Suhlasim s Willom.
Este dodam, ze pri ME som mal prvykrat pocit, ze je mozne spravit nejake
naozaj nelinearne (a vysokorozpoctove) crpg, resp celu hernu seriu a bol som z toho celkom nadseny (napriek tomu, ze to bola v podstate konzolova covershootovacka).
Tym padom by sa hry zas niekam posunuli a interaktivita, ktora ich odlisuje od filmov/knih, by bola adekvatne odmenena.
Fakt skoda, ze nic take neprislo. V trojke sa to prejavovalo celu hru a samozrejme, ze miesto, kde dosledky roznych rozhodnuti
mali byt najkoncentrovanejsie (koniec), dopadol ako dopadol. Naviazanosti na zvysok serie dost poskodilo aj to,
ze sa prilis vela veci riesi cez nieco, co sa objavi az v poslednom dieli.
Ked sa na to spatne pozriem, mam pocit ze to bolo bud odflaknute, alebo tam bol schvalne odobraty content kvoli platenym dlcckam.
Neviem, ci je to nevyhnutne chyba EA, mam pocit, ze pokial to BW chceli inak, tak sa za to mali postavit, ale pravdupovediac sa mi
to uz ani nechce velmi riesit.
Co sa EC tyka, tak mi to pride ako vcelku pakaren. Konce su predlzene o par scenok v game engine,
typu vytesujuci sa asari, vytesujuci sa krogani, vytesujuci sa ludia, pripadne
vytesujuci sa svietiaci asari, vytesujuci sa svietiaci krogani, vytesujuci sa svietiaci ludia.
"Sebaobetovanie" sa Sheparda posobi ako strasne klise, miestami je to neskutocne pateticke (az trapne).
Co vnimam ako plus je jeden novy ending (ktory mi sam o sebe az tak sympaticky nie je).
Inak som mal pocit, ze veci typu co vlastne robi Normandy a co je so Shepardom vysvetlene nie su,
pri Normandy im proste ohlasia "get the hell out of here", niekam letia, havaruju, vystupia, nastupia, odletia (?).
Shepard prezije red ending, tak ako predtym (spekulanti mozu spekulovat
).