HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 305 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Ďalšia
Autor Správa

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dosiel kamarat co prave dokoncil inferno a vyhadzal nam veci ktore nas naboostovali asi tak do konca :D :D
A mam aj spicaty klobuk again :ikonka01:

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Prvy krat padol Diablo na Inferne rukou hardcore charakteru (Blizzard potvrdil):



Video som cele nepozeral, len tak preklikal, ale sokuje ma, aki su tipci kludni a vyrovnani az uplne dokonca.

Ja by uz v polovici prisiel o nervy, spravil nieco hlupe a humorne zahynul.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak to je stvrrty akt ze ano ... verim, ze tam na konci uz je clovek kludny a vyrovnany.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Diablo ako taky je pohodovy, skor by som chcel vidiet ako sa dostavali cez elity a minibossov v akte...
A hlavne kolko prachov minuli na equip

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Vcera sme rozohrali hardcore a sice na normale to je zatial ok stale sa nad tym vznasa ta aura definitivnej smrti a je to celkom fun. Zaroven som prvy krat hral hru so styrmi hracmi, prisery su uz dost tough. S cim suvisi, ze zatial najviac HC moment bolo pri lvl 4 switchnut charakter a zacat od jednotky a chvilu som iba v panike utekat :D

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zaujimavy clanok a rozdielnom pristupe ku dizajnu a kontrole nad hracmi v Diable 3 a Torchlight 2:

http://angrywordgames.wordpress.com/201 ... nt-a-game/

Z tych z vas, ktori ste D3 hrali / hrate, mate s tym tendenciu skor suhlasit, alebo nesuhlasit? Hrate este D3 vobec?

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Z toho co som pochopil tak porovnavaju ciste moznost modovat si hru a nejak popri tom nadavaju na always online. Akurat si neuvedomuju ze to z coho robia zasadny rozdiel v pristupe je prave ten dovod preco su tieto hry zasadne rozdielne. Ked je hra always online tak nieje mozne aby si ju ludia modovali ako chcu oni, nie pri produkte ako Diablo. Stazovat sa v takom pripade, ze hras iba to co vyrobca chce je hlupost. Niekto tu hru musi kontrolovat pretoze jedna zmena sa dotkne vsetkych vyvazit hru pre vsetkych je rovnako obtiazne ako vyvazit offline hru ktoru si ludia mozu modovat.

Osobne si v poslednej dobe viac a viac uvedomujem, ze online element je presne to co hry potrebuju ale musi sa to spravit s umyslom hry viacerych hracov a nie len ako forma DRM. Preto Diablo funguje, preto sa tesim na Squadron 42 atd. Ano je super mat rozohranu nejaku hru kde je clovek sam a sikovny clovek si to moze namodovat ale nevidim to ako zasadnu vyhodu. Vo vacsine komercnych pripadov som si vsimol, ze ludia potom pindaju a pridavaju do hier kraviny ako pecenie si vlastneho chleba a nejak uplne zabudaju na hru samotnu.

Torchlight som nehral ale podla reakcii a tohoto clanku sudim, ze mat v ruke vsetky nastroje pre hraca tiez nieje taka revolucia ako fakt, ze uz tvorcovia si tu hru premysleli s ohladom na to, ze daju do ruky hracom nastroje. Nespravili z toho Fallout 3 ktory bol bez modov v podstate nehratelny.

Diablo ma momentalne pauzu, hrame Borderlands 2 ale Diablo je hra ktora tu bude aj za rok aj za dva ... proste bude tu. To je druhy zasadny rozdiel v pristupe medzi D3 a TL2. D3 tu stale bude vdaka always online a je jedno ci zacnem nanovo, ci vytiahnem svoj stary char alebo co ta hra bude a bude vyvazena. Zaroven sa ta hra vyvija, keby som ju hral stale dokola tak sa obavuju nove veci. Do TL2 ked ma byt iny a stale hratelny aj za pat rokov s tou istou partou to musi niekto dorobit a nemusi to sadnut vsetkym.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mna skor v clanku zaujalo to, ze autor podla mna nechcel vypichnut moznost modovania, skor vseobecne ten fakt, ze Blizzard (podla autora) nuti hracov hrat tak, ako chce Blizzard, zatial co pri TL2 ma hrac slobodu hrat tak, ako chce on.

