HuSä
http://annun.sk/

The Elder Scrolls 5: Skyrim
http://annun.sk/viewtopic.php?f=5&t=7404
Stránka 10 z 12

Autor:  Annun [ Št. 24. Jan 2013, 11:20 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Neviem, ci to je este aktualne, ale vcera som si kupil Dawnguard cez GreenManGaming.

Dawnguard (a ani ine DLC) sa stale nedaju kupit cez Steam v strednej Europe a uz to tak vyzera, ze sa ani nikdy kupit dat nebudu. Cenega sice uz vydala Dawnguard na Cesku a Slovensku normalne na DVD, ale je to ceska verzia, ktora neviem ci vobec na anglickom Skyrime funguje a treba si ju ist fyzicky kupit, co je nechutne, lebo si to vyzaduje pohyb, a ako vsetci vieme, pohyb je nezdravy, hlavne von na vzduchu.

Nastastie sa ale zda, ze region locking nema vplyv na predajcov steam klucov, cize som si to kupil od zeleneho muzika, oni mi poslali kluc, ten som si normalne aktivoval na Steame a zrazu mam anglicky Dawnguard.

GMG je inak celkom zaujimavy predajca, maju casto celkom slusne ceny (kupil som od nich aj XCOM ako preorder za polovicnu cenu oproti Steamu) a su vsetky v dolaroch. Da sa platit Paypalom, takze ak im velmi nedoverujete, netreba im posielat kreditku a zda sa, ze maju celkom dobru povest.

Rovnakym sposobom si planujem kupit aj Dragonborn, ked vide (zaciatkom Februara myslim).

Autor:  Shadow [ Št. 24. Jan 2013, 12:48 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Uha, dik za info.
Btw mas malu chybicku v linke, chyba ti : za http

Autor:  Edrahil [ St. 30. Jan 2013, 21:00 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Dnes som si všimol, že na Steame sú už všetky DLCčka sprístupnené, aj keď samotný Skyrim nie (a stojí to tam momentálne viac).

Autor:  Silverbow [ Št. 31. Jan 2013, 7:55 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Uz je aj Skyrim pristupny, za 30e. Nothx, ale ak to niekedy daju za -75% tak mozno skusim.

Autor:  buči [ Št. 31. Jan 2013, 17:18 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

onee ja si to tiez asi uz mozno kupim kde uz je to na tom steame
btw je potrebny ten dlc dawnguard uplne ze zivotne?

Autor:  Annun [ Št. 31. Jan 2013, 17:55 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Ja som si kupil Dawnguard kvoli niektorym modom (SkyRe).

Keby nebolo modov, nekupim to, nepride mi to ako nieco nutne.

Autor:  buči [ Po. 04. Feb 2013, 18:19 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

prve dojmy po polhodine hrania
hmm ako bretonec mag na prvom leveli som uplne bez problemov vyzabijal celu zlodejsku jaskynu
v jednej ruke zakladne fire kuzlo a v druhej zakladne liecenie :ikonka09:
tak toto som teda necakal ze to bude az takto za kuzliacu postavu lahke

Autor:  Annun [ Ut. 05. Feb 2013, 10:15 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

V menu sa da kedykolvek zvysit / znizit obtiaznost, na tej najvyssej to je uz zo zaciatku ovela zaujimavejsie.

Autor:  buči [ Ut. 05. Feb 2013, 14:00 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Ano to bola prva vec co som si v menu pozrel..ci to nahodou nemam na easy :)
Asi si budem musiet dat vetsiu obtiaznost a dat si dole to tazke brnenie ktore nosim
ocividne vysoke obranne cislo fire kuzla a rychle doliecovanie moji nepriatelia nezvladaju :lol:
a to je vlastne druha vec co ma dost zarazila
som cca lvl 6 specializujem sa cisto len na magiu a vlastne doteraz ma ani raz nenapadlo dat dole tazke brnenie
beham a skacem v nom ako srnka a mam prekvapivo vela magicky a jej velku regeneraciu ze sa mi zda vyhoda vetsej many a vetsej mana regeneraciu keby som sa prezliekol do kuzelnickej roby uplne zanedbatelna
ale tak uvidim ako sa to dalej vyvrbi mozno to bol zamer a lahsie armory su pre postavy ktore chcu sneakovat

btw novym dlc prichadza aj jazda na drakoch :ikonka19:
recenzia :
http://www.sector.sk/uzivatelrecenzia/3 ... onborn.htm

Autor:  Annun [ Ut. 05. Feb 2013, 14:32 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Ono Skyrim (a vlastne vsetky TES hry) su dost nevyvazene ked si sikovny a vies dobre min-maxovat, tak sa vies stat neporazitelnym bohom za par hodin. Skyrim konkretne mi osobne na normal pride extremne lahky uz od zaciatku.

Ja TESka vacsinou hram s vlastnymi pravidlami (napriklad ze nepouzivam smithing, alebo tvrdo roleplayujem a nebudem napriklad nosit lepsie brnenie / zbran, ak sa mojej postave "nepaci") co z toho robi ovela zaujimavejsi zazitok, ale nie je to pre kazdeho.

Druha moznost su mody. Osobne mam teraz rozohratu hru so (okrem ineho) SkyRe, Frostfallom a Total Realism: Basic Needs, ktore skombinovane s Alternate Start - Live Another Life znamenaju, ze si vies zo zaciatku hry spravit celkom vyzvu.

Moja posledna hra zacala tym, ze som sa nahy zobudil uprostred snehovej pustatiny v burke a ledva-ledva som dobehol k opustnemu majaku skor, nez ma zabili vlky. Skoro som pri tom umrel od chladu a po vbehnuti do vnutra som vypil polovicu tam najdeneho tvrdeho alkoholu len aby som prezil.

Niekolko hernych dni som nasledne stravil tym, aby som sa pripravil na cestu z Dawnstaru do Solitude, ktoru som potom tiez zvladol len na dvakrat (zastavil som sa na noc v Morthale), lebo inak by som po ceste umrel od mrazu.

Momentalne som level 12 a na tri udery ma da priemerny bandita (hram conjurera), takze musim dost planovat kam pojdem a co budem robit. Je pravda, ze roleplayujem a teda sa aktivne nesnazim min maxovat svoju postavu, ale aj keby som to robil, hra by bola podstatne zlozitejsia, ako nemodifikovana verzia.

Autor:  Will [ St. 06. Feb 2013, 10:23 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Na jednej strane nenosit a nepouzivat uplne cokolvek co najdem mi pride normalne na druhej strane ale absolutne nechapem mod hrania, nevyuzivam herne mechanizmy alebo budem behat cely cas nahy aby to bolo hardcore. Hlavne ked je to hra zalozena na levelovani postavy.

Autor:  Annun [ St. 06. Feb 2013, 12:09 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Will napísal:
Na jednej strane nenosit a nepouzivat uplne cokolvek co najdem mi pride normalne na druhej strane ale absolutne nechapem mod hrania, nevyuzivam herne mechanizmy alebo budem behat cely cas nahy aby to bolo hardcore. Hlavne ked je to hra zalozena na levelovani postavy.

To mi pride ako extrem, az na niektore zabavne clanky (viz. An Illusionist in Skyrim) nepoznam nikoho, kto by takto Skyrim realne hral.

Na druhu stranu, ak by to tak niekoho bavilo, tak preco nie? Osobne hram hry preto, aby som sa bavil a nie preto, aby som si mohol povedat "good job, hral si to presne ako tvorcovia zamyslali", takze mi je vacsinou uplne fuk, ake mechanizmy hra chce, aby som pouzival. Ak sa mi nepacia, nemam problem ich ignorovat / vymenit za ine.

Autor:  Will [ St. 06. Feb 2013, 14:18 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Pises o tom ako si musis dobre naplanovat kam ides lebo dostanes tri rany a ides k zemy ... co mi pride taky ekvivalent behania celu hry nahy, nemyslel som, ze to konkretne robis ty. Tieto rozne obmedzenia mi vzdy pripomenu davne zaciatky ked macka domaca dokazala zabit level 1 commonera co proste nema ziaden realny zaklad iba nejaku pokrutenu nostalgiu.

Ano samozrejme mozes si vybrat co z hry budes pouzivat a ani ja nehram aby som si po 10tich hodinach povedal another job well done. Ale napriklad umelo si obmedzit nepouzivanie brnenia u maga mi pride ako holy nezmysel. Neexistuje realny dovod preco by mag nemohol mat na sebe plech ked ide do boja. Radsej sa napriklad v tych hrach snazim riesit situacie ako sa vyvinu a neriesit na 30 krat otvorenie jednej truhlice aby bol co najlepsi loot. So ... just moj nazor :)

Autor:  Annun [ St. 06. Feb 2013, 14:37 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

Will napísal:
Pises o tom ako si musis dobre naplanovat kam ides lebo dostanes tri rany a ides k zemy ... co mi pride taky ekvivalent behania celu hry nahy, nemyslel som, ze to konkretne robis ty. Tieto rozne obmedzenia mi vzdy pripomenu davne zaciatky ked macka domaca dokazala zabit level 1 commonera co proste nema ziaden realny zaklad iba nejaku pokrutenu nostalgiu.

Nie je to uplne to iste. To, ze sa pripravujem kam idem nie je preto, ze ma niekto vie zabit na tri rany, ale preto, ze cez mody som si do hry pridal cele nove survival systemy, co znamena, ze ked sa chcem vybrat v noci na prechadzku do snehovej burky, musim byt dobre obleceny, najdeny, zo zasobou vody a dreva a so stanom, aby som sa mal kde schovat, ked pride na najhorsie. Kedze som hru zacinal ako opusteny zobrak v spodkoch, na tieto veci som si najprv musel nasporit.

Mna survival hry bavia a Skyrim pre ma tymto vyrazne ziskal.

To, ze ma vie niekto zabit na tri udery mi pride logicke - hram postavu, ktora sa nespecializuje na boj na blizko a nenosi tazke brnenia - ak som opatrny a viem co robim, stale viem vycistit cely tabor banditov bez skrabnutia. Ak by som hral geroja v platovom brneni, vyzeralo by to inak.

Plus, cele to bola reakcia na Buci komentar o tom, ze vanilla Skyrim je pre neho prilis lahky (comu rozumiem, kedze bol lahky aj pre mna), tak som sa snazil mi dat nejake tipy, ako si to skomplikovat. Ak ty nemas potrebu si to komplikovat, nik ta samozrejme nenuti. :)

Will napísal:
Ano samozrejme mozes si vybrat co z hry budes pouzivat a ani ja nehram aby som si po 10tich hodinach povedal another job well done. Ale napriklad umelo si obmedzit nepouzivanie brnenia u maga mi pride ako holy nezmysel. Neexistuje realny dovod preco by mag nemohol mat na sebe plech ked ide do boja. Radsej sa napriklad v tych hrach snazim riesit situacie ako sa vyvinu a neriesit na 30 krat otvorenie jednej truhlice aby bol co najlepsi loot. So ... just moj nazor :)

Ak preskocim nezmyselnu debatu o tom, ze dovody preco mag na sebe nemoze mat plech mozu vo fantasy svetoch kludne existovat (od magickych / nabozenskych dovodov - vid ADnD - az po tie jednoduche ako je pohyblivost a vyhlad), tak si stale myslim, ze toto je otazka osobnej preferencie. Osobne som uz neraz hral zaplechovanych magov a nemam s tym problem, ale ja vzdy rad hram za postavy, ku ktorym si vymyslam pribeh a cize ak mi hra dava relativnu slobodu v tom, co a ako nosit (ako napriklad Skyrim), mam tendenciu budovat si vlastne limity pre kazdu postavu, za ktoru prave hram.

Tak ma to bavi, pomaha mi to sa do postavy lepsie vzit. Ak to niekto hra inak / nechape to, je to jeho vec.

30x otvarat truhlicu pre lepsi loot je cisty min maxing, teda opak toho, ako taketo hry hram ja (standardne loadujem len ked umriem, zaseknem sa kvoli bugu, alebo sa fakt debilne ukliknem), plus v Skyrime sa to ani neda. Pokial si dobre spominam, loot sa generuje pri prvom vstupe do lokacie a odvtedy je konstantny az do respawnu kontajnerov.

Autor:  buči [ St. 06. Feb 2013, 17:42 ]
Predmet príspevku:  Re: The Elder Scrolls 5: Skyrim

will ja nemam problem mat na kuzelnikovi tazke brnenie vo svete kde maju magovia tazke brnenie
ale zatial vsetci kuzliaci oponenti co sa namna vyrutili to lahke brnenie mali takze asi je chyba v zlom nastaveni v hre kedze ma to nenuti si to brnenie vyzliect resp mam asi vyhodu nad ostatnymi magmi v hre kvoli zle nastaveniu pociatocnych hodnot pre hracov skyrime (asi)
a hral som predtym elder scrolls 3 morrowind kde taktiez mali vsetci magovia roby takze nieje to uplne zase normalne v tom svete
v morowinde na zaciatku ako primarne kuzliaca postava som mal
menej many ,mensiu regeneraciu many a malu silu teda okamzite ked som mal tu moznost a uvidel(omnoho lahsiu) robu ktora zvetsovala manu alebo nieco podobne tak som sa okamzite prezliekol
plus som dokazal za celu manu vystrelit asi tri fireballs ktore sa aj zle mierili tak som ani netrafil a musel som utekat skryvat sa atd (myslim teraz na zaciatku hry postupovanim sa to prevdaze omnoho zlepsilo)

Preto som bol v skyrime prekvapeny ked som som sa dal kompletka do tazkeho brnenia ,dostal som defaultne flametrover do ruky s kontinualnym zabijanim kde stacilo iba ustupovat a vrhat pred seba ohen
a mal som tolko many ze sa mi ani na zaciatku nestacila minat plus pohoda cely v tazkom brneni a nic zadne viditelne postihy

Stránka 10 z 12 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/