HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 172 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Ďalšia
Autor Správa

vajco
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1844
Body: 135
Bydlisko: Blava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
fuha co ja viem, ja som za tie desiatky hodin natrafil asi na dva seriozne bugy? a na take som natrafil skoro v kazdej hre :). Povacsinou tuna suvisia s questami, a tam je ozaj tazke to usefovat kedze su ich tisicky
samozrejme take veci akoze follower sa zasekava a neviem co, jasne, to je tam od nepamati, na druhu stranu kebyze furt neskacem po hradbach a budovach a barjakych skalnych skratkach, ale idem pekne po cesticke, tak aj follower trafi :)

grafika mi pride dost v pohode, ano, tiene su strbate a hnusne, ale farby su tak akurat aj velkosti objektov su tak aby to vyzeralo epic. co sa enginu tyka, tak neni awesome, ale co je pre mna podstatne je, ze to loaduje ihned a ze vonku v krajine ked sa prechadzam mi to ani nesekne, ani nevypise loading, co teda robil morrowind aj oblivion.

a ci sa od morrowindu nic nezmenilo? vsetko sa zmenilo, akurat atmosfera TES zostala (subjektivne). tie hry su coraz podrobnejsie a coraz doslednejsie (tuna ten smithing, crafting, lovenie ryb, chytanie motylov, ze si NPCcka beru veci zo zeme, ze sa mozes ozenit, ze ti zena uvari jedlo, vsetky male drobnosti), questy pomaly prestavaju byt opisatelne troma vetami (kde v morrowinde sa dali opisat vetou "bring booze to xyz mine"). na inventar som si zvykol po prvych par hodinach nadavania a uz by som ho nemenil

ale na 9/10 to neni, to je fakt. questy by chceli hlbsie pribehy, viac spisovatelov zaplatit, questliny by mali byt dlhsie a mal by tam byt pocit progresu, radiant by mali doladit, kone by mohli byt na nieco dobre, a draky by nemuseli chytat aggro na kone, atd atd - milion drobnosti, ale s kazdym dalsim TES je to ovela lepsie a aj prave kvoli tomu sa vydavaju tie construction sety

btw http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim

_________________
Juro alias Archi


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mne sa nepaci ze kopec interierov je identickych (napriklad tie krcmy) a ze vsetky dungeony maju ten isty recept: jedna dlha chodba, na konci ciel a ked dojdes na koniec, potiahnes paku, ktora otvori tajne dvere spat na zaciatok.

Z pohladu hraca to dava zmysel, lebo vracat sa spat 10 minut prazdnymi chodbami nie je zabava, ale osobne by som aj tak uvital obcas aj nejake nelinearne bludisko, krizovatky a podobne.

Inak vie sa kedy vypustia Construction Set?

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

vajco
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1844
Body: 135
Bydlisko: Blava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ano to je fakt, ze odlisne krcmy som nasiel mozno dve :) to je skoda. a dungeony, hej, na druhu stranu stalo sa mi aj ze som v dungeone zabil 2 hodiny (seriozne) a tam by som bol byval preklinal kebyze je tam este aj viacero ciest

_________________
Juro alias Archi


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Construction set vypustia s novym patchom, kedy je ten thanksgiving?
A praveze tie dungy sa mi co sa vyzoru a prevedia zdaju vcelku rozlicne, raz sa prebijas kobkou, potom jaskynou, teraz som zabijal nejake hargravens pre Companions a nebola to jedna dlha chodba ale jedna centralna jaskyna s asi 5 odbockami v kazdej dalsia mala jaskyna a ziadny "tajny" vychod, tiez som cistil jeden hrad nedaleko whiterunu do ktoreho boli asi tri rozlicne vstupy plus k cielu sa dalo dostat dalsimi dvoma alebo tak nejak... Prosto ano je to trocha linearne, hlavne v tych vedlajsich questoch, ale aspon ta architektura je ina.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Temnota a zloba

Založený: 26.03.2007
Príspevky: 1122
Body: 44
Bydlisko: temný Staroles
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
lvl 31, veduci Companions.... co sa bugov tyka, vyjdem z krcmy v meste a na ulici lezi mrtvy empty Dragon :D alebo dievca male plava ulicami. bezim cez krajinu a z neba spadne mamut :D a tak no.... mrtvola sa prepadne pod zem.... inak je to nadherne :)

_________________
I would rather fly with eagles, to the snow hills
I would rather run with wolves, between the trees
I would rather be with trees, than in the middle of noisy streets


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak som sa do toho Skyrimu celkom zazral.

Stala sa mi ta ista vec, co sa mi stala zatial pri kazdom TES, zamiloval som sa do krajiny a atmosfery. Ako uz bolo povedane vyssie, hra ma kopec chyb, ale nejako mi prestavaju vadit.

Doslo to az tak daleko, ze som sa pristihol pri tom, ako si "fotim". Jednoducho sa motam krajinou, hladam zaujimave miesta alebo udalosti a printscreenujem si ich. Mozno to je uchylne.

Obrazky 1:
Spoiler! :
1 Obrázok

2 Obrázok

3 Obrázok

4 Obrázok

5 Obrázok

6 Obrázok

7 Obrázok

8 Obrázok

9 Obrázok

10 Obrázok


Hram de facto za zlodeja, za tu istu postavu co vzdy - luky, dyky, lahka zbroj. Teraz som k tomu este pridal schopnost kut si vlastnu vybavu a aj si ju sam ocarovat. Naujizitocnejsim kuzlom na luk sa pre mna stalo Soul Trap 1s, vdaka ktoremu mam vzdy dost dusi na dobijanie, ci vyrabanie dalsich magickych predmetov.

Paci sa mi to, ze mam konecne partaka, ktory ma v hre aj nejaky zmysel. Po tom, co som dokoncil liniu pre Companions som si nabral Aelu, ktora ma skvelo doplna.

Paci sa mi motat sa po horach, objavovat nove vyhlady a niekedy uzasne spracovane jaskyne, kobky a podobne. Musim trochu zobrat spat co som vravel o jednotvarnosti dungeonov, odvedy som nasiel niektore uplne dychberuco navrhnute miesta.

Je to celkom mrazivy pocit, primotat sa len tak k opustenemu majaku, dnu najst zavrazdenu rodinu a potom pomaly nachadazat stopy o tom, co presne sa stalo a preco. Nema to uplne tu istu atmosferu, ako taky System Shock, ale niekedy sa mi to tomu trochu podoba. Bethesda mohla vyuzit aj nieco ine, ako napisane odkazy (napriklad duchov, alebo napisy na stenach, alebo nieco take), ale stale to je niekedy celkom silny zazitok.

Obrazky 2:
Spoiler! :
11 Obrázok

12 Obrázok

13 Obrázok

14 Obrázok

15 Obrázok

16 Obrázok

17 Obrázok

18 Obrázok

19 Obrázok

20 Obrázok


Paci sa mi aj politicka situacia v Skyrime, ten rasovy podton, to, ze vsade stretavate ludi, ktorych vojna osobne ovplyvnila. Ze budete svedkom popravy, ze po krajine najdete rozstrusene skupinky a tabory znepriatelenych stran, ze si zautocite aj na hrad, ze podniknete spionaz na ambasade. Hlavna dejova linia stale nie je dokonala a ani nahodou sa neda porovnavat s klenotmi ako Baldur's Gate, no je ovela komplexnejsia, viac ovplynuje svet okolo vas a je uzsie spata s questami ostatnych fakcii.

Paci sa mi, ze zlodeji su konecne zlodeji a su naozaj zli. V niektorych momentoch som sa pristihol pri tom, ze som na quest povedal nie, lebo sa mi priecil a nebolo mi to potom luto. Hra sa stale snazi spravit to hracovi jednoduchsie a vacsinou, ak mate niekomu spravit zle, v urcitom momente sa o nom dozviete nieco, co vam to moralne ulahci, no nie je to uz take ako v Oblivione, kde boli kriminalne fakcie svojim sposobom vlastne dobre a slachetne.

Som v Skyrime rad. Nemam na neho tolko casu, ako ked som bol student a chyba mi uz aj ten hracsky "drive", no motat sa po jeho virtualnych horach za sprievodu orchestru ma stale bavi.

Obrazky 3:
Spoiler! :
21 Obrázok

22 Obrázok

23 Obrázok

24 Obrázok

25 Obrázok

26 Obrázok

27 Obrázok

28 Obrázok

29 Obrázok

30 Obrázok

31 Obrázok

32 Obrázok

33 Obrázok


Na Skyrim uz aj dnes existuje kopec modov. Vacsina sa zameriava hlavne na vizual a interface. Doporucujem Skyrim Nexus, ktory je nielen najvacsou databazou, ale ma uz aj vlastny, velmi user-friendly mod manager.

Som zvedavy, aka skvela hra z toho bude po tom, co vypustia Construction Set. Celkom sa tesim.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ako tam vlastne funguje combat? Stale je to sialene svihanie a klikanie myskou?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No s myskou uz nemusis svihat (to bolo naposledy v Daggerfalle), ale klikat treba stale.

Co sa tyka boja, je to viac menej klasicka fps. Atributy urcuju, aky davas damage, alebo kolko vies blocknut stitom a perky ti pridavaju kadejake specialne ability atd, ale samotny boj je vlastne na tebe, kockami sa nehadze.

Ja osobne hram plizivy charakter a vdaka tomu su boje vacsinou bud extremne kratke (backstab), alebo na dialku, cize to nie je take hekticke, ale ked som skusal tradicny boj na blizko, bolo to celkom hekticke. Ale pacilo sa mi to.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

vajco
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1844
Body: 135
Bydlisko: Blava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
zmena oproti predchadzajucim/inym FPS fantasy hram je v tom ze mas dual wielding, cize si kludne mozes dat do pravej ruky sekeru a do lavej mec, alebo do jednej kuzlo a do druhej mec, alebo dve kuzla, alebo zbran a stit...a potom pravu ruku ovladas lavym klikom a lavu ruku pravym klikom. Cim vyssi si level a viac si vyvijas povedzme one-handed zbrane, tym aj nejake lepsie moves s nimi vies urobit, a mozes povedzme spravit aj ze mas v kazdej ruke one-handed zbran a stlacis obe tlacitka mysi naraz a spravi taky special move...atd. Takisto ked mas rovnake kuzla v oboch rukach a naraz ich castujes, tak mozu mat silnejsi efekt. Ja hram prave takeho melee mece/kuzla a je to tiez zabava, prazit niekoho kuzlom v lavej ruke a pravou ho sekat. Ale hej, stale je to uplne jednoduchy system, na Mount and Blade sa nechyta

edit: pekne fotky annun, ty spinavec spoilersky :D este to budem hrat nejaku tu dobu a ak nenajdem hentie hriby meduzovite co tam mas tak sa ta spytam kde su :)

_________________
Juro alias Archi


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Takze nieco ako Risen/Gothic? Ako je potom rieseny boj ak ty si melee a bojujes s nejakym rangedom? Neskapes kym k nemu vobec dojdes?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

vajco
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1844
Body: 135
Bydlisko: Blava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
trochu podobne gothicu, ale napriklad v gothicu mas autoaim na strelne zbrane, nie? tuna vsetko musis aimit sam, aj kuzla, aj luky, a takisto NPCcka, cize ked si rychly, tak sa pritom ako bezis k ranged nepriatelovi vyhybas jeho sipom/kuzlam. Ide to celkom v pohode. Alebo vytiahnes stit a ten sip ti neda vela, pripadne ziaden damage. Alebo mas vela HP a je ti to jedno :). Alebo pouzijes nejaky tzv. shout, co su take kuzla (ktore nezeru manu a ked pouzijes nejaky shout, tak chvilu trva kym mozes hocijaky dalsi pouzit), a tieto kuzla ziska v priebehu hry kazdy, aj ked nehras za kuzelnika. Alebo sa desik skryjes a obides ho, alebo v prvom rade ho obides tak aby ta ani nezbadal, alebo sak mas so sebou aj followera, tak to nechas na nom nech to vyriesi, ablabla

_________________
Juro alias Archi


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja by som povedal ze NPCka s lukom su v Skyrime az smiesne slabe, ja sa vacsinou zacnem bat, az ked na mna typek vytiahne zlaty furik a pusti sa do mna zblizka.

Sipy lietaju dost pomaly a oni aj dost pomaly mieria, takze sa da v pohode vyhybat.

Horsie to je s kuzelnikmi s kuzlami co maju area efect, ale aj to sa da poriesit.

Osobne hram Skyrim na najvyssiu obtiaznost a umieram malokedy. Ak umriem, vacsinou to je bud kvoli kuzelnikovi, alebo kvoli tomu, ze je ich na mna velka presila a zatlacia ma do rohu.

A nie je to preto, ze by som bol nejaky geroj v hrani hier, ani sa mi nezda, ze by som nejako extremne munchkinoval.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Temnota a zloba

Založený: 26.03.2007
Príspevky: 1122
Body: 44
Bydlisko: temný Staroles
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no co? taze lubi sa? :) lvl 45, takisto klasicky stealth/thief charakter. aj ked nosim heavy armor :D krajina je fakt uzasna. screenshoty a zaramovat, na zachod povesat. lukostrelci su slabi to hej. ale stretni takeho Forlona ci ako sa volaju taky typci co ich veducemu pomahas utiect z tej bane z toho mesta uplne na zapade. tak to uz sranda nieje. magovia daju zabrat. a s mojim prirodzenym odporom voci magii je to o to tazsie. nosim komplet Dragonarmor, postupne aj Lydiu obliekam. ono sranda je, ze spolocnici sa takisto skilluju s postavou. ociska som vyvalil napriklad pri takejto veci: Co sa tyka sneak skillu, tak da sa ziskat perk pri ktorom postava spravi kotrmelec. A sneakujeme takto popod pevnost, ja sa pomaly kotrmelcami (v plnej zbroji) prepracuvavam popod hradby k brane, otocim sa a Lydia za mnou takisto vala kotrmelce :D co sa tyka screenshotov, viem zhruba kde vsetko je, az na tie huby-meduzy a na tu velku leziacu sochu predpokladam deadrickeho boha....

_________________
I would rather fly with eagles, to the snow hills
I would rather run with wolves, between the trees
I would rather be with trees, than in the middle of noisy streets


Hore
 Profil ICQ  

vajco
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1844
Body: 135
Bydlisko: Blava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
ono sranda je, ze spolocnici sa takisto skilluju s postavou

fuha, tak prave na toto whinuju po celom internete, ze sa to nedeje - ked stretnes lydiu na lvl 8, tak celu hru bude lvl 8 a da sa to riesit len konzolou, ze ju zabijes a vytvoris nanovo :) tak neviem teda. presne preto som aj lydiu potom vymenil za aelu atd

co sa toho perku tyka, je dost mozne ze lydia ho mala cely cas, len ho nepouzivala, pretoze ty si ho nepouzival - lebo sak tie postavy dost kopiruju co robis, ked vytiahnes zbran, vytiahnu aj oni atd - tak naco bude robit kotrmelce ked ty povedzme rushujes alebo co, chapes, skor tak by som to vysvetlil. resp. tak, ze ked ty hras stealth hru, tak by bolo dost blbe keby follower robil ramus, preto ked ty sneakujes, sneakuje aj ona...atd

_________________
Juro alias Archi


Hore
 Profil ICQ  

Temnota a zloba

Založený: 26.03.2007
Príspevky: 1122
Body: 44
Bydlisko: temný Staroles
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no neviem. tak preco potom Lydia obcas pouziva Staff of fireball pricom ja som uplne nemagicka postava? odo mna to isto neodkukala....

_________________
I would rather fly with eagles, to the snow hills
I would rather run with wolves, between the trees
I would rather be with trees, than in the middle of noisy streets


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 172 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun