HuSä
http://annun.sk/

Herny moment na cely zivot
http://annun.sk/viewtopic.php?f=5&t=8183
Stránka 1 z 1

Autor:  Annun [ Po. 28. Máj 2012, 12:38 ]
Predmet príspevku:  Herny moment na cely zivot

Uz dlho sme tu nemali temu, kde by ludia pisali nieco o svojich osobnych zazitkoch z hier takym nejakym kreativnejsim sposobom, tak som sa rozhodol, ze jednu zalozim.

Zaujimalo by ma, ci mate taky ten jeden zazitok z hry, ktory vas asi uz nikdy nepusti, nieco naozaj emocionalne silne, co si budete pamatat uz navzdy.

Ja mam taky zazitok z hry viacerymi relativne zajtracovanej, z Fallout Tactics.

Ked som zacinal hru naposledy, rozhodol som sa, ze to budem hrat v tough guy mode, kedy sa neda sejvovat pocas missie. Taktiez som si vymyslel este jedno pravidlo - ak mi niekoho zabiju, clovek ostatne mrtvy. Jediny dovod na restart missie bude absolutne zlyhanie.

S tymito dvoma relativne jednoduchymi obmedzeniami som sa pustil do hry a islo to celkom dobre. Misie v Tactics su casovo dost narocne, trvaju niekedy aj viac ako tri hodiny realneho casu a ak hrate opatrne a takticky, ako som bol nuteny hrat ja, trva to este dlhsie. Ak som potreboval hru prerusit, vacsinou som dal cely notas do spanku a na dalsi den pokracoval tam, kde som prestal.

Pocas prvych par missii som si vybudoval celkom standardnu skupinu, dvaja ostrelovaci, medik s brokovnicou, bojovnik na blizko a par typkov na boj na strednu vzdialenost.

A potom prisiel Macomb. Relativne jednoducha missia (ak sa nemylim tak este len stvrta): dostat z problemov konvoj, na ktory v meste zautocili banditi a zufali, hladni civilisti. Nepamatam si uz presne zlozenie svojho teamu, az na dvoch clenov - moju postavu a Ice, v tom case najlepsiu sniperku skupiny. Do Macombu sme vsetci dorazili v poriadku, zaistili vstupnu zonu a potom postupne napredovali mestom, odrazajuc utoky ozbrojenych banditov, aj blaznivych civlistov vyzbrojenych vacsinou len kamenim. Postup bol pomaly a skomplikovany viacerymi branami, ktore trebalo pootvarat a za ktorymi vacsinou cihali dobre zakopani nepriatelia, no nebol nemozny. Problem nastal az tesne pred koncom, kde team narazil na banditu s raketometom, ktory mal siroky vyhlad na namestie pred koncom mapy, stal na balkone a nebal sa strielat do okolitych ruin. Ice, ako najlepsi sniper a perfektny "plizic" sa preto ponukla na nebezpecnu misiu. Preplizit sa az ku rebriku za banditov chrbat, vyliezt hore, odzadu ho zlozit davkou so samopalu a potom z balkonu kryt zvysok teamu pri prechode cez namestie. Kedze nik nevidel inu moznost, Ice dostala zelenu. Team zaujal strategicke pozicie v okolitych ruinach a Ice sa upatrne a extremne pomaly pustila do plizenia pomedzi odpad na namesti.

V tomto momente som hru prepol do real time modu (hra sa dala hrat aj tahovo), kedze plizit sa poleziacky v tahovom mode je nekonecne pomale.

Ice sa pomalicky sa presuvala vpred. Ked bola asi v polovici namestia, vybehol z jedneho z domov civilista prave v momente, ked bola z jeho strany dobre viditelna a okamzite si ju vsimol.

Nastalo peklo. Z okolitych budov zacal vybiehat stale vyssi pocet ludi ozbrojenych kamenmi a molotovmi so smrtou v ociach. Ice, relativne nekryta a bez podpory ostatnych najprv s obrovskym stastim zlozila vystrelom zo sniperky raketometcika a potom vytiahla kalasnikov a zacala palit do bliziaceho sa davu. Zurivo pritom kricala o pomoc do okolitych ruin, no ostatni clenovia teamu nemali moznost dostat sa ku nej nacas. Vacsina z nich bola sama pod palbou banditov, ktori zrazu zacali palit z okolitych striech.

Ice potom dosiel zasobnik v kalasnikove a pri dobijani ju do hlavy trafil prvy kamen.

A potom druhy, treti, az kym nestratila vedomie.

V tomto momente som uz na plnu hubu vrieskal na monitor a zufalym klikanim som sa snazil prinutit ostatnych clenov teamu aby jej dobehli na pomoc, no ani jeden z nich to nestihol. Kym sa dostali na dostrel, Ice uz lezala mrtva obklopena skupinov zdivocelych civilistov a mne neostalo nic ine, len ich rozporcovat na velmi male kusky granatami a potom sokovane cumiet na obrazovku.

Ice bola ukamenovana za ziva a ja som s tym nevedel vobec nic spravit.

Pocas nasledujucich misii som prisiel o dalsich clenov teamu (napriklad medika Stitcha rozsekala mina nasledovana davkou z gulometu v St. Louis potom, co vyskocil zo zakopu s umyslom pomoct spolubojovnikovi), no smrt nikoho z nich ma uz nikdy nezasiahla tak, ako smrt Ice. Vlastne ani neviem preco. Mozno preto, ze to bola smrt relativne zbytocna, sposobna hlavne mojou nepozornostou a netrpezlivostou, mozno tym, ze bola taka dramaticka a necakana (nepoznam vela ludi, ktorym niekoho v tejto hre zabili civilisti), mozno tym, ze na rozdiel od vacsiny hernych smrti sa nedala jednoducho vratit spat, no ten moment, kedy Ice dosiel zasobnik a zacali ju triafat kamene si budem pamatat asi uz navzdy.

Uz su to roky, ked som tento moment prezil, no ked vidim niekde spomenute Fallout Tactics, je to prva vec na ktoru si spomeniem.

Ktory moment je ten vas?

Autor:  Silverbow [ Po. 28. Máj 2012, 14:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Ach, no-reload hranie, to je vzdy dobre na taketo traumy. Nezabudnem na to, ako Ajantis *explodoval* ked mu Sarevok jednu pribil prvy krat ked som hral BG1 (tam ostatne nezabudnem vela veci, od mojho paladina (!!!) so STR 15 a 50 HP az po Dynaheir co napalila fireball do steny aby sa zabila a mohla byt nahradena Xanom (ehm...)).

Nieco podobne tvojej Ice-story som zazil v no-reload JA2, kde som sa krvopotne dostal az do Orty, a posledny hajzlik na mape trafil Grizzlyho raketou. Tak sa Grizzly otocil a plizil sa prec, myslel som, ze mimo line of sight toho zmrda, a potom stlacim end turn a Grizzly dostal raketou rovno medzi lopatky a umrel. Steve 'Grizzly' Bornell, Orta - never forget. :(

Autor:  Annun [ Po. 28. Máj 2012, 14:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Silverbow napísal:
Ach, no-reload hranie, to je vzdy dobre na taketo traumy.

Hej, presne nad tymto som rozmyslal ked som to dopisal, ze tie kadejake hardcore mody robia z hrania casto uplne iny zazitok, lebo ti na tom ovela viac zalezi.

Silverbow napísal:
Nieco podobne tvojej Ice-story som zazil v no-reload JA2, kde som sa krvopotne dostal az do Orty, a posledny hajzlik na mape trafil Grizzlyho raketou. Tak sa Grizzly otocil a plizil sa prec, myslel som, ze mimo line of sight toho zmrda, a potom stlacim end turn a Grizzly dostal raketou rovno medzi lopatky a umrel. Steve 'Grizzly' Bornell, Orta - never forget. :(

Z JA2 mam aj ja mocne zazitky, hlavne ked som nainstaloval ten 1.13 mod. Uzasne veci sa zacali diat.

edit: fixol som citacie

Autor:  wormwood [ Po. 28. Máj 2012, 14:50 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

su tam spoilery...logicky

BG:1 - prichod do baldurs gate, hudba a ta neuveritelna rozlahlost mesta:) moment ked ste sa konecne vratili do candlekeep ku koncu hry; stretnutie s drizztom (aj v dvojke); a tiez moja prva postava mag s inteligenciou 15 a charismou 18
BG:2...edwinova premena na edwinu; ked sa pocas romance s jaheirou zjavil ten druid a zobral ju nevedno kam a uz sa nevratila naspat kvoli bugu (si pamatam ako som pol dna hladal na nete co s tym mam robit); minsc...všetko s minscom - raz som ho nechal u irenica v dungeona a pamatam si aky som plny vycitok musel zacat novu hru, lebo som nemohol pokracovat s tym, ze som ho tam nechal; dalsi super moment bol ked ma zradil yoshimo! a melissa! ani jedneho som neprekukol. a potom sarevok v TOB ako npc.; imoen je moja sestra! a cele to drowske mesto bolo uzasne.;
Planescape: horiaci ignus a vobec cely smoldering corpse bar spolu s tou hudbou; duchovny nevestinec; na nervy som bol v modron maze; ten moment ked som sa stal konecne magom!; kazdy dialog s dakkonom o tom zentharimskom kruhu; vylet na okrajovich sferach bol tiez mega.
Kotor: Revan!; mam meč! som jedi! som jedi! som jedi!

...ja si este na nieco spomeniem

Autor:  Shadow [ Po. 28. Máj 2012, 15:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Moj posledny pokus na Lady Vashj v Serpentshrine cavern, Polka raidu dole, posledna faza a ja som posledny zijuci tank a boss ma 5%...
Tie nervy, tu snahu nic neposrat a dotiahnut to.
Povzbudzovanie kamaratov ze to date! to date!
A potom zabehnem dole schodmi mimo dosahu healerov....

Autor:  Dead Boss [ Po. 28. Máj 2012, 15:12 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Ten moment keď som porazil Nihilanta v Half Life a dopadol na zem s 1HP. Srdce mi bilo niekde v krku.
Ten moment keď som v Half Life 2 niekoľko dní meditoval nad tým ako prejsť misiu Water Hazard. Potom som si prečítal walkthrough a zistil som, že na začiatku misie je vznášadlo.
Ten moment keď v Half Life 2: Episode 2 vybehli z tunela traja Vortigaunti a som si vydýchol, že už je to za mnou, ale potom sa rozsvietili tri červené svetlá vo všetkých tuneloch + music.
Ten moment keď sa začala bitka so Stridermi v Half Life 2: Episode 2 a ten moment keď sa skončila + music.

Áno, Episode 2 vynahradila nedostatok silných scén v Episode 1. :D

Autor:  Fortune [ Po. 28. Máj 2012, 16:11 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

STALKER: Shadow of Chernobyl, ked som to suverenne napalil do sarkofagu a zistil, ze nemam dost nabojov, dost lekarniciek, dost armoru a nemozem sa uz vratit spat a doplnit si tieto veci + fatalita - ziaden useful save game... zopar hodiniek v tahu a brutalne sklamanie, teraz to hram znova a snad nezabudnem poriadne doplnit vybavu :lol:

viem, ze to je nie ziaden hlboky herny moment, ale strasi ma to furt, daco ako ked clovek da quicksave miesto quickload ked mu skape postavicka, vivat Commandos 1,2,3 :D

Autor:  Annun [ St. 30. Máj 2012, 9:44 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Ja som si este spomenul ako sme s kamosmi hrali v Left 4 Dead tu mapu, kedy sa mate branit v takom dome na pobrezi.

Skusali sme to asi hodinu a ani raz sa nam to nepodarilo prejst (sme lamy no), ale bola to neuveritelna zabava, pocut tie zufale vykriky cez sluchadla, vsade sa striela, vsetko vybuchuje a hlavne ten uplne zosraty krik cloveka co bol na balkone, ked zbadal, ako sa na nas ruti Tank.

Left 4 Dead bola vseobecne super coop hra, tie momenty kedy sa na kamosa vrhla zombija, zhodila ho na zem a zacala trhat a ja som ju zostreloval s vykrikom z jeho hrude su nezabudnutelne.

Autor:  Will [ St. 30. Máj 2012, 11:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Na cely zivot momenty ani moc nie, skor celkova atmosfera a pocity.

Vcera sa mi v D3 podaril krasny moment ked zo schodov zisiel demon a dal mi supu ze ma kusok posunul po schodoch dolu. Nasledne som nanho hodil meteor ktory ho zaplacol do schodiska.

Autor:  Fortune [ Št. 31. Máj 2012, 21:32 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

este ako celkom dobre momenty ratam, ked som hral Commandos 2, asi od stvrtej misie som stazil hru tak, ze som si vytycil ciel, nezabit nikoho na mape iba kazdeho omracit a sputat :D niektore pasaze boli dost hardcore napriklad ked trebalo odstrnit 5 clennu hliadku a podobne, vzdy uspesny koniec misie bol velky moment :)

a este hranie SWAT 3 s dvoma kamaratmi (na teamspeaku) je vzdy plny skvelych momentov (a obcas big failov) :lol: hrame to tak, ze hodnotenie musi byt aspon 90 zo 100, prve misie isli lahko, posledne ideme niekedy aj snad 10 krat, dakedy chybaju 2 dakedy 1 percento a ked sa podari misia na tych 90 tak zavladne velka radost a tie momenty stoja za to hranie :)

Autor:  Iliathan [ Št. 31. Máj 2012, 22:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Vietcong mala lan party v zlozeni Ja, brat, kamarat ... mapa Halong point
mapa je to kus zelenej zeme s budovami obohnanymi vysokymi bralami s jaskynou a nejakymi cestickami po nich + plaz s domcekom + dlhe drevene molo s dragunovom na konci (na to miesto je vidiet skoro z kazdej casti mapy) tu priblizna podoba mapy http://www.youtube.com/watch?v=2tTqgZ_kg0g

Hra nezacala pre mna moc dobe, ja som mal 2 fragy, zvysok tak 10. Tak som si povedal, ze vyskusam stastie s dragunovom. Prebehol som cele to molo ocakavajuc smrt, lahnem si, vezmem dragunov, naboje a nic ... nikto si ma nevsimol, nikto po mne nestrielal. Tak som si znova povedal, ze snad platia stare dobre porekadla, ze "pod lampou je najvacsia tma" a "odvaznemu stastie praje" tak som si to miesto vybral ako ostrelovaciu poziciu. A naozaj zacali fragy pomaly pribudat, hlavne koli prehladu, ktory poskytovala dana pozicia a mne sa zacala coraz viac zlepsovat nalada. Nadavali mi do kemperov, podvodnikov ci cheaterov a snazili sa vypatrat moju poziciu co im len sily stacili, a na moje nevyslovne pobavenie som ich odstreloval ako kacicky na jarmoku. Prajem vam zazit ten uzasne slastny pocit, ze ake jelita som z nich narobil, ked ma dva fragy pred koncom "vypatrali" v tej najviac viditelnej pozicii na mape ... chut vitaztva bola v ten den extra sladka.

Autor:  Weerty [ Pi. 01. Jún 2012, 17:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Herny moment na cely zivot

Jooj Vietcong, moje prve FPS, hraval som u fotra a 11 rocny som uplne drtil starych ceskych dedov :lol:

A ten herny moment na cely zivot u mna je z Army :) Skupina co sme hrali s kamosmi multiplayer: Ja, MG gunner a zastupca leadera, Kamos Squad leader, no zaroven aj AC expert, Kamos 2 sniper a Kamos 3 saboter a BOT medic

Misia, ktoru kamos naprogramoval sa odohravala v noci a my, ako elitne jednotky sme mali za ulohu spravit Ambush na convoy, ktory sa skladal z dvoch tankov a troch nakladiakov, z ktorych v jednom bolo 5 riflemanov

Islo to fajne. Saboter plantol bomby pod mostom a uz sme len cakali na prichod konvoja. Obiavil sa prvy tank, za nim nakladiaky a potom druhy tank. Tank vosiel na most a Saboter ktory hral armu prvy krat odpalil naloze. Tank to sice znicilo, ale mali sme ztazeny objektiv

Po neskutocnom zdzubani od leadera sniper hladal v noci hlavy vojakov, co povyliezali z nakladiakov, na docasnom spote ostal Saboter s Medicom a Sniprom, ja ako MG gunner som spolu so Squad leaderom siel na blizsi combat. Zacalo sa peklo, tank ma rychlo sundal, lebo som zacal strielat po nepriateloch ktorych som videl, medic sa za mnou rozbehol, no bol som uz mrtvy. AC sundal tank, a dostal headshot od niekoho z nepriatelov. Velenie prebral sniper, poslal sabotera na close combat, uz ostavalo len par nepriatelov pozalyhanych v trave, ktory cakali na nasu chybu, ktora prisla takmer hned. Medic sa bugol a neplnil rozkazy, takze sme o neho prisli, lebo bezal za mojou mrtvolou, saboter dal nejake killy, ale takisto skapal. Ostavalo to na snajprovi. Ten s rozklepanymi rukami podal taky vykon, na svoju zachranu, ze to som este nezazil niekoho v arme takto sniprovat. Zachranil sa, a od vtedy ho volame Shoty. Ten moment, moj uzasnuty ksicht a tu zvucku splnenej misie si pamatam doteraz a vlastne na neho spomeniem skoro vzdy, kvoli jeho prezyvke :)

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/