To sa netyka len modov, ale aj patchov, upravovania frekvencie dropov a ich kvality a podobne, vsetko kalibrovane k optimalnemu vyuzitiu auction housu, kedze podla toho, co som cital, je dost obtiazne v D3 obstat na vyssich obtiaznostiach, ak AH nepouzivas.

Ja osobne som niekde na pomedzi, osobne hry nehram online (zasadne hram SP, alebo po LAN s kamaratmi) a nemam rad always online, lebo dost cestujem a nemam pristup na net, na druhu stranu ale chapem a vidim aj vyhody, ktore to prinasa (cely ten "socialny" aspekt - nie je to nieco, co osobne pri hrani potrebujem, ale chapem, ze niektorym ludom sa to paci).

Strasne mi ale vadi, ked je moznost hrat offline uplne odstranena, ako to bolo v D3, alebo ako to bude v napriklad aj v novom SimCity (kde sa dokonca nebude dat ani loadovat!). Je to pre mna momentalne hlavny dovod, preco takety hry nekupujem.

Nemyslim inak, ze always online je nieco, kvoli comu tu bude D3 dlhsie ako TL2. TL2 ma takisto pravidelne patche ktore hru menia a vyvazuju a urcite budu aj verejne servery. V tomto oproti D3 nevidim rozdiel. Tak isto fungovalo aj D2, ktore je zive doteraz a always online k tomu urcite nepotrebovalo. Jediny rozdiel je, ze ked D3 omrzi Blizzard, alebo im zacne stracat peniaze (co sa zrejme tak skoro nestane, ale predsa), tak D3 zmizne zo sveta naveky vekov, zatial co ked TL2 omrzi Runic, tak sa de facto nic nestane, len prestanu patche. Komunita moze hru udrzat nazivo este aj dlhe roky po smrti jej developera / publishera, ako sa uz neraz v minulosti stalo, co v pripade D3 zrejme nebude mozne.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Cely ten clanok mi pride blizz and diablo boo, bad, away with it, torchlight yay good... Ale mozno je to len mojou nevyspatou hlavou.
Kazdopadne, diablo som nezapol uz hodne dlho, su tu zaujimavejsie veci, mozno to zapnem znova za nejakeho pol roka/rok. Mozno, dost ma odradil grind na najvyssej obtiaznosti...

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Clanok je urcite voci Blizzardu negativny, myslim ze sa ani nesnazil tvarit sa inak. :)

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun> Rec je o Diable, Sims by sm do toho netahal. Ako sam pisem je to nastroj nie nutnost. Vyhody su nepopieratelne, nie len koli socialnemu faktoru (dnes uz nikto nema cas robit LAN party, ked sa k hraniu dostaneme tak hodinu - dve, parkrat do tyzdna) ale musi to samozrejme mat zmysel.
Ze mas postavy niekde na cloude znamena iba tolko, ze si mozes zahrat z akehokolvek kompu kdekolvek alebo hru bez obav odinstalovat. Steam ma takto uz zachranil.

Diablo 3 je hra ktora by mna osobne singlac ani nebavila a keby mala iba ten tak si ju nekupim. Blizzard spravil paradnu hu ktora ma bavi, chcem ju hrat neskor znovu a nemam pocit, ze hram nieco tak ako chceli oni. Tento argument je naozaj postaveny len na tom online elemente, je to rovnaka hlupost ako tvrdit, ze D2 to nepotrebovalo. D2 sa rovnako patchovalo Blizzardom ich "arogantnym" sposobom a musel si hrat tak ako oni povedali. Akurat si nemusel byt stale na nete.

Ako vidis ked D2 fici este stale teraz tak je iba velmi mala sanca, ze D3 zrusia za pat rokov lebo im to nebude vynasat.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
cele toto T2 versus D3 mi pripomina take to ze - kde sa dvaja biju borde- ehm, treti vitazi :D

modovanie hier apropo nejak moc neoblubujem. za boha by som ale nevedel povedat nejaky rozumny dovod, iba proste som radsej ked hram hru tak ako bola zamyslana.

_________________
meh.


Naposledy upravil Wolf dňa Ut. 16. Okt 2012, 15:40, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Will napísal:
Annun> Rec je o Diable, Sims by sm do toho netahal.

Aaaaaaaaa.

To nie je Sims, to je Simcity. Daj si facku. :)
Will napísal:
Ako sam pisem je to nastroj nie nutnost. Vyhody su nepopieratelne, nie len koli socialnemu faktoru (dnes uz nikto nema cas robit LAN party, ked sa k hraniu dostaneme tak hodinu - dve, parkrat do tyzdna) ale musi to samozrejme mat zmysel.
Ze mas postavy niekde na cloude znamena iba tolko, ze si mozes zahrat z akehokolvek kompu kdekolvek alebo hru bez obav odinstalovat. Steam ma takto uz zachranil.

Diablo 3 je hra ktora by mna osobne singlac ani nebavila a keby mala iba ten tak si ju nekupim. Blizzard spravil paradnu hu ktora ma bavi, chcem ju hrat neskor znovu a nemam pocit, ze hram nieco tak ako chceli oni. Tento argument je naozaj postaveny len na tom online elemente, je to rovnaka hlupost ako tvrdit, ze D2 to nepotrebovalo. D2 sa rovnako patchovalo Blizzardom ich "arogantnym" sposobom a musel si hrat tak ako oni povedali. Akurat si nemusel byt stale na nete.

Ako vidis ked D2 fici este stale teraz tak je iba velmi mala sanca, ze D3 zrusia za pat rokov lebo im to nebude vynasat.

S tymto vsetkym viac menej suhlasim, ale stale si nemyslim, ze always online je v D3 len preto, aby to bolo pre hraca komfortnejsie. Mozno starnem a prepina mi z konspiracnych teorii, ale to, ako je cela hra navrhnuta, ako sa vyvija a niektore vyjadrenia top manazmentu Blizzardu (hracy su chodiace vrecia penazi) mi pride dost ucelove, aby hracov smerovalo k urcitemu sposobu hry a odstranili moznost sa tomu vyhnut legitmnymi (grinding) ale aj z pohladu Blizzardu nelegitimnymi cestami (mody, cheaty, trainery, editory).

Ak by to tak nebolo, nevidim ziaden normalny dovod, preco by D3 nemohlo ponukat aj normalny offline mod. Myslim ze to je aj pointa toho clanku.

V kazdom pripade sa ale nechcem hadat, zaujimal ma vas nazor ako ludi co to hrate, ten som dostal, takze dakujem. :)

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun> jasne to nieje hadanie sa. Point s AH je dobry ale napriklad ja som ho zatial nepocitil a poznam ludi co to opakovane presli na zvysujucej sa obtiaznosti a tiez AH nepouzili. Samozrejme doraz na always online pri Diable spociva z velkej casti aj v tomto.

Ale jednoducho nemam pocit, ze by som hral hru ktoru mi nanutil developer len preto, ze som always online. Doteraz som do ziadnej hry nepouzil ziadne mody takze vzdy som hral iba to co mi developer dal aj ked to bolo offline a single playerove. Keby som si pustil TL2 tak si tiez pustim iba to co mi developer dodal. Nebudem sa pozerat na to, ze ma nuti hrat taku hru alebo nebudem vnimat, ze mam slobodu ked mam v menu viac nastaveni.
Doom si vystacil s hlasitostou zvuku a hlasitostou efektov a hen jaka pecka to bola :D

OMG SimCity ... cital som v rychlosti a nejak som si zapamatal Sims :D

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
AH nieje az take strasne, jedine co ti ponuka je zbavit sa grindu, nizsie obtaznosti sa daju prejst v pohode aj bez toho, na predposlednej je to uz zle a posledna... Skoda hovorit :)
Taktiez nemam pocit ze by ma Blizz do niecoho nutil, ci uz pri Diable alebo WoWku, hraju sa s tym, tweakuju to, ale sak je to ich praca. To always online je sice nestastne a je smutne ze je hlavne koli zisku z AH, ale tak co narobime, jedny vydavaju v kuse nove dlc za 10 - 15$ druhy zasa maju 5 ci 10% z predaja veci. Teraz nehovorim o TL, ale tak vseobecne.
Uplne ma dostal koment o tom ze Blizz ignoruje ludi a ich navrhy.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 305 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun