HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 111 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalšia
Autor Správa

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 15.10.2004
Príspevky: 116
Body: 0
Bydlisko: BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
What is BioWare adding to the ending with the Extended Cut DLC?
BioWare will expanding on the ending to Mass Effect 3 by creating additional cinematics and epilogue scenes to the existing ending sequences. The goal of these new scenes is to provide additional clarity and closure to Mass Effect 3.

When will the Extended Cut DLC be available?
Currently the Extended Cut DLC is planned for this summer, no specific date has been announced at this point.

Spoiler! :
Obrázok


Aj tak neviem, či sa mám tešiť z niečoho čo tam podľa mňa už malo byť.
Každopádne zatiaľ to vyzerá na free ending DLC niekedy v lete.

_________________
Only a fool is sure of anything,
a wise man keeps on guessing.


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak dohral som to...
Co povedat? Keby teraz vystrihli poslednych 20 minut a uplne to prepisali, tak by som sa vobec nenahneval...
Kokoz...

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 15.10.2004
Príspevky: 116
Body: 0
Bydlisko: BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No neni to len o konci. Po tom co to prejdes a zacnes rozmyslat nad koncom,
ti dojde, ze vlastne skoro vsetky rozhodnutia z predchadzajucich dielov su zredukovane
do cisielok vo war assets. Nechal si prezit rachni queen? Super, zije.
Zabil si ju? Smolka, reaperi ju znovu naklonovali.

Zachranil si council a Destiny Ascencion? +25 bodov.
Nechal si ich zabit, ale neznicil si Human fleet? +10 bodov.
Tych bodov som mal na konci asi 7500, cize sa to vobec v nicom neodrazilo.
Okrem vyslovene par viet tu a tam.

Mam pocit, ze skoro vsetky dolezite rozhodnutia su tam uplne ignorovane,
premietnu sa ako maly rozdiel v cislach WA, ale v podstate je to jedno, lebo to aj tak
vedie k jednomu koncu, (ktory nedostanes bez hratia MP).

A to cele preto, lebo to bud odflakli, alebo nestihli.Pricom tam stihli napchat
Chobotrona z IGN, ktora ma vlastnu postavu na Normandy (sex in underwear included). yay.

_________________
Only a fool is sure of anything,
a wise man keeps on guessing.


Hore
 Profil  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Unfortunately je to tak.
Plus podla mna drsne okopirovali jednotku v tom ako sa odvija pribeh.

Koniec som zvladol aj bez MP, actually MP vobec nechapem mam tam dve zbrane, mozem hrat iba humanov a XP su mi akurat na to aby som si upgradoval powers ktore su okrem jednej useless pretoze niesu aimovane (mam infiltratora). Galactic readiness sa mi sice pohlo hore ale na tom SP nezavisi.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 15.10.2004
Príspevky: 116
Body: 0
Bydlisko: BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Will napísal:
Unfortunately je to tak.
Plus podla mna drsne okopirovali jednotku v tom ako sa odvija pribeh.

Koniec som zvladol aj bez MP, actually MP vobec nechapem mam tam dve zbrane, mozem hrat iba humanov a XP su mi akurat na to aby som si upgradoval powers ktore su okrem jednej useless pretoze niesu aimovane (mam infiltratora). Galactic readiness sa mi sice pohlo hore ale na tom SP nezavisi.



Galactic readiness su v podstate percenta war assets, ktore sa pouziju pri konci. Cize ak nehras MP,
dostanes len polovicu. Na prezitie potrebujes bez MP 8000 resp. 10000 bodov (4000 a 5000 so 100% readiness),
No a ako som pisal, ja som mal 7500, spravil som uplne vsetko a este som mal importnute postavy z MP.

Kazdopadne, idem si to odinstalovat, mozno ked sa k tomu o pol roka vratim tak budem mat lepsiu
naladu a dokazem sa z toho este tesit. No a snad dovtedy vydaju ten koniec(a doriesia moj problem s multiplayerovym uctom.
kazdy tyzden mi pisu ze please contact us in 7-10 days, ale uz sa na tom len bavim).

_________________
Only a fool is sure of anything,
a wise man keeps on guessing.


Hore
 Profil  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zacal som celu trilogiu odznovu, som zvedavy kedy to dokoncim a ci dovtedy zmenim na druhe hranie nazor na trojku.

Je niekde uz napisane napr. co robi nechat / znicit CB v dvojke?
Alebo co robi oskenovat / neoskenovat keeperov?

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 15.10.2004
Príspevky: 116
Body: 0
Bydlisko: BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Keeperovia neviem a pytal som sa aj na inych forach. V dvojke dojde aspon mail.
V trojke som si nevsimol zatial nic (2x prejdene).
CB ma vplyv na war assets - mas ich trosku menej alebo viac podla toho ci bola alebo nebola znicena.
A zevraj su znizene naroky na control ending pokial nebola znicena, ale to neviem na 100 %.

Inak aka sa ti zda jednotka ked ju teraz spatne hras? Akurat som sa minule s niekym bavil o tom,
ze ci sa nam tie stare hry pacia viac kvoli tomu lebo sme ich inak vnimali alebo boli fakt objektivne lepsie.
A nejako sme k nicomu nedospeli.

_________________
Only a fool is sure of anything,
a wise man keeps on guessing.


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mno co sa jednotky tyka tak ja som ju aj s dvojkou hral tak pol roka dozadu ako pripravu na trojku a celkovo mi vychadza dvojka lepsia... konkretne v gameplayi (tie hybridne suboje, som rad ze dvojka nechala prestelky ako prestrelky) a dlzke hrania, zvysne aspekty mi prisli rovnako dobre.. plus sa v dvoke myslim nerecyklovali tak lokacie ako v jednotke pri side misiach... jebinkovia potom toto zopakovali v DA2 z lenivosti...

Will: ziadne veci co si poriesil v jednotke a dvojke (a vlastne aj v trojke) nemaju na ending vplyv okrem cisla na konzole... je to smutne ale je to tak.. takze imo si daj uplne iny run ako si mal predtym, a uvidis co sa ti pomeni pocas trojky (imo nic iba ak ti niekdo zomrie tak tam nebude) a to aky to ma vplyv na koniec neries a vypni to v momente ked prides na zem v trojke :D

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jednotka ma zastaraly interface a rule system ale to mala uz ked vysla. Plus sa v nej tvorcovia drzali niektorych archetypalnych dizajnov ktore v dvojke boli pretavene bud v skratene koridory alebo mensie ale zaujimavejsie lokacky. Graficky a pribehovo mi tam nechyba nic. Samozrejme mat to v dvojkovej grafike by bolo super.
Na tvoju otazku su dve odpovede:
1. Ano tie hry mali lepsi pribeh, premyslenejsie pokracovania atd. Feeling pri opakovanom hrani nieje 100% ten isty ale bol ovela lepsi nez pri prvom hrani vacsiny modernych hier. [vymazané] ako EDI je rouge VI z prveho dielu by v starej hre nikto nevytiahol.

2. Moderne hry konecne vyuzivaju technologiu na ktorej su postavene a miesto rozflaknutej Citadely kde sa hrac akurat tak nabehq dostanes kompaktnejsie ale prepracovanejsie prostredia. Zavadzaju sa nove prvky ktore do hrania realne prinesu to co si si kedysi musel len predstavovat.

Skoda ze Bioware zakapal nq EA a budu terz chrlit komerne sracky. ME2 si zasluzi miesto na piedestale novodobej RPG sceny za fantaticke sklbenie modernych gameplay technik a klasickeho pribehu plneho osobnych linii.

EDIT: druhym svetlym prikladom je v Deus Ex: Human Revolution, ktory je velmi podobny povodnemu Deus Ex, ale tym ze je tam uplne prerobeny engine ktory umoznuje realne sa sneakovat a poriadne lozit po rebrikoch a pod, poriadny hand to hand combat tak to pocas celeho hrania vobec nevadi.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
pozrel som si ten extended ending teda... still sucks... mozno este viac lebo som si pripomenul aky nelogicky a divny bol ten koniec na citadele. takze uninstall. ah well.... tak pokracujeme v Deus Ex radsej, je to far more superior hra (a vlastne to skoro kazda co som za posledny rok hral ked si to vezmem spatne :D )

takze sa neobtazujte, pre zvedavych uz to je na youtube, ale aj to je asi zbytocna strata casu

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Osobne som s extended koncom ok, ani by som to nenazival extended koniec ale proste koniec. Tak nejak som si to predstavoval ked som povodne hral hru. Pozrel som si to na youtube, instalovat to nebudem dokym to nebudem hrat znovu.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mne to bohuzial pokazili dve veci,
za a) toto tam fakt malo byt hned a nie prplat sa s tym a davat to ako dlc
za b) pripomenul som si ako je cely ten plot s catalystom ciste wtf

no a destroy mi pride stale jedina moznost ktoru by vybral zdravo uvazujuci commander

jo a teda s tym pridanym obsahom ako takym ale issue nemam aby bolo jasno, len proste je to prilis neskoro a nezachranuje to stuff ktory uz pokazili.. ale s tym sa ani neratalo zas :D

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak rozsirili aj tie uz tri existujuce konce, dodali tam novy material a povysvetlovali co to (napriklad aky je rozdiel medzi control a synthesis endingom). Bohuzial nic to nemeni na tom ze poslednych 20 minut hry je totalne retardovanych.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Cela hra ma dve zasadne chyby ktore nespravi ziaden koniec,

1. Je primarne navrhnuta ako standalone titul
2. Subsequently, rozhodnutia ktore hrac spravil v 1 a 2 boli [vymazané] do riti a nepriklada sa im ziadna vaha. Bud je rozdiel v - 15 bodov tam a + 20 bodov tam (napr. zachrana Councilu) alebo je rozhodnutie uplne znegovane nech sa deje co sa deje (Rachni). Zrovna Rachni som si vcera opat pripomenul a skoro mi uletel dekel. Zachranil si Rachni, super ovladnu ich Repareri. Nezachranil si ich? Nevadi Reaperi si spravia svoju kralovnu. Co dokazuje bod 1, jednoducho sa niekto rozhodol, ze Rachni budu enemy v trojke a uplne sa [vymazané] na to, ze sa Shep o nieco snazil.
Aby toho nebolo malo, kto dosiahol mierove riesenie zalezitosti s mind controling rastlinou na jednej kolonii tak sa neskor dozvie, ze rastlina veselo bojuje proti Reaperom a pomaha kolonistom organizovat odboj. DO [vymazané] CO?! TAK [vymazané] MALA RASTLI NA DO [vymazané] FUNGUJE NORMALNE ALE RACHNI KTORI SA CELY CAS TVARILI, ZE SU MEGA DOLEZITI SU [vymazané] DO RITI A POSTAVENI AKO ENEMY BEZ OHLADU NA PREDCAHDZAJUCE ROZHODNUTIE?!!!!! [vymazané] [vymazané] CECKY RIT, URVAT HLAVU A NASRAT DO KRKU [vymazané] [vymazané] EA [vymazané].


Tento novy koniec aspon zobral do uvahy, posadku Normandy.

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

Bojovník
Obrázok používateľa

Založený: 15.10.2004
Príspevky: 116
Body: 0
Bydlisko: BA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Suhlasim s Willom.
Este dodam, ze pri ME som mal prvykrat pocit, ze je mozne spravit nejake
naozaj nelinearne (a vysokorozpoctove) crpg, resp celu hernu seriu a bol som z toho celkom nadseny (napriek tomu, ze to bola v podstate konzolova covershootovacka).
Tym padom by sa hry zas niekam posunuli a interaktivita, ktora ich odlisuje od filmov/knih, by bola adekvatne odmenena.

Fakt skoda, ze nic take neprislo. V trojke sa to prejavovalo celu hru a samozrejme, ze miesto, kde dosledky roznych rozhodnuti
mali byt najkoncentrovanejsie (koniec), dopadol ako dopadol. Naviazanosti na zvysok serie dost poskodilo aj to,
ze sa prilis vela veci riesi cez nieco, co sa objavi az v poslednom dieli.
Ked sa na to spatne pozriem, mam pocit ze to bolo bud odflaknute, alebo tam bol schvalne odobraty content kvoli platenym dlcckam.
Neviem, ci je to nevyhnutne chyba EA, mam pocit, ze pokial to BW chceli inak, tak sa za to mali postavit, ale pravdupovediac sa mi
to uz ani nechce velmi riesit.

Co sa EC tyka, tak mi to pride ako vcelku pakaren. Konce su predlzene o par scenok v game engine,
typu vytesujuci sa asari, vytesujuci sa krogani, vytesujuci sa ludia, pripadne
vytesujuci sa svietiaci asari, vytesujuci sa svietiaci krogani, vytesujuci sa svietiaci ludia.
"Sebaobetovanie" sa Sheparda posobi ako strasne klise, miestami je to neskutocne pateticke (az trapne).
Co vnimam ako plus je jeden novy ending (ktory mi sam o sebe az tak sympaticky nie je).
Inak som mal pocit, ze veci typu co vlastne robi Normandy a co je so Shepardom vysvetlene nie su,
pri Normandy im proste ohlasia "get the hell out of here", niekam letia, havaruju, vystupia, nastupia, odletia (?).
Shepard prezije red ending, tak ako predtym (spekulanti mozu spekulovat :) ).

_________________
Only a fool is sure of anything,
a wise man keeps on guessing.


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 111 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun