdych par rokov iny priekak a sledovanie viacerych mensich dejov, nez jeden velky (blight v jednotke) takze si myslim ze je to ciste osobna vec co sa komu paci
co sa tyka iracionalnosti questov ten pocit som mal max pri tych total sidequestoch typu nasiel som vec vratim majitelovi.. v tom som fakt nevidel zmysel

- co sa tyka rozhodnuti - ano kedze pribeh smeruje vzdy k jednemu koncu tak rozhodnutia neovplyvnuju pribeh az tak zasadne v ramci finale, kedze koniec ma hra len jeden, ale imo na to rozhodnutia niesu.. tie su na to aby si formoval charakter postavy a to kedze som teraz skoro nakonci s druhym charakterom mam pocit ze ide.. cize role play (z nazvu role playing game) funguje... samozrejme zase su veci ktore nespravis lebo linearita ale zas - uplnu volnost ti da maloktore pc rpg - proste, nerozhodnes sa ze opustis kirkwall, lebo hra... ale to je imo v poradku a nevidim problem

- spatne poznamky k lokaciam nejdem komentovat, pretoze to je pre pribeh irelevantne, tak ako aj objavujuce sa druhe vlny nepriatelov (ono celkovo combat nema nic spolocne s pribehom, ako origins tak aj toto som presiel na normal pretoze som nemal nutkanie hrat tazsie suboje ale hrat pribeh)

- co sa tyka toho ze hra by sa nemala volat rpg ale akcna hra s prvkom rpg... ehm... no takto.. ak by to tak bolo tak preco pre mna bol combat viacmenej irelevantny a aj tak som si uzil hru? akcna hra je Diablo (a dobra) ale DA by som tak nenazval... ostatne vobec nemam moc rad tieto podkategorie etc.. ja hodnotim hru na zaklade toho ako ma vtiahne a aky mam z nej celkovy pocit ako som sa zabavil etc, a Dragon Age 2 ma vtiahol, zabavil a ma to pre mna aj replay hodnotu, cize si skratka nemozem stazovat... a dalej neviem.... je ok ze tebe sa to nepaci, je super ze si aj napisal dovody ale skratka kazdemu sa paci nieco ine...



tak to si objavil teplú vodu že každému sa páči niečo iné :ikonka17: :ikonka18:

_________________
Obrázok


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
seriozne? tento otrepany koment k tomu bol nutny? ok...

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 120 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun