HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ] 
Autor Správa

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
http://en.wikipedia.org/wiki/Torchlight
http://en.wikipedia.org/wiki/Torchlight_II

Ja viem ze zakladat tuto temu teraz pocas Diablo osialu budu mozno niektori z vas povazovat v horsom za trolling a v lepsom za hnusnu reklamu, ale celkom uprimne prehlasujem, ze to tak nemyslim.

Rozhodol som sa zatial si D3 nekupovat, ale vsetko to hype okolo ma naladilo na takyto typ hry, tak som sa rozhodol preordernut Torchlight 2. Na Steame je teraz celkom fajn akcia, za 20 evry dostanete jednotku zadarmo hned a dvojku ked vyjde (o par mesiacov).

Vedel som, ze to je dost komixove co sa tyka grafiky a ze autori su z velkej casti byvali clenovia Blizzard North, ale inak som o tom vela nevedel.

A ci pana nie je to zla hra.

Ked sa clovek prenesie cez obcas trosku detsku grafiku (ale obcas aj prekvapivo krasnu a hlavne vyborne beziacu aj na starych notasoch), stupidne questy a skoro neexistujuci pribeh, je to uzasny klon Diabla. Je to zabavne, chytlave, celkom dobre vybalancovane (aj ked normal je aspon pre mna dost lahky, umrel som zatial len raz a to tiez vlastnou chybou), ma to vacsinu veci, ktore sa mi pacili v D2 plus kopec zaujimavych vylepseni.

Nove veci co sa mi pacia:
1. Vlastne zvieratko. Kazdy hrdina ma vlastneho zvera, ktory ma vlastny inventar, vies kustok aj bojovat, ale co je najdolezitejsie, viete ho skoro odhocikial nalozit vecami a poslat spat do mesta aby ich predal bez toho, aby ste museli unavne do mesta behat sami. Toto vyrazne zvysuje pozitok z hry, lebo clovek nemusi kazdych 5 minut odbehavat do mesta predavat hovadiny.
2. Kuzla. Vasi hrdinovia maju okrem skillov (ktore ziskavaju podobne ako v D2 pridelovanim bodov) moznost carovat aj kuzla, ktore sa ucia normalne zo zvitkov, ktore najdu. To hre dava novy rozmer, lebo mozte carovat aj veci, ktore nemate medzi skillmi, viete si to menit ako chcete a v pripade potreby kuzla viete naucit aj svoje zvieratko.
3. Ked vypnete hru, hra vas nevrati spat do mesta, miesto toho pri najblizsom zapnuti budete pokracovat presne tam, kde ste skoncili. To sa mi velmi kvituje.
4. Velka moznost hrat sa s predmetmi. V meste viete lubovolny predmet socketovat, dodatocne ocarovat, znicit a vybrat z neho stare runy, transmutovat ho (kombinovat s inymi) a predat. Mate taktiez moznost gamblit o nove itemy (rovnako ako v D2).
5. Hra ma vlastny editor a kopec zaujimavych modov. Existuju mody na grafiku, na kopec novych typov postav, na kraftenie, na skilly, atd.
6. Ziaden skill tree. Postavy sice maju skilly do ktorych prideluju body, ale skilly na sebe nie su navzajom zavisle, jedine co musite splnit je level requirement. To vam dava ovela vacsiu volnost v tom, aku postavu si vyrobite. V kombinacii s Respec modom, vdaka ktoremu viete za peniaze presuvat uz pouzite skillpointy, vam to dava ovela vacsiu flexibilitu a podla mna to je pekny kompromis medzi D2 a D3 systemom.
7. Boje. Kuzla maju mocne efekty, nepriatelia lietaju vzduchom, mrznu, exploduju... Obcas to je prilis farbene a clovek straca prehlad, ale je to zabava.
8. Mapy do zabudnutych dungeonov. Obcas najdete, alebo si kupite mapu, ktoru mozte pouzit na otvorenie portalu do zabudnutej casti dungeonu. Casto tam najdete zaujimavejsie predmety a silnejsich nepriatelov, ako by ste cakali.
9. Ziadne sialene DRM, da sa hrat offline, bezi to aj na starych strojoch.

Co sa mi nepaci:
1. Az prilis vela item dropov. Aj napriek relativne velkemu inventaru a zvieratku budete rychlo zahlteni desiatkami magickych predmetov, z ktorych vacsina bude velmi podobna a zacne byt problem sa v tom orientovat. Mozno by to chcelo generovat trochu menej hovadin.
2. Questy a pribeh. Sice plnia ulohu v tom, ze vas posuvaju dopredu, ale zaujat vas urcite nezaujmu.
3. Nutnost pridelovat body do atributov. Ak ste mag, davate skoro vsetko do magie. Ak bojovnik, do sily. Ak lukostrelec, do dexterity. Naco to v hre vobec je?
4. Ziaden multiplayer (to mne osobne nevadi, ale mnohym ludom ano).
5. ZIadne velke lokacie nad zemou. Cela hra je jeden velky dungeon (aj ked casto sa meniaci a pekny).

Toto vsetko je ku jednotke. Videa z dvojky vyzeraju super a podla vsetkeho odstranili najvacsie vyhrady ku jednotke (multiplayer, svet nad zemou, vraj aj pribej je lepsi).

Celkom sa tesim.

A zacinam mat stale viac pocit, ze si to D3 mozno ani nekupim vobec.






_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Naposledy upravil Annun dňa Po. 21. Máj 2012, 13:38, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Annun napísal:
6. Ziaden skill tree. Postavy sice maju skilly do ktorych prideluju body, ale skilly na sebe nie su navzajom zavisle, jedine co musite splnit je level requirement. To vam dava ovela vacsiu volnost v tom, aku postavu si vyrobite. V kombinacii s Respec modom, vdaka ktoremu viete za peniaze presuvat uz pouzite skillpointy, vam to dava ovela vacsiu flexibilitu a podla mna to je pekny kompromis medzi D2 a D3 systemom.


Ber do uvahy, ze v D3 je rovnako teraz len level requirement a doladujes runami. Imo to iste ajked sa asi da namietnut ze v Diable si nemozes lubovolne klikat skillpointy ale skilly a runy sa ti odomykaju same podla dosiahnuteho levelu.
Vo vysledku ale nevidim (teoreticky rozdiel).

Point 7 je zlaty, to iste sdavam za plus D3 :)

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No rozdiel medzi D3 a tymto je asi v tom, ze pokial viem, tak v D3 skill body nerozdelujes vobec. V tomto skilly stale pridelujes (cize ak ma skill 10 bodov - co je maximum - je ovela silnejsi ako ked ma bod len jeden), ale nemusis postupovat po nejakom strome, mas trosku vacsiu volnost vyberu.

Inak som sa to snazil ku D3 velmi neprirovnavat, ja som D3 nehral a podla toho co pisete je to vyborna hra. Skor to pre mna bola lacnejsia alternativa vhodna aj na notas a na cesty.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tomu ja rozumiem len sa pytam ci to nieje to iste mat 10 skill pointov alebo 5 run ktore ti pridavaju extra veci? Pride mi to proste tak, ze iba odpada to manualne klikanie skill bodikov ale inac sa nic nemeni.

No nieje to zadna tema na separatny manifest, dik za typ :)

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Aha, to je mozne, ja neviem ako funguju v D3 tie runy. Mozno je este rozdiel to, ze v D3 vies hocikedy tie runy poprehadzovat? To sa tu neda.

Torchlight ma system vlastne identicky s D2, tak akurat tam odpada ta zavislost medzi skillmi (cize ziadna stromova struktura).

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zaujimave zaujimave, mozno mi to pojde aj na firemnom notasku :D
A hej v D3 mozes ked mas chvilku kludu alebo vies co chces menit runu ku kuzlu kedykolvek, rozdiel je v tom ze tu runu tu mas len jednu a ta ti (niekedy) vcelku drasticky meni ako sa dane kuzlo sprava.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ide to kedykolvek poprehadzovat len sa to da tazko v boji..chvilu to trva kym to rucne prehodis (asi naschval)
plus je asi 20 sekundovy cooldown
teda rychle prehadzovanie sa nekona ..co prave mas nastavene to mas prave nastavene a pri prehadzovani asi minutu stojis teda pri pvp priam nemozne a pocas boja ista smrt..
Spoiler! :
btw ja som to este neriesil ale v roznych zlodejskych gildach sa vraj posuskava o offline cracku ale psst :)

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Este by som mozno poznamenal, da sa na Steame stiahnut zadarmo demo na jednotku, ak nad tym rozmyslate, skuste najprv to demo. A nedajte sa odradit tou grafikou, ono sa to zlepsi, cim hlbsie pojdete. :)

Inak som s potesenim zistil, ze ked som kupil plnu hru, tak sa demo viac menej len odomklo, nemusel som nic dalsie stahovat a vsetky postavy z dema vedeli pokracovat dalej.

A cez Steam sa to tiez pekne same syncuje do cloudu vzdy ked mate net, takze ak to mam na viac pocitacoch, mam vsade vsetky postavy, vsetky su aktualizovane a nemusim sa o to starat.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Keďže už mám TL2 predobjednané a aj som sa s prvou vlnou dostal do closed bety, môžem Annunovi poupdatovať čosi.

Annun napísal:
1. Vlastne zvieratko. Kazdy hrdina ma vlastneho zvera, ktory ma vlastny inventar, vies kustok aj bojovat, ale co je najdolezitejsie, viete ho skoro odhocikial nalozit vecami a poslat spat do mesta aby ich predal bez toho, aby ste museli unavne do mesta behat sami. Toto vyrazne zvysuje pozitok z hry, lebo clovek nemusi kazdych 5 minut odbehavat do mesta predavat hovadiny.

Ešte lepšie než v jednotke, pretože tam každú nie-trash-white-item vec bolo treba identifikovať scrollom, čiže keď došli bolo treba ísť osobne portálom do mesta, príp. predávať pomocou peta veci "na blind."

Annun napísal:
3. Ked vypnete hru, hra vas nevrati spat do mesta, miesto toho pri najblizsom zapnuti budete pokracovat presne tam, kde ste skoncili. To sa mi velmi kvituje.

Bohužial TL2 už túto funkciu nemá, alebo minimálne v multiplayeri tak úplne nie je (CB je internet-play only). Pri "loade" hodí hráča do mesta daného aktu. No v MP si to pamätá posledné 4 navštívené lokácie kompletne s vybitými monštrami, ukradnutým lootom, pozíciami všetkých vecí, questov, dungeonov, etc.

Annun napísal:
8. Mapy do zabudnutych dungeonov. Obcas najdete, alebo si kupite mapu, ktoru mozte pouzit na otvorenie portalu do zabudnutej casti dungeonu. Casto tam najdete zaujimavejsie predmety a silnejsich nepriatelov, ako by ste cakali.

Pokiaľ vieme, v TL2 už tieto mapy nie sú.

Annun napísal:
9. Ziadne sialene DRM, da sa hrat offline, bezi to aj na starych strojoch.

TL2 beta je zatiaľ internet only, avšak full release by mal singleplayer bežať normálne offline (+LAN support). Môžem povedať, že na mojej sedemročnej starej šunke mi to ide úplne v pohode takmer vždy plynulo a v "low" nastaveniach to vyzerá cca. ako TL1 na vyšších, takže sa nesťažujem.

Annun napísal:
1. Az prilis vela item dropov. Aj napriek relativne velkemu inventaru a zvieratku budete rychlo zahlteni desiatkami magickych predmetov, z ktorych vacsina bude velmi podobna a zacne byt problem sa v tom orientovat. Mozno by to chcelo generovat trochu menej hovadin.

V TL2 zatiaľ badám, že drop je regulovaný aj obtiažnosťou a prevažne padajú trash biele veci, príp. zelené takmer-vždy-trash veci. Frekvencia spellov, modrých a unikátnych vecí o kus menšia než v jednotke. Keďže ale identifikovať treba len unikáty a niektoré zriedkavejšie modré veci, takmer nikdy nepotrebuješ ísť späť do mesta, pet v pohode predá + dokáže teraz kupovať cestou naspäť potiony a identify/town portal scrolly.

Annun napísal:
2. Questy a pribeh. Sice plnia ulohu v tom, ze vas posuvaju dopredu, ale zaujat vas urcite nezaujmu.

Príbeh je v podstate rip-off Diabla 2 (ktovie prečo asi, lol), konečne ale človek vidí a zažije čosi aj zo zvyšného sveta. Side-questy sú klasické HnS serepetičky na spôsob "search and destroy" či "find and bring back." Z Diabla 3 okukali trochu "eventy," čiže sem-tam človek natrafí na niekoho, komu môže zachrániť prdel a dostať za to nejakú malú odmenu.

Annun napísal:
3. Nutnost pridelovat body do atributov. Ak ste mag, davate skoro vsetko do magie. Ak bojovnik, do sily. Ak lukostrelec, do dexterity. Naco to v hre vobec je?

V dvojke už majú atribúty trochu pomenené efekty, takže už nie je až tak jednoznačné "do čoho pumpovať." Teda Strength zvyšuje fyzický damage všetkých zbraní + všetok critical damage, Dexterity zvyšuje dodge a critical hit chance a znižuje damage penalty za "fumble" (v podstate "netrafený" útok, štandarný postih je -75% damage), Focus zvyšuje manu, všetok elementálny damage a šancu na "execute" (v podstate útok oboma zbraňami naraz pri dual wielde, funguje však len keď sú obidve zbrane rovnakého typu, napr. meč+meč, pištol+pištol, sekera+sekera, atď.) a Vitality zvyšuje životy, armor a block chance na štítoch. Navyše predmety majú všetky "level requirement" od ktorého ich môže používať každý, nezávisle od atribútov (s výnimkou "xy class only" unikátov) a attribute requirement, ktorý keď spĺňaš, tak môžeš ignorovať ten levelový.

Annun napísal:
4. Ziaden multiplayer (to mne osobne nevadi, ale mnohym ludom ano).

V TL2 bude LAN support aj online play. V closed bete zatiaľ len online play a networkové bugy sa vychytávajú dosť rýchlo, takže sa to stále zlepšuje.

Annun napísal:
5. ZIadne velke lokacie nad zemou. Cela hra je jeden velky dungeon (aj ked casto sa meniaci a pekny).

Každý act v TL2 má svoj vlastný overworld s niekoľkými lokáciami a kopou dungeonov, takže problem solved.

+ na záver dodám, že obtiažnosť o hodne stúpla (aj na Normal obtiažnosti dostanete od koncových dungeon bossov instant kill na jednu-dve rany, pokiaľ nemáte vyslovene "tankový" build; v podstate každý úder má istý "knockback"; damage zo skillov je vo väčšine prípadov oveľa menší ako klasický útok a človek si naozaj musí dávať pozor na to čo robí) a rýchlosť pohybu sa dosť zvýšil čo spôsobuje dosť problémy s triafaním sa do monštier, najmä pre meleečkárov a obzvlášť pri dual wielde a jednoručných zbraniach, ktoré majú len maličký, príp. žiadny damage arc a splash damage (ergo: obojručky dávajú plošne všetkému do ksichtu v ich ceste, mečíkom upicháte prinajlepšom dvoch tesne na sebe sa krútiacich.)

Toť zatiaľ vsjo čo mi napadlo.

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Vojvoda
Obrázok používateľa

Založený: 18.01.2007
Príspevky: 586
Body: 31
Bydlisko: Zlaté Moravce

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Torchlight jednotku som kedysi celkom dlho drvil a aj tak som sa nedostal na koniec, išiel som systémom, všetky bočné a skryté dungeony a nahnalo to hrací čas pekne hore.

_________________
Keď má problém riešenie starosti sú na nič. Keď problém riešenie nemá starosti nepomôžu. (Dalajláma)


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak v jednotke som tesne pred koncom hlavneho dungeonu (hra samotna je podla vsetkeho nekonecna, ale pribeh ma svoj koniec) a niektore veci viem ohodnotit trochu lepsie:

Plusy:
- stale to je celkom zabava
- prostredia sa vzdy po par leveloch uplne zmenia, co je velmi fajn
- raz za cas sa objavi puzzle, sice vascinou uplne primitivne, ale stale to je v tomto zanri prijemne spestrenie

Minusy:
- monstra su vsetky uplne rovnake len s inymi modelmi. Nemaju ziadnu specialnu AI, vacsinu casu je vam uplne jedno proti komu bojujete, lebo vsetci sa chovaju rovnako a su rovnaka hrozba
- v bojoch netreba uplatnovat skoro ziadnu taktiku, je to len hlupe klikanie
- az na tie bocne dungeony je to extremne lahke, vratane koncovych bossov
- mala roznorodost predmetov, najdete stovky prstenov a vsetky su rovnako na nic
- dungeony su podla vsetkeho poskladane z preddizajnovanych sekcii a tie sa niekedy opakuju, takze mate divny pocit deja vu

Som zvedavy a celkom sa tesim na dvojku, dufam, ze niektore z tych veci vylepsia.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6457
Body: 219
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak, kedze uz vysla dvojka a ja som sa vcera po zopar prijemne stravenych veceroch dostal do tretieho aktu, rozhodol som sa, ze zhodnotim, ako si hra stoji v porovnani s jednotkou (bohuzial s D3 porovnavat neviem, kedze to som nehral - ak niekto ma skusenosti s oboma, prosim podelte sa).

V skratke, Torchlight II mi pride ako hra vybrusena skoro do dokonalosti. Neprinasa nic prevratne nove, stale to je to iste ARPG co vsetci poznate, ale kazdy jeden klik, kazdy jeden element UI a kazda jedna herna mechanika je ocividne premyslena do detailov a implementovana tak, aby celu hru sprijemnila, zjednodusila a odstranila frustraciu.

Oproti jednotke autori odstranili vlastne vsetky problemy, ktore mi tam vadili.

Mapy su obrovske, roznorode, aj nad zemou aj pod zemou, plne zaujimavych lokalit ktore cloveka casto primaju len tak sa potulovat a objavovat. Grafika je stale komixova, ale aj napriek tomu nejako dokazala v spravnych momentoch posobit celkom pochmurne, nie je narocna na HW, no vyzera dobre a moderne, hlavne v pohybe (mam pocit, ze screenshoty voci nej nie su celkom spravodlive). Animacie a efekty kuziel su casto az oslepujuce, no na rozdiel od jednotky mi pridu aj napriek tomu prehladnejsie. Screenshoty viete najst kadekde na nete, napriklad aj tu: http://store.steampowered.com/screenshot/view/200710/0

Nepriatelia presli asi najvacsou zmenou, su extremne roznorodi a casto vyzaduju diametralne odlisnu taktiku. Neraz vas prinutia oprasit skilly, ktore inak velmi nepouzivate, alebo sa aj zamysliet nad tym, ako na nich. Hra ponuka aj siroku plejadu bossov.

Hru hram momentalne na veteran obtiaznosti a pride mi to tak akurat. Umrel som uz peknych par krat, ale vacsinou vlastnou chybou a az na jeden quest som zatial nenatrafil na nic frustrujuco tazke. Velmi prijemne zistenie pre mna bolo, ze po prvy krat v ARPG hre mam pocit, ze peniaze maju svoj vyznam aj v pokrocilej hre - Torchlight II ponuka celkom enormne moznosti ako vylepsovat svoju vybavu pomocou socketov a enchantmentov, co stoji casto velke obnosy zlata. Obchodnici samotni su taktiez ovela uzitocnejsi a casto maju na predaj setove predmety, alebo mocne kuzla, cize vzdy je do coho investovat.

Predmety, ktore pocas svojich dobrodruzstiev najdete, taktiez presli zmenami. Velmi pozitivne je, ze uz nemuste kazdy magicky predmet identifikovat, cim odpada nudne klikanie hore dolu v inventari - identifikuju sa len vzacne predmety (zrejme tam je aj nejaky prvok nahody). Na rozdiel od jednotky predmety ponukaju aj sirsiu skalu bonusov, no v tomto ohlade podla mna T2 este stale nedosiahol na loot inych hier (Diablo 2, Borderlands...).

Jedina vec, ktora je na celej hre vyslovene zla, je pribeh. Ten je trapny, otrepany, nudny a polovicu casu mu ani nerozumiet. Nastastie je absolutne nedolezity, pretoze T2 nie je o pribehu, ale o hre samotnej. S lepsim pribehom by to samozrejme bola este o uroven lepsia hra (o to skor, ze samotne prostredie je casto celkom zaujimave - druhy akt specialne vo mne vzbudil tuzbu dozvediet sa o tej krajine viac, bohuzial hra mi tuto moznost neposkytla), no zo zabavy to vela neubera.

A nakoniec este poznamka, jedna vec, ktora sa velmi nezmenila je vyvoj postav. Tie maju stale svoje skilly a atributy, do ktorych tradicne vrazate body vzdy, ked dosiahnete novy level. Je tu obmedzena moznost skilly prerozdelit (za peniaze viete vratit spat posledne 3 body do skillov) a skilly nie su od seba navzajom zavisle (netvoria strom), no stale to je ten tradicny system. Nekona sa nic prevratne ako v D3. Osobne mi to vyhovuje, ale pre niekoho to moze byt sklamanie.

Torchlight II mozem vsetkym len doporucit, je to velmi lacna a prijemna alternativa ku D3. Je to taktiez ovela otvorenejsia platforma, s moznostou hrat offline, po LAN, alebo cez Internet a so zabudovanou podporou pre mody.

Hrate to momentalne tiez niekto? Ak ano, ako a za koho?

Osobne momentalne skusam Outlandera so zameranim na Rapid Fire, Cursed Daggers, Long Range Mastery, Dodge Mastery a Master of Elements. Okrem toho som cosi investoval aj do Stone Pact, Shadowling Ammo, Poison Burst a Tangling Shot. Ako som pisal, ide mi to zatial celkom prijemne. Velmi a mi paci, ze toto je zrejme prve ARPG, kde je celkom jednoduche hrat postavu so zameranim na boj na dialku, hlavne vdaka tej kuzelnej klavese ctrl.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1636
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Obrázok

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 13 ] 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun